Advertentie | |
|
![]() |
|
herkenbaar....
ben nou bezig voor mondeling engels, waarbij ik alle straffen en strafbaarheden in het engels moet leren... ik geloof niet dat ik ooit 'petty theft' ga gebruiken (wat kleinschalige diefstal betekent)... tenzij ik nog een keer in engeland wordt opgepakt ![]()
||
Citaat:
![]() ANW ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() nou, uiteindelijk heb ik er toch wel wat van geleerd: als je een boon in 14 dagen maar 2 keer water geeft gaat ie verschrikkelijk vies beschimmelen ![]() ![]() een ander groepje leerde ervan dat die bonen niet kunnen zwemmen.... maar dat was dan ook alles wat we ervan leerde ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en je noemt nu ook wel meteen de saaiste hoofdstukken op... die van Semmelweis vond ik wel leuk, en nu met genetische manipulatie.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je leert...
… dat de zon warm is … hoe je een wc doortrekt … dat het rustig is op de Veluwse hei … dat frisdrank in blikjes zit … dat je de weg van huis naar school kent … dat satellieten niet naar beneden vallen … dat je elke dag naar de wc gaat … dat je het heelal kunt bestuderen door ernaar te kijken … dat ontwerpers dingen ontwerpen … dat op de aarde mensen wonen … dat jam zoet is … dat blikjes in een blikfabriek worden gemaakt … dat alles kleuren heeft … dat een apotheek medicijnen verkoopt … dat de maat van je kleding belangrijk is als je kleren gaat kopen. … dat de wetenschap vooruit gaat … je een tekst uit kunt wissen … de pil populair is … dat je niks merkt van de beweging van de aarde. … dat tomaten kunnen rotten … dat er op een cd muziek kan staan … dat Dolly Parton grote borsten heeft … dat niet alle mensen gelijk zijn … dat je ziek kunt worden … dat de rode biet rood is ANW, elke week anders! (As featured in Solar ANW) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *blue* |
![]() |
||
Citaat:
anw = algemene natuurwetenschappen. Een vak waarbij ze zoveel mogelijk nutteloze informatie bij elkaar proberen te rapen, samen met informatie die je allang wist (lees de lijst hierboven maar eens door: 'jam is zoet' en 'zon is warm' enz...) ja, das ongeveer wel de omschrijving van anw denk ik.... ![]()
|
Verwijderd
|
Wiskunde. Goed, ik kan begrijpen dat sommige manieren van wiskunde wel nuttig kunnen zijn, maar wat heb ik er in godsnaam aan dat ik kan uitrekenen wat de gemiddelde waarde is die je kunt verwachten als er 10 tenniswedstrijden worden gespeeld waarvan de ene speelster 70 % kans heeft om te winnen?
*verafschuwde blik* Kansberekening... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
jaah, maar ook *dat Dolly het meest bekende schaap ter wereld is, en dat die schaap is vernoemd nar Dolly Paton, en dat ze allebei even nep zijn *en dat de stier herman het eerste transgene dier is * Lewis Wolperd vond het een goed idee om mensen zonder hoofde te klonen *Da DNA erfelijke eigenschappen bevatten * dat er elk jaar 200.000 kinderen worden geboren Dusseh, anw is best interressant soms, maar meestal niet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ckv is ook al zo nuttig, moet je bij een erotisch zwart/wit schilderij dingen die je op wilt laten vallen roze kleuren en collages maken van erotische kleding ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar..... CKV heb ik lekkur afgesloten voor dit jaar!!!!!!!!!!! Nouja, nog 1 lesje, en ik moet misschien nog wat opdrachtjes herkansen, en nog een klein mondelingetje in de pww, maar verder ben ik wel klaar voor CKV, vind ik dan |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dat gevoel heb ik ook heel vaak, ik vind dat leraren wat kritischer zouden moeten kijken naar de stof die ze leerlingen laten leren. Ik denk dat docenten goed moeten kunnen zien wat nuttig is en wat niet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheïsten Verwijderd | 500 | 12-07-2012 16:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Zorgelijke trends: liberaler, anti-conformerend en platter Verwijderd | 27 | 01-11-2004 07:58 | |
De Kantine |
Zinloos geweld of een zinloze held anonieme_teddybeer | 16 | 03-09-2003 17:15 | |
Flora & Fauna |
Verschil bont/vlees, als reactie op topic bont/leer. extinction | 6 | 08-08-2002 21:42 | |
aristoteles > doeloorzaken sublime | 28 | 27-07-2002 11:01 |