Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2002, 12:34
Alice
Alice is offline
Hoi Allemaal,

'k weet niet of dit een onderwerp is om hier te plaatsen, maar ik wist niet waar ik het anders moest zetten.

Het is misschien een gek probleem, maar ik hoor de hele tijd mensen schreeuwen in m'n hoofd, en praten enz. Net of 't kleine kinderen zijn die met elkaar aan 't spelen zijn en tegen elkaar schreeuwen.
Ik word er helemaal gek van, en 'k weet echt niet wat ik nu moet doen.

xxx Alice
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2002, 14:10
Gothic
Gothic is offline
Wat je iig niet moet doen, is zelf conclusies gaan trekken, van owjee ik heb dit of dat. Misschien tegen je ouders zeggen, naar de dokter gaan ofzo...
Oud 08-06-2002, 15:13
Sleep 2 Dream
Sleep 2 Dream is offline
Ik denk dat je 't iig aan iemand kwijt moet, misschien je ouders en daarna samen met hun verder moet kijken wat je kan doen... En niet meteen denken dat je gek bent... Succes...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 16:18
Alice
Alice is offline
Thanks.... 'k ga 't aan me ouders vertellen.
maar daar ben 'k best wel bang voor, dadelijk geloven ze me niet.

xxx Alice
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 00:10
Verwijderd
Ik weet niet wat het is. het kan een vorm van schizofrenie zijn. ik zou er zeker mee naar de huisarts gaan of naar het Riagg
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 00:50
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
gewoon niet naar luisteren, is toch allemaal gelul wat ze zeggen.
Oud 09-06-2002, 09:32
Anne
Anne is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
Ja, lekker makkelijk praten. Ik kan me voorstellen dat je er heel bang van wordt. Ik zou het in ieder geval aan iemand vertellen (heb je het je ouders al verteld) die dichtbij je in de buurt staat. Het is al goed dat je het hier op het forum zegt, maar wij kennen jou verder niet, en kunnen alleen helpen door naar je te luisteren, verder niets. Succes!
Oud 09-06-2002, 09:45
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
Och, Bush.. gewoon niet naar luisteren! Ik denk dat je de kracht nogal onderschat van zo'n stem. Ik kan me namelijk voorstellen dat dat wel invloed dreigt of dreigt te hebben wanneer je niet sterk in je schoenen staat.
Oud 09-06-2002, 10:22
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Jadie schreef:
Ik weet niet wat het is. het kan een vorm van schizofrenie zijn. ik zou er zeker mee naar de huisarts gaan of naar het Riagg
het kan ook gewoon je gedachten gang zijn en iets dat je je inbeeld, daarom, zeg niet wat het kan zijn, want dat gaan mensen zich er naar gedragen, no offense, maar ze is pas 13/14? Toen dacht ik ook dat ik dat had... dus eerst naar dokter, dan pas praten wat het kan zijn...
Oud 09-06-2002, 10:33
de abt van sion
de abt van sion is offline
Als je naar een dokter gaat, zorg dan dat het je huisarts is. Probeer jezelf uit de grijpgrage klauwen van de pychologen en psychiaters te houden. Ze kosten handenvol geld en je bent voor het leven getekend. Nog over veertig jaar staat alles wat je bij die mensen hebt gezegd in je dossier te lezen. Probeer je probleem zoveel mogelijk zelf op te lossen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 11:37
~*ErOs*~
~*ErOs*~ is offline
kijk, het kan gewoon zijn dat je iets onder de leden hebt, iets lichamelijks...je kunt bijv epilepsie hebben, of een ontsteking in de buurt van je hersenen, daardoor kunnen deze stemmen ook komen. Het hoeft dus NIET perse geestelijk te zijn. Praat met een arts, en vraag een onderzoek aan. Zoek niet direct in de hoek vam geetselijke afwijkingen, dat is helemaal niet nodig, echt niet!

sterkte
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 13:05
BlackMystery
BlackMystery is offline
nu vraag ik me af
wat zeggen die stemmen
is het soort raad dat ze geven
of zijn het dingen die op niets trekken
want misschien creëer je zelf die stemmen wel
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 13:55
Alice
Alice is offline
Citaat:
BlackMystery schreef:
nu vraag ik me af
wat zeggen die stemmen
is het soort raad dat ze geven
of zijn het dingen die op niets trekken
want misschien creëer je zelf die stemmen wel
't is net of 't allemaal kinderen zijn die met elkaar aan 't spelen zijn en tegen elkaar schreeuwen enz.

't is allemaal zo raar, 'k ga het denk aan m'n ouders vertellen maar daar ben ik best wel bang voor.

xxx Alice
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 14:12
Isa
Isa is offline
ach toen ik kind was waren er stemmen die antwoord gaven op mijn gedachten. Ik weet dat die niet fake zijn want ze hebben o.a. de namen van mijn neefje en 2 nichtjes gegeven die toen nog niet geboren waren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten