|
|
Bekijk resultaten poll: Geloof jij in de Apocalyps? En wanneer is het einde van de wereld? | |||
Ja. Vóór 2035 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
16 | 16.16% |
Ja. In 2035 |
2 | 2.02% |
Ja. Ná 2035 |
24 | 24.24% |
Nee |
57 | 57.58% |
Aantal stemmers: 99. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jezus As is verrezen. |
![]() |
||
Citaat:
Gelovigen reageren op wat er gevraagd werd door topicstarter. Hij zegt dat we niets moeten zeggen... Logisch ja ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat gezeik altijd. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nu is mijn vraag: Geloof jij in de Apocalyps? En zo ja, wanneer zal het eind van de wereld dan zijn? Dit is wat hij antwoordt: Het einde der tijden zou prima zijn. Houden die gelovigen eindelijk hun mond. Idd hij reageert op wat er gevraagd wordt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En iedereen zal sterven. Het is niet omdat je sterft dat je geen waarde hebt. Omg wat een zinloze conclusie die echt op niets trekt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Elia werd ook opgenomen, waarom komt hij dan ook niet terug? Waarom komt alleen Jezus terug. Ik vind het, voor jullie dan, veel logischer klinken als mohammed zou komen. Jullie zien hem immers als De profeet. En Allah zou hem zo tot leven kunnen wekken of hem naar de aarde sturen
|
![]() |
||
Citaat:
Maar Mohammed vzmh heeft zijn werk/plicht volbracht. En logischer klinkt het in een moslim zijn oren al zeker niet. Want Mohammed kwam niet alleen voor de arabieren maar voor de mensheid. We zien hem als de Laatse profeet. Jezus as zien we ook als een profeet. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
met morgen bedoel ik natuurlijk niet letterlijk morgen 28 april 2005, maar in de nabije toekomst. het zou net zo goed morgen kunnen zijn, als over 50 jaar dus. Wat ik wou aangeven was dat we misschien nu eht einde van de wereld wel erg zijn genaderd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Moslims zullen strijden met Jezus as tegen Dajjal en zijn volgelingen. De Dajjal zal dingen kunnen doen die op mirakles zullen lijken. Hij zal zeggen dat hij God is en de blinden zullen hem volgen. (Niet blind in de letterlijke betekenis) Laatst gewijzigd op 27-04-2005 om 13:08. |
![]() |
|
|