Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(aangezien je al eerder zei dat zij niet het idee hadden dat jij hen wel eens uitnodigde)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Dat 's nachts fietsen willen mijn ouders gewoon niet. Ik vind het zelf ook totaal geen prettige weg om te fietsen vooral niet omdat je door tunneltjes moet waar nogal eens aparte scooterfiguren in hangen.
En misschien ben ik ook wel miepig dat ik het stom vind dat ze nooit langskomen. Maar dat ze soms liever niet afspreken dan dat ze naar mij toe moeten komen vind ik gewoon niet leuk. Ik vind dat dat soort dingen in een vriendschap gewoon wel een beetje gelijk moeten zijn en ik heb het idee dat ze het een soort niet voor me over hebben. Ik hoef nu ook niet per se een oplossing te hebben ofzo, ben ook gewoon benieuwd naar de meningen hier. En in een dorp wonen is kut jah. |
![]() |
|
![]() |
Het is heel normaal dat de een vaker bij de ander langskomt, maar als je erzelf moeite mee hebt en wil dat je vriendinnen vaker bij jou langskomen dan zou ik ze gewoon vaker uitnodigen en als ze dan nog zeggen van ja kom maar hierheen er serieus met ze overpraten dat jij het ook leuk vindt al komen ze een keer bij jou aan.
Succes! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat eet jij gemiddeld op een dag? knijtert! | 164 | 25-10-2004 09:47 | |
De Kantine |
Even eerlijk zijn nu. Sjerif | 145 | 10-07-2004 15:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Niet meer verrast. (door geweld en aanslagen in de wereld) Donna17 | 32 | 26-03-2004 07:55 | |
De Kantine |
Zeurende bejaarden. Megadeth | 58 | 05-12-2003 08:13 | |
Psychologie |
Het Grote Steekwoorden Topic #6 Miracle | 499 | 25-07-2003 17:46 | |
Vrije tijd |
Voorronde Amstelcup - oneerlijk? Firebolt | 22 | 25-04-2002 18:57 |