Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: trein, en voor in de stad de fiets en als het slecht weer is de bus en de metro, tram is vervelend, duurt zo lang ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb mijn fiets en mijn longboard als vervoersmiddelen. Ben niet trots op mijn fiets, oud rammelding dat trouwens wel een vet geluid maakt en als je goed gaat luisteren naar alle geluiden om je heen en het ritme waarin mijn trapper tegen mijn standaard slaat en hoe mijn spatbord heen en weer zwiept, dat heb je opeens een vette beat. Mijn longboard is wel vet, heb hem zelfgebouwd en is lekker mijn dingetje. Het is alleen niet praktisch als je een dagje gaat cruisen en eindigt in de kroeg met het idee dat je één biertje doet, maar dan is het opeens gezellig en eindig je uren later met een mik bier in je bek en dan is het longboarden moeilijker, maar dan voel je het toch niet als je valt. Openbaar vervoer ga ik minder gebruik van maken. Moet binnenkort mijn OV-kaart inleveren aangezien ik geen student meer ben. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() verder fiets ik graag door Amsterdam met muziek erbij he. maar dan wel 's nachts. overdag loop ik of pak ik de tram/metro.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
verrek nu je t zegt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
verder fiets ik wegens gebrek aan geld en als m'n OV geldig is ga ik met de trein/bus. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hoor ook vaak dat ik "hem wel van mn ouders gekregen zal hebben", maar gelukkig heb ik er zelf hard voor gewerkt ![]() Mooiste is nog dat mensen je auto afkraken omdat ie minder mooi/snel/weetikveel is dan de auto die ze van hun ouders gekregen hebben. Bah. |
![]() |
||
Citaat:
En een auto is een stuk goedkoper dan een wc-hok wat leefruimte moet voorstellen en doorgaat als kamer in amsterdam.
||
Citaat:
||
Citaat:
Misschien verwent, maar ze hebben 't geld er voor en ze vinden het onzin als ik daarvoor een lening zou afsluiten. En werken, dat doe ik in de vakanties. Overigens, kben geen verwend nest, k krijg gerust niet alles wat ik wil ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Wat is jouw favoriete vervoer? hoihoi5 | 13 | 09-09-2011 10:00 | |
Verkeer & Vervoer |
Verbeteren Openbaar vervoer hoihoi5 | 13 | 08-09-2011 12:34 | |
Werk, Geld & Recht |
Alsnog recht op (deel) salaris in deze situatie? T.A. | 3 | 31-08-2010 21:14 | |
Verkeer & Vervoer |
[Fototopic] Jouw tweewieler fototopic Lord Alvilon | 105 | 18-04-2006 11:20 | |
Lifestyle |
vervoer Verwijderd | 64 | 04-05-2003 02:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Overtuig ons van jouw politieke ideen Rabbi Daniel | 26 | 15-06-2002 20:30 |