Advertentie | |
|
![]() |
|
In de style van doe-maar-lekker-makkelijk kan je een leuke uitzoeken op dell.nl
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dell is heel leuk en aardig, maar je wordt min of meer gedwongen om een Intel Centrino systeem te kopen.
Eigenlijk ben ik ook wel een beetje op zoek naar een notebook zonder meegeleverd OS, aangezien ik via de uni waarschijnlijk goedkoper aan Windows kan komen en omdat ik bovendien Linux overweeg. Zelf zie ik vaak geile advertenties van ProMedion in bladen. Weet iemand of dat wat is wat betreft kwaliteit en service? Ik vraag me trouwens af hoe ik Pentium M specificaties moet vertalen naar de conventionele P4 of AMD snelheden. Laatst gewijzigd op 13-06-2005 om 18:16. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik mijn budget een klein beetje uitbreidt, kan ik al een Acer Aspire 1693 Met 1.7 GHz Pentium M processor, 1GB RAM en Ati X600 grafische kaart. Het enige wat ontbreekt zijn dan de draadloze verbindingen. (WiFi en bluetooth) Hoeveel kost een WiFi PCMCIA kaart tegenwoordig? Edit: zit wel wireless op, alleen geen bluetooth. Laatst gewijzigd op 13-06-2005 om 21:10. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bluetooth zou ik niet in een laptop onboard zoeken, een gigantisch aantal notebooks vallen dan bij voorbaat af en juist bluetooth kan je wél heel goed uit een pen-drive formaat apparaatje halen voor nog geen 30 euro. (Koen) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dit is overigens nog wel een dothan: NEC M4610 Microsoft® Windows® XP Professional (NL) (OEM) Intel® Pentium® M processor 735 (1.70 GHz, 400 MHz FSB, 2MB L2) Intel® Centrino™ mobiele technologie 15.4" (breedbeeld) WXGA TFT scherm 512 MB DDR-SDRAM (DDR333) 4-in-1 memory card reader (Secure Digital, Memory Stick, Memory Stick Pro, MultiMedia Card) 60 GB harde schijf DVD-RW multidrive ATI MOBILITY™ RADEON™ 9600 64 MB (dedicated) Embedded in chipset (Stereo) (Soundblaster compatible) 2 interne speakers (stereo) 3x USB 2.0 (2 achter, 1 links) / 1x IEEE1394 (FireWire) / Hoofdtelefoon aansluiting, microfoonaansluiting / 1x RJ-11 (modem) / 1x RJ-45 (netwerk) / 1x Type II PCMCIA slot / 1x VGA-out port LAN: 10/100M base-T LAN (Realtek RL8100C) Modem : 56k data / fax (V.92) MDC Wireless LAN: Mini-PCI solution 802.11b/g (Intel® PRO/Wireless 2200BG) 6 cell Li-Ion accu AC Adapter 2.9 kg (afhankelijk van model en opties) 355 x 254 x 34 mm 1 jaar Pick-Up & Return garantie Microsoft® Works 7.0 (OEM versie) RecordNow DX, PowerDVD 4.0 XP (OEM) Prijs: 999,- excl. BTW
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Voor zo'n twee tientjes meer heb ik de Acer Aspire die ik eerder gevonden had al, die in alle opzichten superieur is aan deze notebook. Toch bedankt ![]() Weet er trouwens iemand hoe het zit met de kwaliteit van Acer notebooks? Iemand ervaringen (zowel goed als slecht)? Is dit iets wat binnen een half jaar helemaal uit elkaar valt, of kun je er met voorzichtig gebruik wel net zo lang mee doen als de capaciteit van de hardware toelaat? BTW: ik neem aan dat de sonama core beter is dan de dothan core, maar hoe kom ik er achter welke er in een notebook zit? Laatst gewijzigd op 14-06-2005 om 11:06. |
![]() |
||
Citaat:
![]() een maar van me heeft een acer, op zich best oke geloof ik op de deuken hier en daar die die opgelopen heeft ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder nog iemand tips? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Platform: Carmel Carmel+ Sonoma Napa Santa Rosa Introductie: Q1 '03 Q2 '04 Q1 '05 Q4 '05 H2 '06 Codenaam CPU: Banias Dothan Dothan Yonah Merom FSB: 400MHz 400MHz 533MHz 667MHz 800MHz |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De richtprijs was dacht ik 1600 euro, maar hoe dat precies verder gaat ben ik nog niet tegen gekomen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Trouwens, een vriend van mij zat/zit nu dus ook op de TU, wels waar in eindhoven en die kregen voor €1000 1,5 Dothan 2MB L2 Cache 768 MB Ram Radeon 9600 64 MB 60 gig HDD WIFI En nog wat, zo een speciale TU aanbieding was dat geloof ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Koopje.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Laptop] Welke kopen? Shadina | 74 | 02-10-2005 22:29 | |
Software & Hardware |
[algemeen]Is dit een redelijk notebook?? dr dribble | 43 | 26-07-2005 09:54 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Laptop verzekeren klaartje101 | 15 | 23-09-2004 15:30 | |
Software & Hardware |
[Notebook] welke kan ik het beste nemen? D@mien | 47 | 07-07-2003 19:23 | |
Software & Hardware |
[laptop] goedkoop maar toch goed? Jouw_Duiveltje | 6 | 15-11-2002 19:12 | |
Software & Hardware |
[Windows XP] Home Edition omzetten naar Professional bazzemans | 4 | 25-09-2002 22:25 |