Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2005, 20:06
Experium
Experium is offline
Hey mensen. ik heb gister op een schoolfeest. een hele leuke meid ontmoet. en mja vandaag ben ik naar dr toe gegaan. en tja beetje knuffelen. en na de spanning wat gebroken was. heb ik dr maar gezoend. tongzoen etc.. maarja zenuwachtig hoor.. ik heb namelijk 0,0% ervaring op dit gebied. heeft er iemand wat tips hoe ik dit voor mezelf toch iets verdraaglijker kan maken? die "vlinders" in mn buik worden echt erg.. niet normaal gewoon.. we hebben nu wel met mekaar.. maar wie weet wat tips hoe ik dit echt kan laten werken? bijv wat te doen en wat zeker NIET..

thanks..

morgen gaan we samen fitnessen. en dan komt ze als het goed is bij me eten. iemand tips wat we eventueel daarna kunnen doen? zat al te denken om een filmpie te kijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2005, 20:13
sushilove
sushilove is offline
Ik snap eigelijk niet wat er nu verwacht wordt.. Moeten we je tips geven over dingen die je kunt doen ofzo?
Oud 12-07-2005, 20:15
Experium
Experium is offline
Citaat:
sushilove schreef op 12-07-2005 @ 21:13 :
Ik snap eigelijk niet wat er nu verwacht wordt.. Moeten we je tips geven over dingen die je kunt doen ofzo?
Mja eigenlijk wel als het even kan..
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 20:23
*GaJeL*
*GaJeL* is offline
Hmmmm... ben even verward, wil je tips over wat te doen na et etentje (filmpje en blabla) of wil je tips over uhm hoe verder te gaan dan kussen...?

Succes alvast morgen!
Oud 12-07-2005, 20:26
Experium
Experium is offline
verder dan kussen duurt nog wel ff denks. maar ik bedoel wat zijn nou dingen die je dus beter niet kan doen?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 20:31
*GaJeL*
*GaJeL* is offline
Nja... laten we ff idioot klinken en zegge niet boeren, niet winden! neen LOL (weet je vast ook wel ) ach ja wees gwn jezelf, je hebt als ik het goed heb begrepen al twee 'dates' gahad enfin je hebt al redelijk wat uurtjes bij elkaar doorgebracht en dat verliep schijnbaar goed dus denk ik dat je je nergens druk over hoeft te maken...! en over dat te vroeg, you never know... je bent tenslotte 16 en ik veranderstel dat zij wel rond die leeftijd zal zijn ?!!
Oud 12-07-2005, 20:34
Experium
Experium is offline
ik word over een maand 17, en ze word in december 16
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 20:39
*GaJeL*
*GaJeL* is offline
En hebben jullie al is gebabbeld over die zaken, vermoed van niet aangezien jullie elkaar nog niet zo goed kenne...
Oud 12-07-2005, 20:41
Experium
Experium is offline
nee nog niet
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 20:43
*GaJeL*
*GaJeL* is offline
Ooh ja, als je gaat fitnesse, geef haar dan veel womplimentjes niet overdrijven natuurlijk maar complimentjes krijgen is hartstikke leuk.... Zij zal jou wss ook wel melden dat je er hartstikke sexy uitziet ofzo
Oud 12-07-2005, 21:05
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
*GaJeL* schreef op 12-07-2005 @ 21:43 :
Ooh ja, als je gaat fitnesse, geef haar dan veel womplimentjes niet overdrijven natuurlijk maar complimentjes krijgen is hartstikke leuk.... Zij zal jou wss ook wel melden dat je er hartstikke sexy uitziet ofzo
Ja, wel doen is complimentjes geven. Zeker geen negatieve dingen zeggen over haar uiterlijk ('goh, jij hebt ook vetrollen boven je broek uit!'). Voor de rest ook niet overdrijven met lief zijn, dat kan flink op je zenuwen werken. Gewoon jezelf zijn - als het een langedurige relatie wordt, kun je jezelf niet de hele tijd anders voordoen.

Nouja, voor de rest, gedraag je gewoon een beetje. En geef dr wel voldoende aandacht, laat dr merken dat je aan dr denkt zo af en toe.

Leuke dingen doen kan van alles zijn. Als je het goedkoop wilt houden ga je gewoon samen wandelen in een bos ofzo (zonsondergang aan een meertje oid ), hond uitlaten, desnoods stuk fietsen, als het warm blijft naar het strand misschien wel. Ennem.. Als je wel geld wilt uitgeven is er natuurlijk de bioscoop, uit eten gaan, uitgaan. Desnoods met een vriendengroepje als jullie dat allebei goed vinden.

Ach, het komt allemaal vanzelf wel.
Reageren

Regels voor berichten