![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe denk jij daarover? Zou het als je partner vreemdgaat het einde van je relatie betekenen? Of alleen als diegene ook seks heeft met een ander? Ben je zelf wel eens vreemdgegaan? Spijt van? Waarom?
Ohja, ts begint. Vreemdgaan in de zin van heel erg onder invloed met een ander zoenen, zou in eerste instantie niet het einde van mijn relatie betekenen. De relatie zou wel een hele grote deuk oplopen. Vreemdgaan is imho echt not done. En ja, ik ben zelf wel eens vreemdgegaan. Waar ik heel erg veel spijt van heb. Omdat ik een ander er heel erg veel pijn mee gedaan heb/doe. Vreemdgaan wil zeggen dat je met een ander vrijt terwijl je een vaste relatie hebt. · Sommige stellen maken de afspraak niet met derden te vrijen. Anderen praten hier niet over, maar gaan er als vanzelf vanuit dat de ander trouw is. · Een kleine minderheid kiest voor een ‘open relatie’, waarbij ook af en toe met anderen gevreeën kan worden. · Vreemd gaan komt het hardste aan als je denkt dat je vriend(in) je trouw is en je er onverwacht achter komt dat dit niet zo is. Je voelt je dan verraden en dit kan je vertrouwen in anderen blijvend beschadigen bron: www.sexwoordenboek.nl Laatst gewijzigd op 26-03-2006 om 23:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik doe het niet. Waarom? God, omdat ik akelig trouw ben van mijzelf, geloof ik. Omdat ik er geen behoefte aan heb. Omdat ik weet hoe kut het zou zijn voor de ander en voor mijzelf. Als een partner vreemd zou gaan, dan is de kans vrij groot dat het uitgaat, ja. Ik weet niet of ik het om zoenen meteen uit zou maken - dat ligt aan de situatie, hoe lang het duurde, met wie en wat hij voor haar voelt. Maar alles wat meer is dan zoenen? Per direct de deur uit. Je belandt niet zomaar in een situatie waarin je met iemand kunt neuken, daar stuur je op aan. En zo iemand hoef ik niet. Zelf nooit vreemdgegaan, dus daar kan ik ook geen spijt van hebben. Er is ook niemand vreemdgegaan die iets met mij had, trouwens, dus ik weet niet uit ervaring wat ik zou doen als het gebeurt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Puur omdat ik niet denk dat ik daar dan over na denk, maar ik zou er nooit bewust op uit zijn. dwz, ik zou nooit expres gaan stoken om er voor te zorgen dat meneer bij mij in bed beland. Voor de rest is vreemdgaan bij mij ook echt not done. Ik heb het zelf nooit gedaan en kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat ik het zou doen, maar goed -om er even een cliché tegenaan te gooien: zeg nooit 'nooit' Of het, wanneer mijn vriend vreemd zou gaan, het einde zo betekenen van de relatie hangt er vanaf hoe lang ik deze vriend al heb. Drie maanden betekent imo toch iets heel anders dan bijvoorbeeld drie jaar. Al zou ik er wel heel erg veel moeite mee hebben, omdat ik een jaloers kreng ben en altijd bang ben dat hij iets beters opduikelt. En het is natuurlijk ook anders wanneer mijn vriend echt verliefd zou zijn op het andere meisje, of dat het alleen puur lichamelijk was, zowel bij 'alleen' zoenen als bij seks. (al zou ik er van over mijn nek gaan als ik zou weten dat hij seks gehad heeft met een ander, in het geval van vreemdgaan, maar dat terzijde) Laatst gewijzigd op 27-03-2006 om 11:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik ben zelf ook nog nooit vreemdgegaan, ik heb wel eens de behoefte gevoeld, maar daar heb ik verder niets mee gedaan.
||
Citaat:
||
Citaat:
En als je ergens spijt van moet hebben is het al te laat, dan had je niet zo dom moeten doen. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan, done or not done? Saranne1990 | 49 | 23-12-2010 22:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[toneeltekst] vreemdgaan neardo | 9 | 22-03-2005 15:46 | |
Liefde & Relatie |
hij: vreemdgegaan ik : uitgemaakt hij: Ik wil je terug ik : confused HELP devilcat | 84 | 31-03-2004 10:16 | |
Seksualiteit |
is cybersex vreemdgaan? juno | 61 | 30-12-2003 20:32 | |
Liefde & Relatie |
**** Het grote Vreemdgaan topic **** Verwijderd | 38 | 05-03-2002 22:59 |