Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2001, 21:43
pimpo
pimpo is offline
.... om precies te zijn de SONY CRX 100E, een 4x2x24x IDE drive.

Hij loopt de laatste tijd wat te kutten, dus ik dacht ik ga ff de firmware downloaden. Ik had nog een liggen, die ik - toen ik hem nog maar een paar weken had - had gedownload van t.net, waar ik hem bij toeval tegenkwam. De originele versie van de softwaren was 1.0m, en die firmware update was 1.0n. Ik had die firmware er al eens eerder op willen stampen, maar had er nog nooit opgezet want ik durfde dat destijds nie ( ).

Ik heb vandaag ff dat cdtje opgezocht waar ik die firmware toen op heb gezet, en heb die er overheen gestampt.

Die 'nieuwe' update is dus alweer een jaar of 2 oud. Ik ben op zoek naar een (veel) recentere, maar kan die echt nergens vinden. Heb net ff Google, Sony, en t.net afgesneupt, maar vond nix voor dat oude k*tding, zelfs die 1.0n niet!

Weet iemand waar ik deze firmware eventueel kan downloaden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2001, 23:34
Verwijderd
waarom denk je dat het aan je firmware ligt, wanneer de brander in kwestie het eerst wel goed heeft gedaan?

volslagen onlogisch; het is veel waarschijnlijker dat de lens vuil is oid..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 09:01
pimpo
pimpo is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
waarom denk je dat het aan je firmware ligt, wanneer de brander in kwestie het eerst wel goed heeft gedaan?

volslagen onlogisch; het is veel waarschijnlijker dat de lens vuil is oid..
Mwoah.. hij gaf van die vage errors aan, dus ik dacht laat ik firmware eens updaten. Twas misschien niet echt nodig, maar ja. T kan nooit geen kwaad leek mij zo.

Erg veel goeds heeft het ook niet gedaan, hij zit nog steeds te kutten. Ik krijg buffer-underruns en SCSI errors (terwijl het een IDE-fiqqer is). Hij doet het eigenlijk op geen enkele snelheid (4x2x1x), allemaal bufferunderrun. Ik heb er al een lens cleaner doorheen gemikt, geen gewenst resultaat. Hij test alle cd's wel goed, maar zodra die in z'n write proces komt, kapt ie er mee

Ik heb Nero 5.5 geprobeerd, en ook Adaptec 3.5 en 4.0

Wat kan er in vredesnaam mis mee zijn, want ik word er behoorlijk schijtziek van
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 10:35
Summoning19
Summoning19 is offline
Heb ik ook gehad bij mijn Aopen brander. Die gaf steeds een buffer underrun. Na het lensje schoon gemaakt te hebben, nee niet met z'n schijtcd want daar verkloot je je brander pas echt mee, maar door hem open te schroeven, deed ie het nog steeds niet. Toen heb ik de firmware geupdate en nu doet ie het weer perfect. het rare is alleen dat de firmware 1.40 was en nu ook weer 1.40 is, maar het werkt in ieder geval!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten