Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Megapixels zegt weinig. It is just a hype.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
why not??? enige onderbouwing zou leuk zijn ![]() ![]() PS. LIEF ZIJNN
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar heb ik dan voor dit geld een goede, als zijnde keuken fotograaf??? Of weet je ergens anders een betere voor ongeveer hetzelfde geld? Alvast bedankt! ![]() ![]() PS. LIEF ZIJNN
|
![]() |
http://www.pczaak.nl/catalog/product...oducts_id=4236
bovenstaande is mijn inziens wel goed, de olympus fe-100. 4 megapixel 2,8x optische zoom enzo, en goede recensies... Kieskeurig reacties van gebruikers enige nadeel is dat olympus volgens mij xd-kaarten gebruikt, deze zijn wat duurder dan sd of compact flash geheugen. |
![]() |
||
Citaat:
Dat aldi-bashen is compleet onterecht. In de regel verkopen ze daar prima materiaal.
||
Citaat:
en de reden dat ze die pc's relatief goedkoop kunnen maken is omdat ze het met enorme partijen tegelijk kunnen bestellen en verkopen.
||
Citaat:
![]() Zoals Muziekfreak van het Audiofreaks forum. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en dan kun je die meuk die je toch niet nodig gaat hebben ( slot voor harde schijf boven in de kast, tv-tuner in veel gevallen ) er uit laten, want in een aldi pc kan je dus niks tunen om het op de gebruiker af te stemmen. als je later eens wilt gaan upgraden word je ook met je neus op de feiten gedrukt, het enige wat geupgrade kan worden is geheugen en grapische kaart, omdat de kast aan 1 kant zit dichtgeponst en je dus bijv je harde schijven aan 1 kant niet los kan schroeven om er uit te halen... Laatst gewijzigd op 22-05-2006 om 14:49. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welke digitale camera? x-spekkie-x | 8 | 04-11-2007 18:16 | |
Software & Hardware |
[Digitale camera] Advies gevraagd Daantje_0705 | 11 | 14-06-2007 15:50 | |
Software & Hardware |
[Digicam] Gezocht: digicam < €250 DT | 2 | 30-11-2003 13:48 | |
Software & Hardware |
[D-Cam] Kodak Digitale Camera Easyshare CX4200 => €199.00 Scorpion3000 | 3 | 05-11-2002 21:56 | |
ARTistiek |
vraag-digitale camera prulleke | 4 | 30-10-2002 14:39 | |
Software & Hardware |
Digitale Camera: is dit een goeie? MaakUt | 15 | 08-10-2001 23:35 |