Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.digitimes.com/NewsShow/Ar...ges=05&seq=035 -Desecrator
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Even wat research verricht:
Seagate heeft 2 80 GB Ultra ATA 100 schijven: ST380020A U Series 80020 80 GB Ultra ATA/100 5400 RPM 8.9 ms avg DPC ST380021A Barracuda ATA IV 80 GB Ultra ATA/100 7200 RPM 9.5 ms avg DPC Komt dat verschil in seektime (0.6 ms) door het verschil in RPM? En zouden ze je bij Aldi kunnen vertellen welke van de 2 erin zit? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Je geheugen aan SDRAM mag in totaal maximaal 1GB zijn? of - SDRAM werkt niet als de processor sneller is dan 1GHz? Ik volg je niet helemaal... |
![]() |
|
Verwijderd
|
die kritiek, mijn waarde, slaat nergens op in de meeste gevallen.. ten eerste willen de meeste mensen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, ten tweede zijn ze intelligent genoeg om zélf een systeem wat naar wens is in elkaar te flanzen en ten derde is deze computer bedoeld voor simpele thuisgebruikertjes die 't ding aanzetten voor een spelletje of een emailtje.. in deze context is dit gewoon een prima systeem.. kritiek is prima, mits deze 'correct' is, en niet in de vorm van 'voor hetzelfde geld bouw ik een veel sneller AMD-systeem' e.d.
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik bij de groentenboer vraag welke appel lekkerder is gaat ie me te ook geen geen peer verkopen? (Uitzonderingen daargelaten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat ben ik met je eens..... |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
vriend van me heeft die vorige pc gekocht: Inetel 1000 MHz..
het had een onder geclickte videokaart en een erg onstabiele cou, ook het ram was erg langzaam! kijk, het lijkt allemaal mooit, maar het zijn meetal van die produchten die in een test fase zijn of langzaam (gebakken) chips..
||
Citaat:
Maar is dat tegenwoordig nog steeds het geval dan? Lijkt me sterk namelijk.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nóg langer geleden hadden ze een keer een aanbieding met een Pentium-120 'multimedia'. Een oom en tante van me hebben die dus gekocht. Wat een RAMP. Het ding bevatte 8 mb RAM waarvan 1 mb als videogeheugen werd gebruikt, je kon dus niet eens fatsoenlijk Windows 95 opstarten terwijl dat wel geďnstalleerd stond. De harddisk was een vreselijke Conner 850mb, onboard Trident videochippie, 14" El Cheapo beeldscherm en noem maar op. Gewoon te gruwelijk voor woorden. Aldi sucks qua PC's ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Lijkt me dus helemaal niet verkeerd om in dit soort gevallen op safe te spelen en ook even terug in de tijd te kijken. |
![]() |
|
een van mijn PC komt ook vandaar en ik heb er totaal geen problemen mee. Enkel de scanner (gekocht in de aldi) waarvan ik geen drivers vindt die werken op win2k, maar dat is dan weer iets anders. http://www.lifetec.nl/ is wel dan een intressante website.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nu acht ik die kans ook niet bijster groot, zeg maar gerust zeer klein, maar het kán dus wel. |
![]() |
|
- amd athlon 1.2ghz (400 mhz FSB, 256 cache)
- Samsung 256 MB PC133 - 40 GB HD 7200 RPM - 32MB AGP videokaart - Sony 16 X 10 X 40 X brander - 52X CDROMspeler -17" beeldscher, - 4 X USB - 3,5 " FDD - Microsoft Wheelmouse OEM Voor een prijs van: fl. 2149,- Ik vind dit dus bestwel goedkoop, toch?
|
Verwijderd
|
heren!! alstublieft jullie kijken allemaal uit jullie perspectief!! "er zijn ook mensen die gewoon een leuke pc willen voor een leuk bedrag en die zich totaal niet intresseren wat voor merk de video kaart of de hardisk is"
(laat staan dat ze er wakker van liggen of hij sneller of langzamer is dan een pc die je zelf in elkaar schroeft!!" Er is 1 feit "aldi" levert de ultieme Huispc af,Het is een mooi dingetje mooi disgne meestal! en je krijg er ook nog is 2 jaar garantie bij!! Juist ja ![]() "aldi richt zich namelijk op de huisgezinnen" "anders zag je wel een "ALDI" op de (HCC) BEURSEN) staan |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar betekend dat dan dat het een goed systeem is? Nee, absoluut niet. Die P4 trekt in z'n eentje de prijs zo omhoog, dat op andere onderdelen bezuinigd moet worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als jij voor hetzelfde geld een sneller systeem kunt bouwen, dan DOE je dat toch? -- vergeet even niet dat niet *iedereen* zelf een systeem kan bouwen.. slaat echt nergens op die opmerking.. |
![]() |
||
Citaat:
P4 + SDRAM is gewoon geld weggooien. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
laat ook maar.. ik ga er niet verder op in.. ik vind dat het een aardig systeem is voor een leuke prijs, en jij vind dat niet.. laat de lezer maar bepalen wiens oordeel het meest correcte is.. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
EULA Microsoft balkey | 52 | 20-09-2007 20:57 | |
Software & Hardware |
Digitale camera FOOIJDONK | 21 | 22-05-2006 14:45 | |
Software & Hardware |
[Harddisk] Nieuwe schijf voor oude computer aap777 | 7 | 03-02-2005 17:21 | |
Lifestyle |
Hoe was je dag? Teun | 500 | 09-11-2004 07:58 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Software & Hardware |
Supermarkt PC's F10®!@n | 52 | 10-05-2002 07:27 |