Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vriend snapt een HELEboel hints toch echt niet, in wat voor zin dan ook! Kheb er echt aan moeten wennen dak hem alles gewoon echt moet zeggen omdat ie het anders gwoon niet snapt en doorheeft |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goh dan zit ik toch wel als een jongen in elkaar
![]() Want ik snap ook zo'n beetje elke hint die ik krijg, maar doe altijd lekker naief. Of als jongens toespelingen maken, gewoon niet reageren ![]() Is vooral handig als je niets van diegene moet, dan doe je gewoon alsof je het niet in de gaten hebt, zodat je diegene niet af hoeft te wijzen (heb ik hekel aan ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Wat zijn jullie Hints dan??
Als jullie naar een jongen kijken en als die terugkijkt zelf wegkijken, of de hele tijd aan je haar zitten, in de richting van een jongen staan en bij je vriendinnen weg gaan staan, het zijn er te fucking veel. En Meisjes gebruiken allemaal verschillende, wat valt er dan nog te snappen. Voor het ene meisje is diep in de ogen kijken van een jongen niet hetzelfde als voor het andere meisje. Daar worden wij gewoon ziek van dus reageren we er niet op, ben gewoon direct en doe niet zo moeilijk. Alvast bedankt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik bedoelde het in het algemeen, als een een meisje de hele tijd zit te kijken, vat een jongen dan dat ze 'm leuk vind? En alsie terug kijkt? *is bang dat ze toch echt dingen zal moeten gaan zeggen* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ja carlijntje noem dan eens zo'n hints, dan kunnen wij ook nog wat met deze discussie
![]() kijk ik heb af en toe heus wel door dat een meisje mij leuk vind, maar soms stap ik er niet meteen op af, dat kan toch he? maar soms weet ik het dus echt niet zeker hoor, dan zijn het hints die zowel kunnen aanduiden dat ze me leuk vind of juist niet leuk vind ![]() nou, kom gewoon met een aantal hints ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Met meisjes is het zo als ze hints geven dat het ook kan zijn om hun eigen ego te strelen, en omdat ik dat niet wil, ga ik er niet op af.
Want ik heb vaak genoeg meegemaakt dat je DENKT dat het een hint is, maar het is gewoon aandachttrekkerij. Ikzelf geen trouwens geen hints. Als ik uitga, en ik zie een leuke meid (ik val trouwens niet op superknappe), dan stap ik er op af, en vraag vriendelijk: "eej, mag ik eens vragen hoe je heet?". Ze zeggen dan altijd: "Annemiek" o.i.d. Dan zeg ik: "Aha, nee kijk je leek me wel een leuke meid toe en ik wou je ff leren kennen. Woon je hier ook?" (standaard gesprek) blabla etc.
|
Verwijderd
|
het probleem met het snappen van hints is, dat je niet weet of iets als hint bedoeld is. als namelijk de grootste hint die je ooit geeft, zoals sommigen van jullie zeggen, "naar iemand kijken" is, dan kan diegene als ie het doorheeft net zo goed denken dat je naar iemand naast, voor of achter hem keek, en dan denkt ie echt niet van "goh ze vindt me vast leuk dus stap ik op dr af", want het zou net zo goed niet zo kunnen zijn en dan sta je wel degelijk voor lul...
stel je maar eens voor (als meisje): je kijkt naar een schilderij ![]() op dezelfde manier, als je iemand wel leuk vindt en hij jou misschien ook wel en je kijkt naar hem terwijl ie in een groep staat, dan weet hij best dat je naar hem zit te kijken, maar nog nét niet zo zeker dat het wel voor hem bedoeld was. voor de rest van het verhaal zie vorige alinea. daarom doet ie (meestal) niets, want ook al voelt zij zich gevleid als hij op dr afstapt, _hij_ voelt zich dan voor lul staan, en daarom doet ie pas wat als ie het echt flink zeker weet. en nou kun je wel zeggen, wat lomp (zielig, triest, treurig, irritant, rottig, etc) van die jongens, maar jullie doen het zelf net zo hard ("het gewoon tegen hem zeggen?? AARGH eng!!!" en gelijk heb je btw)... maar goed ik hoop dat er iets van mn enorme verhaal duidelijk is geworden nu want het ziet er zo achteraf allemaal wat vaag uit als ik het zo doorlees.... ~JOOST ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik weet ook niet wat het met jongens is..
ik loop al een hele tijd hints te geven aan 1 bepaalde jongen.. maarruh waarom hij t niet snapt..weenie.. maar ik denk dat meisjes t anders aanpakken.. ik denk dat wij bang zijn..dat we verkeerde hints geven.. dat ze andere dingen gaan denken.. dat we t een beetje voorzichtig doen.. maarruh weet niet hoe ik nog verder moet hinten.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zijn dit subtiele hints? glasshead | 35 | 22-02-2009 21:50 | |
Software & Hardware |
Een nieuwe ventilator.. tips and hints? Blaf | 33 | 22-10-2006 14:54 | |
Seksualiteit |
mannen en subtiele hints juno | 122 | 11-11-2004 23:41 | |
Seksualiteit |
1e X hints ceasar_j | 19 | 13-10-2004 21:17 | |
Seksualiteit |
hints of onbereikbaar? sprewell | 3 | 24-04-2004 22:21 | |
Games |
Final Fantasy IV: hints/tips/trucs? independancy wanted | 22 | 09-08-2002 10:57 |