Hallo,
Ik begin gewoon bij het begin, lees maar en 't wordt vanzelf duidelijk.
Een jaar of wat geleden had ik nogal een oogje op een meid. SMSen, enzovoorts. Nooit echt wat van gekomen omdat ik verlegen en terughoudend ben / was. Kreeg wel veel hints terug etc. Nu heb ik alweer enige tijd geleden een flinke klap hierdoor gehad want ik hoorde dat ze een vriend had. Nja, doet effe pijn enzo. Kom je overheen. Nu hoorde ik laatst ook dat ze nog geen 3 maanden met die kerel heeft, dus ik dacht aan die hints die ik terug kreeg. Nou ja, nu heeft ze ook MSN en chatten we gewoon. Zijn beetje vrienden aan 't worden.
Maar nu komt het.
Ik denk dat ze me eerst ook wel leuk vond, maar doordat ik geen stappen ondernam ze dacht ik dat niet andersom was. Ik zit eraan te denken om haar te vertellen dat ik haar eerst leuk vond / vind. De gevolgen hiervan kunnen zijn dat ze die kerel ineens niet zoveel meer vind, zoals ik het nu zeg vind ik het heel egoistisch en zelfverzekerd overkomen.. En toch wil ik hem en haar de pijn van het eventuele uitmaken niet aandoen, en alle gevolgen daarvan.
Ik vind het nogal egoistisch klinken om 't te vertellen, op zowel de manier als ik het hier aan jullie voordraag als dat ik zou vertellen dat ik haar leuk vind / vond. Als je kijkt naar de eventuele gevolgen.
Graag reacties met wat ik moet doen... Het wel of niet vertellen, ik denk dat het vertellen ervan in alle gevallen de vriendschap versterkt en misschien zelfs een relatie kan beteken maar aan de andere kant is het ook zo lullig dat ze dan verkering heeft en eigenlijk iemand anders leuk vind (jezus, wat komt dit toch egoistisch over he?)
Overige reacties graag vermelden met Offtopic:.
Ik schaam me echt kapot hiervoor

. 't Komt echt zo egoistisch en zelfverzekerd over

.
Bedankt.