Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2005, 21:33
knijtert!
knijtert! is offline
Ik heb gezocht, maar ik kon helemaal niets over dit programma vinden op dit forum...

En ik heb nu 2 keer gezien en ik vind het echt geweldig

Ik ben vast niet de enige... Dus zijn er nog meer mensen nu al fan geworden van de show?
Oud 14-08-2005, 09:48
Balance
Balance is offline
Ja, ik vind het heel leuk! Maar bijna alles van Paul de Leeuw vind ik wel leuk. Het is bij hem: je vindt hem helemaal leuk of je vindt hem helemaal niks. En ik vind hem dus helemaal leuk.

Na de uitzending kan je ook nog een half uur op internet kijken. Dat kleine jochie kan echt goed zingen. Volgende week gaat ie in de uitzending optreden.
Oud 14-08-2005, 12:07
Uice
Uice is offline
Ik vind Paul de Leeuw uiterst komisch, behalve als hij een typetje speelt. Ook hier weer goed bezig, vooral met die vrouw die een prijs mocht uitkiezen in aflevering 1.
Oud 14-08-2005, 23:17
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik heb toevallig vandaag een herhaling van zijn show gezien! Echt geweldig!! Die gast is zo komisch!! En dat typetje Annie is ook helemaal geweldig.

Die oude vrouw die suikerspinnen ging draaien en er steeds niks van bakte, was te melig voor woorden!
Oud 14-08-2005, 23:21
Big Brother
Big Brother is offline
paul de leeuw is altijd geweldig

hoewel ik normaal altijd hardop kan lachen om zijn recht-voor-de-raap-beledigingen vond ik hem van de week de plank mis slaan met de jongen met die hazenlip. ik weet niet waarom, maar ik vond het geen leuke opmerking, misschien verkeerde timing ofzo
Oud 15-08-2005, 01:25
Akilina
Akilina is offline
Ik vind Paul de Leeuw op zich wel grappig. Maar ik vind de 'grappen' die hij soms maakt echt niet humoristisch, doordat het in mijn ogen vaak te hard is als het bijvoorbeeld echt persoonlijk gericht is aan iemand in het publiek. Kijk, er is niets mis met spottende humor, maar soms heb ik hem echt dingen horen zeggen (die gewoon grof en meedogenloos te noemen zijn) tegen mensen waarna ik me echt afvroeg of die mensen vervolgens niet voor de rest van hun leven last zouden blijven houden van een minderwaardigheidstrauma. Dat vind ik ook niet echt nodig.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 07:20
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Akilina schreef op 15-08-2005 @ 02:25 :
Kijk, er is niets mis met spottende humor, maar soms heb ik hem echt dingen horen zeggen (die gewoon grof en meedogenloos te noemen zijn) tegen mensen waarna ik me echt afvroeg of die mensen vervolgens niet voor de rest van hun leven last zouden blijven houden van een minderwaardigheidstrauma. Dat vind ik ook niet echt nodig.
dat zegt dan volgens mij meer over die mensen dan over Paul de Leeuw.
Oud 15-08-2005, 17:57
Ketjing
Ketjing is offline
vorige week was het uiters komisch. Ook toen hij tegen dat jongeteje met dat masker zei: Het is net of ik naar mijzelf kijk
Oud 16-08-2005, 19:47
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Akilina schreef op 15-08-2005 @ 02:25 :
Ik vind Paul de Leeuw op zich wel grappig. Maar ik vind de 'grappen' die hij soms maakt echt niet humoristisch, doordat het in mijn ogen vaak te hard is als het bijvoorbeeld echt persoonlijk gericht is aan iemand in het publiek. Kijk, er is niets mis met spottende humor, maar soms heb ik hem echt dingen horen zeggen (die gewoon grof en meedogenloos te noemen zijn) tegen mensen waarna ik me echt afvroeg of die mensen vervolgens niet voor de rest van hun leven last zouden blijven houden van een minderwaardigheidstrauma. Dat vind ik ook niet echt nodig.
Hij doethet niet bij willekeurige voorbij gangers op straat... Die mensen gaan vrijwillig naar zijn show en als je daarheen gaat moet je dat soort opmerkingen incalculeren... Anders moet je niet heengaan...
Oud 18-08-2005, 22:43
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 16-08-2005 @ 20:47 :
Hij doethet niet bij willekeurige voorbij gangers op straat... Die mensen gaan vrijwillig naar zijn show en als je daarheen gaat moet je dat soort opmerkingen incalculeren... Anders moet je niet heengaan...
'precies als je daar zit moet je er rekening mee houden dat hij wat over je kan gaan zeggen
Oud 21-08-2005, 11:42
gitaarsjaak
gitaarsjaak is offline
haha boeiee, ik vind wel vette show
Oud 21-08-2005, 12:15
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 15-08-2005 @ 18:57 :
vorige week was het uiters komisch. Ook toen hij tegen dat jongeteje met dat masker zei: Het is net of ik naar mijzelf kijk
Dat jochie is geweldig. Hij heeft al 2x in de internetuitzending mogen optreden (als de show doorgaat na de tv-uitzending) en hij zong daarin echt heel goed.
Helaas vond ik het gisteravond in de tv-uitzending wat minder, maar dat was ook deels door de keuze van het nummer.
Hij heeft wel humor. Als je kijkt hoe hij zich in dat pak liet hijsen

En idd, als je naar die show gaat weet je dat je opmerkingen kan krijgen.

Het reisbureau vind ik leuk gevonden btw
Oud 21-08-2005, 15:27
bij
bij is offline
Hij is soms wel kwetsend maar toch komisch mhuhahah

om maar even met iets nieuws in dit topic te komen
Oud 21-08-2005, 18:34
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
paul de leeuw! aaahhhhhh!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 20:10
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 21-08-2005 @ 19:34 :
paul de leeuw! aaahhhhhh!
I second that..
Oud 27-08-2005, 21:39
Balance
Balance is offline
omg, ik heb me net werkelijk helemaal gek gelachen met de internet uitzending. de tranen rolden letterlijk over m'n wangen van het lachen!
Oud 27-08-2005, 21:56
0oFZo0
0oFZo0 is offline
leuke vervanger voor kopspijkers al vond ik dat toch net wat leuker ...
Oud 28-08-2005, 11:30
Uice
Uice is offline
Ik vond die gast met zijn jarige dirigent zo zielig, telkens dacht ie weer dat ie mocht en dan heel verbaasd om zich heen kijken als de microfoon voor zijn neus verdween.
Oud 28-08-2005, 11:43
Balance
Balance is offline
Citaat:
Juice schreef op 28-08-2005 @ 12:30 :
Ik vond die gast met zijn jarige dirigent zo zielig, telkens dacht ie weer dat ie mocht en dan heel verbaasd om zich heen kijken als de microfoon voor zijn neus verdween.
heb je de internetuitzending gekeken?
Oud 28-08-2005, 12:19
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Juice schreef op 28-08-2005 @ 12:30 :
ja wat een sufferd was dat
Oud 28-08-2005, 13:02
Verwijderd
Vermakelijk
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 13:05
Mr_Brightside
Mr_Brightside is offline
Ik kan die gast niet uitstaan
Oud 28-08-2005, 13:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-08-2005 @ 12:43 :
heb je de internetuitzending gekeken?
Nee. Wat gebeurde daar?
Oud 28-08-2005, 15:50
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Juice schreef op 28-08-2005 @ 14:05 :
Nee. Wat gebeurde daar?
Oud 28-08-2005, 16:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
Juice schreef op 28-08-2005 @ 14:05 :
Nee. Wat gebeurde daar?
Hij kwam nog een aantal keer terug op die lui van die dirigent en de twee voorste jongens kregen toen ruzie
Uiteindelijk vroeg Paul de Leeuw of een van hen met hem 'ik heb je lief' wilde zingen. Dat deed ie uiteindelijk (hij bleek het nog redelijk te kunnen ook) en dat was erg lachwekkend.

Eigenlijk moet je dat gewoon zien, want uitleg van iets grappigs is nooit leuk. Je kan op http://variatee.vara.nl/mooiweerdeleeuw/main.jsp de aflevering bekijken als je dat wil.
Als je op 27 augustus klikt en dan op 'bekijk de afterparty' dan begin je bij minuut 55. Vanaf 1 uur en 4 minuten was ongeveer dat met die jongens.
Oud 28-08-2005, 19:01
Levitating Nun
Nog één keertje dan hou ik op:

Paul de Leeuw is écht afschuwelijk.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 11:03
Uice
Uice is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-08-2005 @ 17:51 :
Hij kwam nog een aantal keer terug op die lui van die dirigent en de twee voorste jongens kregen toen ruzie
Uiteindelijk vroeg Paul de Leeuw of een van hen met hem 'ik heb je lief' wilde zingen. Dat deed ie uiteindelijk (hij bleek het nog redelijk te kunnen ook) en dat was erg lachwekkend.

Eigenlijk moet je dat gewoon zien, want uitleg van iets grappigs is nooit leuk. Je kan op http://variatee.vara.nl/mooiweerdeleeuw/main.jsp de aflevering bekijken als je dat wil.
Als je op 27 augustus klikt en dan op 'bekijk de afterparty' dan begin je bij minuut 55. Vanaf 1 uur en 4 minuten was ongeveer dat met die jongens.
Dat was idd een perfect fragment. Alles klopte; Adjes blikken naar Paul, zijn plotselinge zangtalent, en achteraf toch weer dat verbaasde onnozele 'Alle weken!?'

Ik droomde vannacht dat ik met Adje in de trein zat, zijn wagon losraakte en hij erachteraan kwam rennen.
Oud 29-08-2005, 11:23
Verwijderd
Ik vind Paul de Leeuw geweldig, maar om de een of andere reden mis/vergeet ik het steeds
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 13:57
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 28-08-2005 @ 20:01 :
Nog één keertje dan hou ik op:

Paul de Leeuw is écht afschuwelijk.
Hij heeft op zich wel een paar aardige programma's gemaakt. Papaul verraste me in positieve zin met zijn creatieve interviews en wendingen. Mooi weer de leeuw is helaas in een Cash en Carlo-jasje gestoken. Mooi weer de Leeuw is een stuk origineler waardoor sommige onderdelen best aardig zijn, maar het is ook platvloers en maakt gebruik van dezelfde onderbroekenhumor als Cash en Carlo. Onderbroekenhumor kan op zijn tijd leuk zijn maar de humor van een travestiet met een zware stem en dergelijke ontgaat me.

Cash en Carlo is natuurlijk een verschrikkelijk programma. Maar het doet zich niet tenminste beter voor dan het is. Mooi Weer de Leeuw doet dit wel en heeft de pretentie van een programma met enige diepgang.

Paul is nooit erg goed geweest in het luisteren naar mensen, maar in Mooi weer de Leeuw maakt hij een karikatuur van zichzelf door alles rondom zijn egootje te laten draaien. Gasten en publiek dienen als decoratie voor De Leeuw om te kunnen scoren. Voor verstokte Paul de Leeuw fans misschien enig, maar kijkers die naast het De Leeuw-nummertje iets meer van een programma verlangen is dit net zo amusant als Pet Hein Donner die een zelfbedachte mop vertelt.

In zijn jonge jaren was De Leeuw door zijn zelfverheerlijking vaak erg leuk. Ook in Mooi weer De Leeuw steunt hij hierop. In zijn jonge jaren paste die extreme vorm van zelfverheerlijking goed bij hem. Maar bij de oudere Paul werkt het niet meer. Natuurlijk hoort zelfverheerlijking bij Paul de Leeuw. Maar in extreme vorm is het niet langer grappig. Daarvoor is De Leeuw als persoon teveel verandert. Daarom moet hij niet langer vertrouwen op zijn oude kunstje en gebruik maken van kwaliteiten die meer passen bij de huidige Paul de Leeuw. Als hij hierin net zo vindingrijk is als het verzinnen van nieuwe elementen in een programma moet dit geen probleem zijn. Daarom denk ik dat er binnen een paar jaar wel weer een leuk programma van De Leeuw op de buis te zien is.
Oud 30-08-2005, 16:28
mcflem
mcflem is offline
Ik heb het gisteren gezien ofzo en ik dacht de hele tijd "Wat is dit? "

Komt opeens een bak vla en er gaan een heleboel mensen in zitten?
Komt er zo'n bruidspaar vragen ze of hij de huwelijksreis wil regelen?

Ik vat het echt niet, maar ik vond het wel grappig.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 19:48
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 30-08-2005 @ 14:57 :
Hij heeft op zich wel een paar aardige programma's gemaakt. Papaul verraste me in positieve zin met zijn creatieve interviews en wendingen. Mooi weer de leeuw is helaas in een Cash en Carlo-jasje gestoken. Mooi weer de Leeuw is een stuk origineler waardoor sommige onderdelen best aardig zijn, maar het is ook platvloers en maakt gebruik van dezelfde onderbroekenhumor als Cash en Carlo. Onderbroekenhumor kan op zijn tijd leuk zijn maar de humor van een travestiet met een zware stem en dergelijke ontgaat me.

Cash en Carlo is natuurlijk een verschrikkelijk programma. Maar het doet zich niet tenminste beter voor dan het is. Mooi Weer de Leeuw doet dit wel en heeft de pretentie van een programma met enige diepgang.

Paul is nooit erg goed geweest in het luisteren naar mensen, maar in Mooi weer de Leeuw maakt hij een karikatuur van zichzelf door alles rondom zijn egootje te laten draaien. Gasten en publiek dienen als decoratie voor De Leeuw om te kunnen scoren. Voor verstokte Paul de Leeuw fans misschien enig, maar kijkers die naast het De Leeuw-nummertje iets meer van een programma verlangen is dit net zo amusant als Pet Hein Donner die een zelfbedachte mop vertelt.

In zijn jonge jaren was De Leeuw door zijn zelfverheerlijking vaak erg leuk. Ook in Mooi weer De Leeuw steunt hij hierop. In zijn jonge jaren paste die extreme vorm van zelfverheerlijking goed bij hem. Maar bij de oudere Paul werkt het niet meer. Natuurlijk hoort zelfverheerlijking bij Paul de Leeuw. Maar in extreme vorm is het niet langer grappig. Daarvoor is De Leeuw als persoon teveel verandert. Daarom moet hij niet langer vertrouwen op zijn oude kunstje en gebruik maken van kwaliteiten die meer passen bij de huidige Paul de Leeuw. Als hij hierin net zo vindingrijk is als het verzinnen van nieuwe elementen in een programma moet dit geen probleem zijn. Daarom denk ik dat er binnen een paar jaar wel weer een leuk programma van De Leeuw op de buis te zien is.
blablablabla

Het gaat erom dat het uiterst vermakelijk is. Dat ik af en toe kapot ga van het lachen en dat als ik terug kom van het werk en ik precies dit kan zien dat ik dan op de bank aan het genieten ben en dat ik dan weer helemaal blij word.

Ik neem aan dat je begrijpt dat ik niet eens de moeite heb genomen om je gehele zogenaamd intelectuele verhaaltje te lezen
Oud 31-08-2005, 11:06
Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 30-08-2005 @ 20:48 :
blablablabla

Het gaat erom dat het uiterst vermakelijk is. Dat ik af en toe kapot ga van het lachen en dat als ik terug kom van het werk en ik precies dit kan zien dat ik dan op de bank aan het genieten ben en dat ik dan weer helemaal blij word.

Ik neem aan dat je begrijpt dat ik niet eens de moeite heb genomen om je gehele zogenaamd intelectuele verhaaltje te lezen
Prima dat jij je ermee vermaakt, maar De Leeuw kan absoluut en beter en gaat ook nog betere dingen maken. Daarom valt dit me zo tegen. Om simpelweg te zeggen de show is kut doet De Leeuw geen recht. Misschien draaf ik idd door en formuleer ik het allemaal wat straf.

Zoals Akilina al eerder zei in haar post zeikt De Leeuw uit gemakzucht steeds op zijn gasten op een zelfde manier als jij in je post trachtte te doen. De Leeuw kan ook grappig zijn op een andere manier maar dat vergt meer moeite.
Oud 31-08-2005, 14:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 30-08-2005 @ 20:48 :
Hoe weet je dan dat het zogenaamd 'intelectueel' is?

Verder ben ik het met Hero_Zero eens dat PaPaul stukken beter was, maar dat was sowieso één van de betere programma's van de laatste jaren en moeilijk te overtreffen.
Oud 01-09-2005, 11:45
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Juice schreef op 31-08-2005 @ 15:15 :
Hoe weet je dan dat het zogenaamd 'intelectueel' is?

Verder ben ik het met Hero_Zero eens dat PaPaul stukken beter was, maar dat was sowieso één van de betere programma's van de laatste jaren en moeilijk te overtreffen.
Omdat het gedeelte dat ik las dat was... naar mijn mening dan...

Ik heb PaPaul veel minder gevolgt... Volgens mij boeide het mij gewoon minder...
En ze gaan langer door met Mooi weer de Leeuw ipv PaPaul... het was namelijk eerst de bedoeling datPAPaul na een paar weken verder zou gaan. GAat dus niet door...
Kennelijk ben ik dus niet de enige met deze mening.

Laatst gewijzigd op 01-09-2005 om 11:47.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 22:40
Uice
Uice is offline
Ik vind dat dit topic na de aflevering van vorige keer wel een up verdiend.

Weinig Nederlanders hebben hilarischer televisie opgeleverd dan Adje en de Boze Man. Dit keer waren ze ook weer extreem gaaf, en ik ga er ook steeds meer aan twijfelen of ze wel echt zijn.
Oud 19-09-2005, 23:19
knijtert!
knijtert! is offline
Ik vond deze aflevering echt geniaal

de marmottenrace
Oud 20-09-2005, 10:21
Roos
Roos is offline
Oke ik haaaaaatte Paul de Leeuw dus altijd. Zo ontzettend irritant.

Maar in dit programma is ie wel leuk, althans die gasten zijn zo grappig
Oud 20-09-2005, 16:45
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Maar is die Adje nou geestelijk niet 100 % of gewoon enorm verlegen en schuw.

Ik lach me wel kapot op hem. Staat hij in dat bungeejumpwagentje: Ik dacht dat ik een liedje moest zingen.
Oud 20-09-2005, 17:13
Levitating Nun
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 20-09-2005 @ 17:45 :
Maar is die Adje nou geestelijk niet 100 % of gewoon enorm verlegen en schuw.
Wat dacht je? Natuurlijk is die jongen niet helemaal 100%. Anders zou Paul niet durven hem belachelijk te maken.
Zo'n 5 keer op rij.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 17:34
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik ben toevallig een paar keer bij zijn nieuwe programma terechtgekomen.

Wat een onzin-programma. Waardeloze televisie.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 17:42
Balance
Balance is offline
Spoiler
Oud 20-09-2005, 17:59
kalinho
kalinho is offline
jammer dat het de afgelopen 3x gelijktijdig was met Arie & Sylvester.

Maar paar weken geleden had ik iets gezien, van die halfgare weermannen. waren die ook niet helemaal 100,of waren dat ook acteurs? kvond het nl. wel schitterende televisie
Oud 20-09-2005, 18:03
Uice
Uice is offline
Citaat:
Balance schreef op 20-09-2005 @ 18:42 :
Spoiler
Ik dacht al.
Oud 20-09-2005, 19:09
Levitating Nun
Citaat:
Balance schreef op 20-09-2005 @ 18:42 :