Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Antwerpen, en dan zeggen ze dat (wij) Hollanders gierig zijn |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Zeg volgende keer dat je geen Belgische Euro's hebt ![]() Voor de Belgen: deze opmerking was niet anti-belgisch bedoeld ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die toiletjuffrouwen bij de Efteling werken de hele dag, zonder pauzes (die krijgen ze iig niet, ze moeten zelf kijken of ze even weg kunnen om wat te eten, maar als het druk is kan dat dus niet (moeten ze tussen de wc's ed hun boterhammetje naar binnenproppen)). ![]() ![]() Zelf betaal ik meestal gewoon (toevallig meestal niet bij de Efteling, daar mag het, maar hoeft het niet, staat ook geen bedrag bij ed), omdat ik geen zin heb ik een discussie daarover. En meestal zijn de wc's waar je moet betalen ook wel aardig schoon. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En er zat ook nog een postzegel op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De Mac is geen restaurant, het is een fastfoodbar. En veel snackbars en dergelijken hebben ook geen toilet voor de klanten, de Mac heeft dat wel, maak je daar gebruik van, dan vragen zij je ervoor te betalen. Dat het dan schoon moet zijn, lijkt me logisch en daarom vind ik het ook terecht dat de TS niets heeft betaald.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Echter, als je moet betalen, verwacht ik ook wel wat terug in de vorm van een goede hygiënische toilet. Als ze er geld voor willen vragen, is het ook hun taak om de WC's schoon te houden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Meestal als ze er iets van zeggen reageer ik gewoon met: "ik eet hier" en dan is het klaar. En een andere zaak is dat ik vrijwel nooit kleingeld bij me heb, omdat ik dat thuis eruit gooi. Alleen euromunten en dan moet ik weer gaan wisselen en dat duurt me allemaal te lang. |
![]() |
||
Citaat:
Ik kwam trouwens dit weekend in een uitgaansgelegenheid waar je moest betalen voor de WC. Aangezien ik toch zeer regelmatig ga zeiken tijdens het zuipen, ben ik toen maar vertrokken. Dat roepen ze dan natuurlijk wel over zichzelf af.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens heb ik het nog een keertje uitgezocht en het verschil zit hem in het hebben van een openbaar toilet of een horeca-toilet. In beide gevallen is het zo dat zolang er een bordje hangt waarop de prijs vermeld staat, de gebruiker akkoord gaat met het betalen van dat bedrag na gebruik. Echter, bij een openbaar toilet is het normaal en volgens sommigen zelfs wenselijk dat er betaald wordt voor gebruik en bij een horeca-toilet is dat niet het geval. Als een horecagelegenheid toilet verschaft, wordt verwacht dat daarvoor niet betaald hoeft te worden, behalve als dit toilet ook duidelijk voor openbaar gebruik is. Hangt er een bordje, dan ben je verplicht te betalen, hoewel zij je natuurlijk weinig kunnen maken als jij het niet doet. Dat een normale horecagelegenheid geen geld dient te vragen, daar kan ik inkomen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daar betaal ik nooit. Ze moeten een voorbeeld aan Leiden nemen, daar zit er nooit iemand bij. Ben je wel eens bij de Charly Chius geweest? (Nu zit ie er niet meer). Daar zat altijd een ouwe oma centjes te vangen bij het toilet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ja bij mij ook, dat is echt de grootste bullshit die er bestaat, en alle prijzen in die tent zijn afgerond op hele euro's of zoveel euro en 50 cent, dus je moet echt van huis kleingeld meenemen, anders is het elke keer 50 cent of meer. Je moet ook van tevoren betalen, ze blokkeren de toegang tot de wc als je neit vooraf betaald ![]() Mag dat eigelijk? Toegang blokkeren totdat er betaald wordt.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Grappigste of meest beschamende blunder in je leven! Sneeuwwitje | 53 | 30-04-2010 08:22 | |
Psychologie |
Sociale klasse Missy | 63 | 10-07-2007 17:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Castro geeft macht tijdelijk over aan broer - einde bewind nabij? hhendrikxx | 87 | 08-08-2006 20:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
wc zonder toiletpapier.... Lovertjuh | 13 | 04-12-2003 14:31 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op de toiletjuffrouw. HenkMul | 87 | 24-08-2003 21:30 | |
De Kantine |
met wie heb jij wel eens een goed gesprek? het dappere meisje | 61 | 21-10-2002 22:28 |