Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2005, 00:35
Co
Co is offline
Ik had vandaag een discussie met een toiletmevrouw. Ik ging bij een MacDonald's naar de WC, nadat ik er een lunch had geconsumeerd. Het toilet was echter niet fris. Zo lagen er op de toiletbril diverse urinedruppels en was er geen zeep om de handen te wassen. Toen ik het toilet verliet, sprak mevrouw de toiletbeheerster mij aan. Ik moest en zou 30 cent betalen. Ik zei tegen de vrouw dat ik alleen zou betalen voor een schoon en hygiënisch toilet. Na een hoop gezeik (beeldspraak) ben ik maar weggelopen. Nu gaan het mij niet op die paar centen, maar ben ik verplicht te betalen?

Laatst gewijzigd op 05-08-2005 om 00:41.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2005, 00:40
dutch gamer
dutch gamer is offline
Staat er ergens vermeld dat je 30 cent moet betalen of heeft zij het gezegd voordat je gebruik ging maken van het toilet? Zo niet, dan lijkt het mij niet dat je eigenlijk had moeten betalen.

Owjah nog een vraagje: welke mac was dat? Toevallig in Rotterdam?
Oud 05-08-2005, 00:42
Co
Co is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 05-08-2005 @ 01:40 :
Staat er ergens vermeld dat je 30 cent moet betalen of heeft zij het gezegd voordat je gebruik ging maken van het toilet? Zo niet, dan lijkt het mij niet dat je eigenlijk had moeten betalen.
het stond op een schoteltje, maar toen ik het toilet binnen liep, zei ze niks...

Antwerpen, en dan zeggen ze dat (wij) Hollanders gierig zijn
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 00:46
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Co schreef op 05-08-2005 @ 01:42 :
het stond op een schoteltje, maar toen ik het toilet binnen liep, zei ze niks...
Mm, dat maakt het al iets lastiger denk ik.
Citaat:
Co schreef op 05-08-2005 @ 01:42 :
Antwerpen, en dan zeggen ze dat (wij) Hollanders gierig zijn

Zeg volgende keer dat je geen Belgische Euro's hebt.
Voor de Belgen: deze opmerking was niet anti-belgisch bedoeld
Oud 05-08-2005, 04:25
Roos
Roos is offline
Ookal staan er 10 borden dat je moet betalen: dit ben je wettelijk niet verplicht.

Maar boeiend het is 30 cent dus doe niet zo moeilijk
En nu niet zeggen: het gaat om het principe.
Oud 05-08-2005, 07:39
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Je bent het inderdaad niet verplicht, dat heb ik ooit in de krant gelezen. Ik doe het ook vaak niet. In een discotheek hier in de buurt moet je ook 20 cent oid betalen. In een discotheek?!?! Als ik ergens vaak naar de wc moet, is het daar wel. Ik heb geen zin om dan iedere keer op zoek te gaan naar 20 cent.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 08:46
Pierreke
Pierreke is offline
In winkels en openbare gebouwen kan ik me nog wel indenken om iets te betalen voor een net en fris wc. Het moet immers ook worden schoongehouden. Maar als ik naar de Efteling ga, 28 euro betaal voor de entree; dan wordt een schoteltje bij de uitgang van ieder Toilet me toch wat te veel hoor!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Pierreke schreef op 05-08-2005 @ 09:46 :
In winkels en openbare gebouwen kan ik me nog wel indenken om iets te betalen voor een net en fris wc. Het moet immers ook worden schoongehouden. Maar als ik naar de Efteling ga, 28 euro betaal voor de entree; dan wordt een schoteltje bij de uitgang van ieder Toilet me toch wat te veel hoor!
Offtopic: Mijn Eftelingkaartje was goedkoper.

Die toiletjuffrouwen bij de Efteling werken de hele dag, zonder pauzes (die krijgen ze iig niet, ze moeten zelf kijken of ze even weg kunnen om wat te eten, maar als het druk is kan dat dus niet (moeten ze tussen de wc's ed hun boterhammetje naar binnenproppen)). ()

Zelf betaal ik meestal gewoon (toevallig meestal niet bij de Efteling, daar mag het, maar hoeft het niet, staat ook geen bedrag bij ed), omdat ik geen zin heb ik een discussie daarover. En meestal zijn de wc's waar je moet betalen ook wel aardig schoon.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 08:54
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-08-2005 @ 09:52 :
Offtopic: Mijn Eftelingkaartje was goedkoper.

Die toiletjuffrouwen bij de Efteling werken de hele dag, zonder pauzes (die krijgen ze iig niet, ze moeten zelf kijken of ze even weg kunnen om wat te eten, maar als het druk is kan dat dus niet (moeten ze tussen de wc's ed hun boterhammetje naar binnenproppen)). ()

Zelf betaal ik meestal gewoon (toevallig meestal niet bij de Efteling, daar mag het, maar hoeft het niet, staat ook geen bedrag bij ed), omdat ik geen zin heb ik een discussie daarover. En meestal zijn de wc's waar je moet betalen ook wel aardig schoon.
maar die schone toiletten en t salaris van de toiletmensen kan ook wel van die 28 euro per kaartje betaald worden.
Oud 05-08-2005, 09:10
Verwijderd
In winkels ed betaal ik vaak wel. Maar ik ben nog nooit een toilet tegen gekomen dat vies was. Ik kan me voorstellen dat wanneer het vies is en er geen papier/zeep/wat dan ook is, ik niet zou betalen. Voor 30 cent vind ik dat alles gewoon netjes moet zijn. Anders betaal ik voor een service die er niet is.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 09:23
Verwijderd
Misschien is dat toilet juist wel vies geworden omdat niemand betaalde waardoor ze geen schoonmaaksters konden betalen
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 09:59
Verwijderd
Ik vind het onzinnig om voor de wc te betalen als ik al betaal voor iets anders wat zij aanbieden. Dus ik kom bij de mac om te eten, dan rekenen ik dat af en dan ga ik niet ook nog een keer voor de wc betalen, dat behoort gewoon tot de service imo. Als ik naar op het strand naar de wc ga dan betaal ik wel, omdat je dan voor de mogelijkheid betaalt om naar de wc te gaan en dat je enige doel is dat je daar komt.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 13:00
Co
Co is offline
maar ze hoeven dus geen vergunning te hebben oid?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Co schreef op 05-08-2005 @ 14:00 :
maar ze hoeven dus geen vergunning te hebben oid?
Een vergunning? Waarvoor? Om daar te zitten? Dat is toch gewoon hun baan? Als ze ergens zo'n bouwvakkersplee neer zouden zetten, dan vast wel, maar als die wc's daar gewoon zitten en ze daar gewoon werken met een contract ed, dan lijkt me dat niet.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 15:55
martijn1985
martijn1985 is offline
volgens mij ben je wel verplicht om te betalen als het aangegeven staat. Omdat je dan van te voren akkoord gaat met hun 'voorwaarden'. Je bent niet verplicht als er niets bij staat.
Oud 05-08-2005, 17:24
Verwijderd
Lol, een vergunning voor een vrijwillige bijdrage? De eerste dagvaarding omdat dertig cent onverschuldigd betaald zou zijn moet ik nog zien
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 17:39
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 05-08-2005 @ 18:24 :
Lol, een vergunning voor een vrijwillige bijdrage? De eerste dagvaarding omdat dertig cent onverschuldigd betaald zou zijn moet ik nog zien
Ik heb wel een keer een aanmaning gekregen van 15 cent
En er zat ook nog een postzegel op
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 17:54
Wawl
Wawl is offline
Dat is mijns inziens gewoon onderdeel van de service van McDonalds.
Oud 05-08-2005, 18:06
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 05-08-2005 @ 10:59 :
Ik vind het onzinnig om voor de wc te betalen als ik al betaal voor iets anders wat zij aanbieden. Dus ik kom bij de mac om te eten, dan rekenen ik dat af en dan ga ik niet ook nog een keer voor de wc betalen, dat behoort gewoon tot de service imo.
Bij de ene tent betaal je voor gebruik, bij de ander voor een totaalpakket. Bij de mac betaal je dus voor gebruik. Je kunt dan ook besluiten daar niet naar het toilet te gaan.
Oud 05-08-2005, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-08-2005 @ 19:06 :
Bij de ene tent betaal je voor gebruik, bij de ander voor een totaalpakket. Bij de mac betaal je dus voor gebruik. Je kunt dan ook besluiten daar niet naar het toilet te gaan.
Je moet toch naar de wc doordat je daar dingen consumeert, het is dan toch logisch dat een toilet bij de boel is inbegrepen. In een horeca-gelegenheid hoort een wc ook gewoon schoon te zijn en is het in mijn ogen uiterst klantonvriendelijk om de kosten daarvan te verhalen op de klant.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-08-2005 @ 19:06 :
Dat is niet altijd makkelijk te besluiten, soms heb je geen keuze. Je betaalt voor de service (= het gebruik mogen maken van een schoon toilet en je handen mogen wassen met zeep en mogen afdrogen met een papiertje/wat dan ook) wanneer die service niet goed is, dan vind ik dat je niet hoeft te betalen, want wat je gekregen hebt was gewoon niet goed. 't Is dan misschien geen fooi, maar zo gaat dat toch bij alles? Wanneer je iets krijgt wat niet voldoet aan de eisen waar het aan zou moeten voldoen, dan weiger je toch te betalen? (Een wc-bezoek kan je niet 'terug geven' of 'ruilen' natuurlijk.)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 20:44
Gimme more beer
Daar heb je ook gelijk in, hoor. Als je betaalt voor het onderhoud van het toilet, mag je verwachten dat get toilet zich ook in onderhouden staat bevindt. Er hoeft niet na elke "klant" schoongemaakt te worden, maar het mag wel een overwegend schone indruk geven.

Is dat niet zo, dan betaal je niet. Dat is ook meteen een signaal naar hun toe.
Oud 05-08-2005, 20:49
Gimme more beer
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 05-08-2005 @ 19:25 :
Je moet toch naar de wc doordat je daar dingen consumeert, het is dan toch logisch dat een toilet bij de boel is inbegrepen. In een horeca-gelegenheid hoort een wc ook gewoon schoon te zijn en is het in mijn ogen uiterst klantonvriendelijk om de kosten daarvan te verhalen op de klant.
Nou, zo logisch vind ik dat niet. Zeker niet in een tent als de Mac, waar je gewoon kunt binnenwandelen en naar de wc kunt gaan zonder dat iemand dat in de gaten heeft. De ondernemer wil daar voorkomen dat ze een soort publiek toilet worden en doet dat op deze manier. Of misschien andersom, maar dan nog.

De Mac is geen restaurant, het is een fastfoodbar. En veel snackbars en dergelijken hebben ook geen toilet voor de klanten, de Mac heeft dat wel, maak je daar gebruik van, dan vragen zij je ervoor te betalen. Dat het dan schoon moet zijn, lijkt me logisch en daarom vind ik het ook terecht dat de TS niets heeft betaald.
Oud 05-08-2005, 20:54
Verwijderd
In Zweden en Duitsland ed doen ze het handiger, ze hebben daar gewoon sloten op de deur waar je geld in moet doen voordat ze open gaan. Natuurlijk is het dan wel weer zo dat als iemand anders de deur voor je open houdt jij er gewoon in kunt ed, maar goed, dan heb je gewoon mazzel.

Ben ook een keer bij een McDonalds geweest (in Zweden of Noorwegen ofzo) waar je als je wat kocht een bonnetje (kassabon) kreeg met een nummer er op. Dat nummer werd dan voor een bepaalde tijd geactiveerd en met dat nummer kon je dan naar de wc (je moest het invoeren voordat je de wc in kon gaan).
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 20:59
Gimme more beer
Citaat:
Leonoor schreef op 05-08-2005 @ 21:54 :
Ben ook een keer bij een McDonalds geweest (in Zweden of Noorwegen ofzo) waar je als je wat kocht een bonnetje (kassabon) kreeg met een nummer er op. Dat nummer werd dan voor een bepaalde tijd geactiveerd en met dat nummer kon je dan naar de wc (je moest het invoeren voordat je de wc in kon gaan).
Klopt, dat hebben ze bij tankstations tegenwoordig ook soms.
Oud 05-08-2005, 21:38
kalinho
kalinho is offline
hele discusiie over 30 cent

zelf heb ik eigenlijk nooit betaald (kmoest altijd als een gek en had nooit contant muntgeld bij me), maar wanneer ik ns een xtje wel wat had deed ik dat er wel braaf in. tenslotte verdien je als toiletjuffrouw al geen donder
Oud 05-08-2005, 22:26
Verwijderd
ik had woensdag ook al ruzie met een toiletjuffrouw in de Mac in amsterdam. ik zei dat ik al betaald had, en zij zei van niet. en zij had gelijk, maar ik had ook al bij de Mac gegeten en blijf niet sponsoren. maar goed. daar ging het niet om.

Ik vind niet dat je verplicht bent te betalen hoor. alleen de blikken van de dames achter het schoteltje maken dat je gauw geld voor hun neus neerlegt. maar zoals jij het vertelt, zou ik ook niet betaald hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 18:12
~louise~
~louise~ is offline
Mens hou toch op.

wat is nou 30 cent, niet zeuren. Je zag die vrouw er al zitten dus je dan maar vantevoren een discussie moeten starten. En duh dat de wc's niet schoon zijn in de Mac, je gaat toch ook niet achteraf lopen klagen dat je burger te vettig was: die dingen had je vantevoren kunnen weten.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 18:14
-RoB-
-RoB- is offline
ik vind dit gewoon
Je gaat toch ook geen geld betalen om je band te laten plakken als die na de reperatie nog steeds plat is
Oud 06-08-2005, 18:24
hurricane
hurricane is offline
Het gaat gewoon een om het principe. Je geeft al geld aan eten uit bij de mcdonalds. Dan is het eigenlijk belachelijk dat ze je voor het gebruik van de wc moet gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 19:04
Verwijderd
Citaat:
~louise~ schreef op 06-08-2005 @ 19:12 :
Mens hou toch op.

wat is nou 30 cent, niet zeuren. Je zag die vrouw er al zitten dus je dan maar vantevoren een discussie moeten starten. En duh dat de wc's niet schoon zijn in de Mac, je gaat toch ook niet achteraf lopen klagen dat je burger te vettig was: die dingen had je vantevoren kunnen weten.
Bij de meeste Macs in NL waar ik ben geweest, viel er níets te klagen. Netjes schoon, zeep aanwezig etc. In een aantal Macs in Frankrijk en Rome viel het vies tegen, maar die waren dan ook gratis (overigens; het merendeel in NL was ook gratis). Ik zou nooit bij een Mac in NL verwachten dat het vies zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2005, 19:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 05-08-2005 @ 10:59 :
Ik vind het onzinnig om voor de wc te betalen als ik al betaal voor iets anders wat zij aanbieden. Dus ik kom bij de mac om te eten, dan rekenen ik dat af en dan ga ik niet ook nog een keer voor de wc betalen, dat behoort gewoon tot de service imo.
Inderdaad. Al dat gedoe om het gebruik van het toilet in uitgaansgelegenheden en restaurants. Vind het zelf ook best wel belachelijk. Maja, als er zo'n vrouwtje zit betaal ik meestal gewoon wel, omdat het moet. Heb ook geen zin om ruzie te krijgen met zo iemand. Maar verder vind ik het belachelijk, al is het maar 25 of 30 cent.
Echter, als je moet betalen, verwacht ik ook wel wat terug in de vorm van een goede hygiënische toilet. Als ze er geld voor willen vragen, is het ook hun taak om de WC's schoon te houden.
Oud 06-08-2005, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-08-2005 @ 20:18 :
Inderdaad. Al dat gedoe om het gebruik van het toilet in uitgaansgelegenheden en restaurants. Vind het zelf ook best wel belachelijk. Maja, als er zo'n vrouwtje zit betaal ik meestal gewoon wel, omdat het moet. Heb ook geen zin om ruzie te krijgen met zo iemand. Maar verder vind ik het belachelijk, al is het maar 25 of 30 cent.
Echter, als je moet betalen, verwacht ik ook wel wat terug in de vorm van een goede hygiënische toilet. Als ze er geld voor willen vragen, is het ook hun taak om de WC's schoon te houden.
Je hoeft niet te betalen
Met citaat reageren
Oud 07-08-2005, 05:43
Roos
Roos is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 06-08-2005 @ 23:31 :
Je hoeft niet te betalen
Nee maar als ze moeilijk gaan doen als je niet betaalt, vind ik het nogal kansloos om een enorme stampei te maken omdat je niet wilt betalen.
Oud 07-08-2005, 21:17
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Je hoeft niet te betalen
Mja, ik betaal toch liever 30 cent dan niet betalen en dat je daarna vuil wordt aangekeken. Bovendien is je portemonnee weer wat minder dik.
Oud 08-08-2005, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 07-08-2005 @ 06:43 :
Nee maar als ze moeilijk gaan doen als je niet betaalt, vind ik het nogal kansloos om een enorme stampei te maken omdat je niet wilt betalen.
Precies. Principieel doen we pas vanaf tien euro
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 07-08-2005 @ 06:43 :
Dat heb ik nog nooit gehad
Meestal als ze er iets van zeggen reageer ik gewoon met: "ik eet hier" en dan is het klaar. En een andere zaak is dat ik vrijwel nooit kleingeld bij me heb, omdat ik dat thuis eruit gooi. Alleen euromunten en dan moet ik weer gaan wisselen en dat duurt me allemaal te lang.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 10:54
Gimme more beer
Citaat:
Je hoeft niet te betalen
Dat maken zij wel uit, lijkt me zo.

Ik kwam trouwens dit weekend in een uitgaansgelegenheid waar je moest betalen voor de WC. Aangezien ik toch zeer regelmatig ga zeiken tijdens het zuipen, ben ik toen maar vertrokken. Dat roepen ze dan natuurlijk wel over zichzelf af.
Oud 08-08-2005, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-08-2005 @ 11:54 :
Dat maken zij wel uit, lijkt me zo.
Nee dat is in de wet vastgelegd
Citaat:
Ik kwam trouwens dit weekend in een uitgaansgelegenheid waar je moest betalen voor de WC. Aangezien ik toch zeer regelmatig ga zeiken tijdens het zuipen, ben ik toen maar vertrokken. Dat roepen ze dan natuurlijk wel over zichzelf af.
Dan moet je niet naar je eerste biertje gaan zeiken
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 08-08-2005 @ 12:03 :
Nee dat is in de wet vastgelegd
Hij heeft gelijk, dat staat in de Wet op de verplichte donatie van toiletbijdragen
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 11:29
Gimme more beer
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 08-08-2005 @ 12:03 :
Dan moet je niet naar je eerste biertje gaan zeiken
Het was Heineken en kostte me 2,00, misschien was dat ook wel de reden dat ik vertrok

Overigens heb ik het nog een keertje uitgezocht en het verschil zit hem in het hebben van een openbaar toilet of een horeca-toilet. In beide gevallen is het zo dat zolang er een bordje hangt waarop de prijs vermeld staat, de gebruiker akkoord gaat met het betalen van dat bedrag na gebruik.

Echter, bij een openbaar toilet is het normaal en volgens sommigen zelfs wenselijk dat er betaald wordt voor gebruik en bij een horeca-toilet is dat niet het geval. Als een horecagelegenheid toilet verschaft, wordt verwacht dat daarvoor niet betaald hoeft te worden, behalve als dit toilet ook duidelijk voor openbaar gebruik is.

Hangt er een bordje, dan ben je verplicht te betalen, hoewel zij je natuurlijk weinig kunnen maken als jij het niet doet. Dat een normale horecagelegenheid geen geld dient te vragen, daar kan ik inkomen.
Oud 15-08-2005, 14:05
Verwijderd
Citaat:
dutch gamer schreef op 05-08-2005 @ 01:40 :
Owjah nog een vraagje: welke mac was dat? Toevallig in Rotterdam?
Kom je daar óók?
Daar betaal ik nooit. Ze moeten een voorbeeld aan Leiden nemen, daar zit er nooit iemand bij.

Ben je wel eens bij de Charly Chius geweest? (Nu zit ie er niet meer). Daar zat altijd een ouwe oma centjes te vangen bij het toilet
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 14:09
Verwijderd
is dat wel echt zo, dat je moet betalen als er een bordje hangt? Als er bij een betaalde garderobe een bordje hangt dat ze niet aansprakelijk zijn voor verlies en diefstal is dat namelijk onzin, ze kunnen honderd bordjes ophangen maar als je hen betaalt om op je jas te letten dan zijn ze aansprakelijk. Maar op zich is de kwestie 'wel of niet betalen' natuurlijk wel weer anders dan de kwestie 'wel of niet aansprakelijk'.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 14:20
Sylver-Myst
Sylver-Myst is offline
Grappig, ben vorige week ook in Antwerpen naar de Mac geweest en ook daar naar de WC geweest. Ik heb vooraf gewoon 30 cent betaald, want ik moest zo nodig. Toen ik klaar was kwam de toiletjuffrouw ook meteen de bril schoonmaken en dat deed ze bij iedereen. Zag er verder netjes uit, dus het was het op zich wel waard. Mijn vader is echter gewoon doorgelopen heen en terug en heeft uiteindelijk niets betaald.
Oud 15-08-2005, 14:22
Verwijderd
Ik hoorde gisteren van mijn vriend dat hij eens helemaal na is gezeten door de zoon van een toiletjuffrouw omdat hij niet had betaald. (Hij had geen geld bij zich.) Hij was 16 of 17 en die zoon zag er enorm gevaarlijk uit en wilde hem echt in elkaar gaan meppen. Mijn vriend kon hard rennen
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 17:55
Roos
Roos is offline
Citaat:
Sarah schreef op 15-08-2005 @ 15:09 :
is dat wel echt zo, dat je moet betalen als er een bordje hangt?
Nee het hoeft nooit.
Oud 15-08-2005, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 15-08-2005 @ 15:22 :
Ik hoorde gisteren van mijn vriend dat hij eens helemaal na is gezeten door de zoon van een toiletjuffrouw omdat hij niet had betaald. (Hij had geen geld bij zich.) Hij was 16 of 17 en die zoon zag er enorm gevaarlijk uit en wilde hem echt in elkaar gaan meppen. Mijn vriend kon hard rennen
Ik zou een klacht indienen
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 20:18
Gimme more beer
Citaat:
Roos schreef op 15-08-2005 @ 18:55 :
Nee het hoeft nooit.
Jawel, dat is eerder al een aantal keren uitgelegd.
Oud 15-08-2005, 20:24
DG
DG is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 05-08-2005 @ 08:39 :
Je bent het inderdaad niet verplicht, dat heb ik ooit in de krant gelezen. Ik doe het ook vaak niet. In een discotheek hier in de buurt moet je ook 20 cent oid betalen. In een discotheek?!?! Als ik ergens vaak naar de wc moet, is het daar wel. Ik heb geen zin om dan iedere keer op zoek te gaan naar 20 cent.

Ja bij mij ook, dat is echt de grootste bullshit die er bestaat,
en alle prijzen in die tent zijn afgerond op hele euro's of zoveel euro en 50 cent, dus je moet echt van huis kleingeld meenemen, anders is het elke keer 50 cent of meer.
Je moet ook van tevoren betalen, ze blokkeren de toegang tot de wc als je neit vooraf betaald

Mag dat eigelijk? Toegang blokkeren totdat er betaald wordt.
Oud 15-08-2005, 20:24
Roos
Roos is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 15-08-2005 @ 21:18 :
Jawel, dat is eerder al een aantal keren uitgelegd.
Ik lees anders ook een aantal keer dat het niet hoeft hoor
Reageren

Regels voor berichten