Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2004, 13:20
Gothic
Gothic is offline
Is weer eens tijd voor een topic...

Eindelijk is de kogel door de kerk. Heerlijk, alles komt uit met Carly, alleen zoooooooooo zielig voor Molly en Mike ...

Nu met Alison nog en dan krijgen we misschien weer eens wat nieuwe verhaallijnen .
Oud 01-10-2004, 15:16
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
dat me carly duurde mij ook al weer veel te lang maa ja tog blijven kijken hea..... *verslaafd* enne die alison moet helemaal een schop onder haar kont krijgen.....*kutwijf*
En craig en Rosanna hoe zou dat nou tog verder gaan
Oud 01-10-2004, 19:40
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik vind het nog het zieligst voor Jack. Arme Jack, hij is altijd zo naief en er overkomt hem altijd slechte dingen en is hij zo blij omdat hij een kind krijgt, krijgt hij dit weer.
Vroeger vond ik Carly leuk nu vind ik het gewoon een bitch en heb ook absoluut geen sempathie meer voor d'r.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 20:16
Sasz
Sasz is offline
vind t vooral zielig voor molly en mike, juist omdat het zo goed ging. en ook zielig voor jack! alweer niet zn kind....
allison moet egt oprotten joh
Oud 01-10-2004, 20:41
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Zielig voor Mike?? Ook hij is vreemd gegaan hoor, niet alleen Carly!!
En ja.. voor Jack is het zooooo sneu, het is echt een schat van een vent en dan gebeurt 'm dit .
Oud 01-10-2004, 23:17
Ilsch
Ilsch is offline
Dat van Alison moet uitkomen, en dat tussen ben, marshall en jesicca mag ook wel afgelopen zijn..

aaron &lucy moeten gewoon nog lang en gelukkig leven, want die zijn zo schattig
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 07:44
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 01-10-2004 @ 21:41 :
Zielig voor Mike?? Ook hij is vreemd gegaan hoor, niet alleen Carly!!
En ja.. voor Jack is het zooooo sneu, het is echt een schat van een vent en dan gebeurt 'm dit .
Ik heb de hots voor Mike

Leuk trouwens dat we Lien weer ff zagen . Marshall's dochter dood, zijn we daar ook weer vanaf.
Oud 02-10-2004, 09:51
MarsVolta
MarsVolta is offline
Citaat:
Ilsch schreef op 02-10-2004 @ 00:17 :
Dat van Alison moet uitkomen, en dat tussen ben, marshall en jesicca mag ook wel afgelopen zijn..

die 2 gaan uit elkaar,
maarja, wie niet bij ATWT.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 11:07
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MarsVolta schreef op 02-10-2004 @ 10:51 :
die 2 gaan uit elkaar,
maarja, wie niet bij ATWT.
GEEEN SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik wil dat nameiljk niet weten.
Oud 02-10-2004, 12:58
MarsVolta
MarsVolta is offline
Citaat:
Gothic schreef op 02-10-2004 @ 12:07 :
GEEEN SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik wil dat nameiljk niet weten.
Stel je niet aan. Elke koe kan dat wel verzinnen.
Het is niet zo dat ik alles wat er gaat gebeuren neer heb gepleurd.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 14:54
ilse
ilse is offline
nou fijn.. kwou ook dat aaron en lucy bij mekaar zouden blijven . maar ja. vind het gewoon rottig voor jack en molly. ze had wel ff genoeg gehad met jake die toen dood was... en nu weer zo een vent die vreemd gaat . maar goed, alison moet ook wegwezen, vies rotwijf

*vind t nog steeds jammer dat abigail weg is *

edit: hihi, dat ik zo serieus reageer op een soap... maargoed, verslaafd heet dat he
Oud 04-10-2004, 09:46
Blubje
Blubje is offline
Molly
Jack
Maar t ergst vind ik dat Carly en Molly nu natuurlijk ook enorme ruzie hebben/gaan krijgen. Ik vind hen altijd zo leuk en schattig samen....
Ik vind Mike een eikel.

Craig en Rosanna <333
Mja daar ben ik geloof ik altijd de enige in

Ik vind Lucy een zeikerd. Sinds ze in die rolstoel zit, lijkt t alsof ze ook ineens niet meer zelf kan denken ofzo. Ok, ze heeft bepaalde herinneringen niet meer, maar dat betekent toch niet dat ze maar alles moet geloven wat iedereen tegen haar zegt? Stom kind.
En Alison is ook stom.
Oud 04-10-2004, 11:16
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik vind Roseanne en Craig ook leuk samen. <3

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 11:58
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Blubje schreef op 04-10-2004 @ 10:46 :
Molly
Jack
Maar t ergst vind ik dat Carly en Molly nu natuurlijk ook enorme ruzie hebben/gaan krijgen. Ik vind hen altijd zo leuk en schattig samen....
Ik vind Mike een eikel.

Craig en Rosanna <333
Mja daar ben ik geloof ik altijd de enige in

Ik vind Lucy een zeikerd. Sinds ze in die rolstoel zit, lijkt t alsof ze ook ineens niet meer zelf kan denken ofzo. Ok, ze heeft bepaalde herinneringen niet meer, maar dat betekent toch niet dat ze maar alles moet geloven wat iedereen tegen haar zegt? Stom kind.
En Alison is ook stom.
Nee Craig en Rosanna vind ik ook wel leuk, alleen is Rosanna te soft geworden, Craig heeft meer een Carly nodig...
Oud 04-10-2004, 14:26
Love_Fulfilled
Craig & Rosanna <333 .

Ik heb ATWT Vrijdag gvd gemist, wie kan mij ff bijpraten?!
Oud 04-10-2004, 16:04
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 04-10-2004 @ 15:26 :
Craig & Rosanna <333 .

Ik heb ATWT Vrijdag gvd gemist, wie kan mij ff bijpraten?!
op rtl.nl staat altijd een redelijk duidelijk afleveringbeschrijving of ff op atwt.nl kijken

Ik heb toch nog goede hoop voor Jack en Carly. Als al dit gedoe voorbij is, dan komen ze wel weer samen denk ik. Ze hebben al zoveel doorstaan. En Jack had toch echt de bruiloft afgezegd. Technisch heeft hij haar toch echt gedumpd toen...
Oud 04-10-2004, 18:01
Verwijderd
Aah had het heel lang niet gekeken, kijk vandaag weer voor de eerste keer. Jack en Carly, Molly en Mike Hoop dat ze toch nog wel weer bij elkaar komen eigenlijk.

Enne Craig en Rosanna zijn perfect als stel
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 18:16
Love_Fulfilled
Citaat:
Gothic schreef op 04-10-2004 @ 17:04 :
op rtl.nl staat altijd een redelijk duidelijk afleveringbeschrijving of ff op atwt.nl kijken

Ik heb toch nog goede hoop voor Jack en Carly. Als al dit gedoe voorbij is, dan komen ze wel weer samen denk ik. Ze hebben al zoveel doorstaan. En Jack had toch echt de bruiloft afgezegd. Technisch heeft hij haar toch echt gedumpd toen...
Ja tuurlijk, alles komt op ze pootjes terecht .
Oud 05-10-2004, 12:16
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 04-10-2004 @ 19:01 :
Aah had het heel lang niet gekeken, kijk vandaag weer voor de eerste keer. Jack en Carly, Molly en Mike Hoop dat ze toch nog wel weer bij elkaar komen eigenlijk.

Enne Craig en Rosanna zijn perfect als stel
Rosanna is toch veel te suf voor Craig? Veel te gevoelig. Geen uitdaging...
Oud 05-10-2004, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ilsch schreef op 02-10-2004 @ 00:17 :

Als iets moet doorgaan is het wel Marshal en Jessica. Dat brengt weer wat leven in de tent. Ben en Jessica zijn zo'n vreselijk en braaf stel.

Gelukkig hebben Carly en Mike eindelijk bekend. Nu ga ik weer kijken.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 10:03
Love_Fulfilled
Ik weet 100% zeker dat het uitkomt dat Alison de brand heeft gesticht en dan hoop ik dat ze iedereen kwijt raakt en alleen overblijft .
Oud 06-10-2004, 14:01
Xx-Girl-xX
Xx-Girl-xX is offline
Nou.. t wordt alleen maar erger met Alison!! Straks krijgt ze Aaron zover dat hij haar gaat geloven en dat hij met haar naar bed gaat.. Vet kut dus!!

Ennuh.. t ergste is dan ook nog dat ze zwanger van m wordt!!! Jee hoe erg kun je t maken he??

Dit weet ik omdat ik aan een Amerikaans mailvriendin van me gevraagd had hoe dat verder ging tussen Aaron en Alison.. Vet kut man.. Daar is de serie dus al wat verder.. vandaar dat ze met het kon vertellen.. Maar niet leuk dus..

Wat een ROTWIJF!!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 15:48
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Xx-Girl-xX schreef op 06-10-2004 @ 15:01 :
Nou.. t wordt alleen maar erger met Alison!! Straks krijgt ze Aaron zover dat hij haar gaat geloven en dat hij met haar naar bed gaat.. Vet kut dus!!

Ennuh.. t ergste is dan ook nog dat ze zwanger van m wordt!!! Jee hoe erg kun je t maken he??

Dit weet ik omdat ik aan een Amerikaans mailvriendin van me gevraagd had hoe dat verder ging tussen Aaron en Alison.. Vet kut man.. Daar is de serie dus al wat verder.. vandaar dat ze met het kon vertellen.. Maar niet leuk dus..

Wat een ROTWIJF!!
probeer niets te zeggen alsjeblieft, want nu suggereer je al een hoop en ik wil gewoon niets weten...
Oud 06-10-2004, 18:10
Love_Fulfilled
Citaat:

Wat een ROTWIJF!!
Wat ben jij een domme, egoistische gans !!
Oud 06-10-2004, 19:07
Sasz
Sasz is offline
hmm, valt dit niet onder: SPOILER???
maar goed wel te verwachten.
iedereen die vreemdgaat is natuurlijk ook meteen zwanger.

wat mij nou wel leuk lijkt he, is dat molly dan opeens zwanger wordt maar niet weet of t kind nou van mike is of van jack
dan kan t kind van jack naar carly en kunnen ze samen t kind van jack opvoeden, en het kind van carly naar molly en mike. leuk toch?
Oud 06-10-2004, 20:25
ilse
ilse is offline
Citaat:
Sasz schreef op 06-10-2004 @ 20:07 :
hmm, valt dit niet onder: SPOILER???
maar goed wel te verwachten.
iedereen die vreemdgaat is natuurlijk ook meteen zwanger.

wat mij nou wel leuk lijkt he, is dat molly dan opeens zwanger wordt maar niet weet of t kind nou van mike is of van jack
dan kan t kind van jack naar carly en kunnen ze samen t kind van jack opvoeden, en het kind van carly naar molly en mike. leuk toch?

hihi lijkt me ook erg leuk echt vette actie van molly en jack vandaag

maar het is niet leuk om te lezen wat er gaan gebeuren wil het pas weten als ik het in de aflevering zie, wil nu nog niet weten wat er over een tijd gebeurd!!!
Oud 06-10-2004, 20:31
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Zou je voortaan een spoiler willen gebruiken!!!!

En ik vond Mike wel heel gemeen toen hij tegen Jack aan het praten was, helemaal niet meer de lieve Mike.
Ze kwam bij me deur en ik had twee keuzes, champange en koffie en weet je wat ik koos Jack, champange.
Wat een schoft.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 08:01
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Femme-Fatale schreef op 06-10-2004 @ 21:31 :
Zou je voortaan een spoiler willen gebruiken!!!!

En ik vond Mike wel heel gemeen toen hij tegen Jack aan het praten was, helemaal niet meer de lieve Mike.
Ze kwam bij me deur en ik had twee keuzes, champange en koffie en weet je wat ik koos Jack, champange.
Wat een schoft.
Wat mike probeerde is te zorgen dat Jack eens uitte wat hij voelde. Bij mannen, itt vrouwen, vechten ze ofzo en dan is het klaar en over. Dat wilde Mike voor elkaar krijgen, dat hij geslagen zou worden...
Oud 07-10-2004, 14:08
Love_Fulfilled
Jack + Molly -> hypocriet !!
Ze doen nu gvd hetzelfde als dat Carly en Mike deden.. toenadering zoeken uit verdriet.
Oud 07-10-2004, 14:34
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 07-10-2004 @ 15:08 :
Jack + Molly -> hypocriet !!
Ze doen nu gvd hetzelfde als dat Carly en Mike deden.. toenadering zoeken uit verdriet.
Tuurlijk, verdriet en wraak... gegarandeerd dat Molly dit gaat gebruiken om Carly pijn te doen en gelijk heeft ze ... En Carly en Mike hebben dit gewoon te accepteren, zij zijn helemaal vreemdgegaan en Carly in zwanger. Op dit moment hebben Jack en Molly alleen nog maar gezoend, maar wie weet wat er vandaag nog gebeurt .
Oud 07-10-2004, 15:59
Love_Fulfilled
Citaat:
Gothic schreef op 07-10-2004 @ 15:34 :
Tuurlijk, verdriet en wraak... gegarandeerd dat Molly dit gaat gebruiken om Carly pijn te doen en gelijk heeft ze ... En Carly en Mike hebben dit gewoon te accepteren, zij zijn helemaal vreemdgegaan en Carly in zwanger. Op dit moment hebben Jack en Molly alleen nog maar gezoend, maar wie weet wat er vandaag nog gebeurt .
Ik ben het niet met je eens.. hun waren boos omdat Mike en Carly het met elkaar deden, ook al was het uit pijn en verdriet en meestal als je iets niet leuk vind wat een ander je aandoet, doe je dat zelf ook niet.
Oud 08-10-2004, 16:23
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 07-10-2004 @ 15:34 :
Tuurlijk, verdriet en wraak... gegarandeerd dat Molly dit gaat gebruiken om Carly pijn te doen en gelijk heeft ze ... En Carly en Mike hebben dit gewoon te accepteren, zij zijn helemaal vreemdgegaan en Carly in zwanger.
Uiteraard. En daardoor komt dan alles weer goed. Hoe moeten ze t anders oplossen? De schrijvers kunnen toch niet zomaar Carly en Jack (weer!) uit elkaar halen? En Molly moet maar eens alleen zijn. Niet omdat ik dat leuk zou vinden, maar dan kan ze eindelijk eens zelf gaan leren leven zonder Jake (ik mis Jake...). En Mike moet maar weg ofzo.

Spoiler
Oud 08-10-2004, 18:24
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Blubje schreef op 08-10-2004 @ 17:23 :
Uiteraard. En daardoor komt dan alles weer goed. Hoe moeten ze t anders oplossen? De schrijvers kunnen toch niet zomaar Carly en Jack (weer!) uit elkaar halen? En Molly moet maar eens alleen zijn. Niet omdat ik dat leuk zou vinden, maar dan kan ze eindelijk eens zelf gaan leren leven zonder Jake (ik mis Jake...). En Mike moet maar weg ofzo.
Met Carly en Jack, ja zo gaat dat al jaren. En Carly blijft altijd liegen en Jack kan daar steeds niet tegen. Straks komen ze natuurlijk weer bij elkaar, maar dan zal Jack toch moeten accepteren dat Carly zo is als ze is .

Mike moet niet weg . Mike is goddelijk en extreem aantrekkelijk . Mike en Molly moeten weer samenkomen, zijn zo leuk samen.
En Rosanna en Craig meoten uit elkaar. Ik vind ze niet leuk meer samen. Rosanna is te soft geworden en daardoor is Craig minder leuk. Craig is leuk als hij utigedaagd wordt, zoals bij Katie, Margo en natuurlijk Carly .

GRRRR die lompe Babs weer
Oud 10-10-2004, 09:58
Verwijderd
Citaat:

Wat een ROTWIJF!!
van mij mag je alles verraden hoor maar hou ook even rekening met de rest en gebruik spoilers
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 10:15
*ABC*
*ABC* is offline
De laatste tijd kijk ik ATWT alleen maar omdat ik routine is dat ik het kijk.
Alison word ik zo onderhand zat, dat gekwijl tussen Aaron en Lucy ook. Dat gedoe met Carly enz is nou ook niet meer leuk.
Marshall en Jessica zijn ook irritant.

Sjee, zo klinkt het niet alsof ik het echt leuk vind
Maar dat vind ik wel, alleen nu even niet. Het is te langgerekt allemaal.

En over die spoiler hierboven, het is niet eens waar wat ze zegt, dus het is geen spoiler
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 10:23
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
*ABC* schreef op 10-10-2004 @ 11:15 :
De laatste tijd kijk ik ATWT alleen maar omdat ik routine is dat ik het kijk.
Alison word ik zo onderhand zat, dat gekwijl tussen Aaron en Lucy ook. Dat gedoe met Carly enz is nou ook niet meer leuk.
Marshall en Jessica zijn ook irritant.

Sjee, zo klinkt het niet alsof ik het echt leuk vind
Maar dat vind ik wel, alleen nu even niet. Het is te langgerekt allemaal.

En over die spoiler hierboven, het is niet eens waar wat ze zegt, dus het is geen spoiler
ATWT is in de 9 jaar oid dat ik het kijk altijd zo geweest. Het duurt altijd eindeloos voordat iets voorbij is. Wat er overgends ook voor zorgt dat het goed is uitgewerkt, maar het is soms wat langdradig. Het is nou eenmaal geen jongeren soap ...
Oud 10-10-2004, 12:35
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Citaat:
Blubje schreef op 08-10-2004 @ 17:23 :
[B] En Molly moet maar eens alleen zijn. Niet omdat ik dat leuk zou vinden, maar dan kan ze eindelijk eens zelf gaan leren leven zonder Jake (ik mis Jake...). En Mike moet maar weg ofzo.
Ik mis Jake ook nog steeds.
Molly en Mike vind ik niet echt bij elkaar passen, hopelijk is daar nu definitief een einde aan gekomen.
Jake en Molly waren een veel leuker stel, dus ik vind eigenlijk ook dat Molly voorlopig maar alleen moet blijven.

Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe Chris?
Ik ben er tot nu toe nog niet echt enthousiast over, maar in ieder geval is het een hele verbetering ten opzichte van de vorige.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 17:58
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Wicked Witch schreef op 10-10-2004 @ 13:35 :
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe Chris?
Ik ben er tot nu toe nog niet echt enthousiast over, maar in ieder geval is het een hele verbetering ten opzichte van de vorige.
Hm nee, die nieuwe Chris vind ik maar niks. Maar ik vind hem dan ook niks. Vind zijn hele personage echt vervelend en niet boeiend.
Oud 10-10-2004, 18:02
Verwijderd
Nee idd, die nieuwe Chris vind ik ook nog . Het zal wel weer wennen zijn, das meestal zo met nieuwe acteurs.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 09:22
ilse
ilse is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 10-10-2004 @ 19:02 :
Nee idd, die nieuwe Chris vind ik ook nog . Het zal wel weer wennen zijn, das meestal zo met nieuwe acteurs.
de chris die toen dat hele gedoe met abi had was t leukst, maar deze is al wat beter dan de vorige want die was echt bagger.

ik heb het gister eindelijk weer gezien. ik ben echt die alison heeeeelemaal zat. die mag nou ook wel weer eens oprotten. (excusez-moi).

en nu weer een nieuw avontuur met simon, wat vinden jullie ervan?
Oud 15-10-2004, 18:20
Gothic
Gothic is offline
In America's Next topmodel mochten al die meiden met Mark Collier (Mike) zoenen ... het is niet eerlijk
Oud 15-10-2004, 19:04
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Gothic schreef op 15-10-2004 @ 19:20 :
In America's Next topmodel mochten al die meiden met Mark Collier (Mike) zoenen ... het is niet eerlijk
Damn ik ben jaloers!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 09:32
ilse
ilse is offline

*jaloerssss*
Oud 16-10-2004, 22:32
girly me
girly me is offline
Citaat:
Gothic schreef op 01-10-2004 @ 14:20 :
Is weer eens tijd voor een topic...

Eindelijk is de kogel door de kerk. Heerlijk, alles komt uit met Carly, alleen zoooooooooo zielig voor Molly en Mike ...

Nu met Alison nog en dan krijgen we misschien weer eens wat nieuwe verhaallijnen .
nou mag ik jouw effe blij maken allison krijg binnekort een wel heel boeinde verhaal lijn wil je meer weten blijf dan maar goed kijken naar haar een ............... ik wil niet te veel zeggen
Oud 16-10-2004, 22:33
girly me
girly me is offline
Citaat:
Gothic schreef op 15-10-2004 @ 19:20 :
HELL YA dat ik jaloes ben!!!
welke gezonde meid niet ???
Oud 16-10-2004, 23:04
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
girly me schreef op 16-10-2004 @ 23:32 :
nou mag ik jouw effe blij maken allison krijg binnekort een wel heel boeinde verhaal lijn wil je meer weten blijf dan maar goed kijken naar haar een ............... ik wil niet te veel zeggen
Je maakt me helemaal niet blij, van mij mag Alison er direct uit. Dat kind kan echt niet acteren...
Oud 16-10-2004, 23:13
girly me
girly me is offline
hahah jah gelijk heb je
heb je opgemerkt dat zij een vieze kleur blond heeft bijna geel gewoon niet egt mooi zou je zeggen
Oud 18-10-2004, 10:54
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
girly me schreef op 17-10-2004 @ 00:13 :
hahah jah gelijk heb je
heb je opgemerkt dat zij een vieze kleur blond heeft bijna geel gewoon niet egt mooi zou je zeggen
Wat dacht je ervan dat dat niet echt is?er bestaat namelijk zoiets als haarverf
Oud 18-10-2004, 13:46
Love_Fulfilled
Citaat:
Blubje schreef op 18-10-2004 @ 11:54 :
Wat dacht je ervan dat dat niet echt is?er bestaat namelijk zoiets als haarverf
Ja idd .
Oud 22-10-2004, 08:37
ilse
ilse is offline
die alison vern**kt de boel weer eens