Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Helaas vond ik het gisteravond in de tv-uitzending wat minder, maar dat was ook deels door de keuze van het nummer. Hij heeft wel humor. Als je kijkt hoe hij zich in dat pak liet hijsen ![]() En idd, als je naar die show gaat weet je dat je opmerkingen kan krijgen. Het reisbureau vind ik leuk gevonden btw ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Uiteindelijk vroeg Paul de Leeuw of een van hen met hem 'ik heb je lief' wilde zingen. Dat deed ie uiteindelijk (hij bleek het nog redelijk te kunnen ook) en dat was erg lachwekkend. Eigenlijk moet je dat gewoon zien, want uitleg van iets grappigs is nooit leuk. Je kan op http://variatee.vara.nl/mooiweerdeleeuw/main.jsp de aflevering bekijken als je dat wil. Als je op 27 augustus klikt en dan op 'bekijk de afterparty' dan begin je bij minuut 55. Vanaf 1 uur en 4 minuten was ongeveer dat met die jongens.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik droomde vannacht dat ik met Adje in de trein zat, zijn wagon losraakte en hij erachteraan kwam rennen.
||
Citaat:
Cash en Carlo is natuurlijk een verschrikkelijk programma. Maar het doet zich niet tenminste beter voor dan het is. Mooi Weer de Leeuw doet dit wel en heeft de pretentie van een programma met enige diepgang. Paul is nooit erg goed geweest in het luisteren naar mensen, maar in Mooi weer de Leeuw maakt hij een karikatuur van zichzelf door alles rondom zijn egootje te laten draaien. Gasten en publiek dienen als decoratie voor De Leeuw om te kunnen scoren. Voor verstokte Paul de Leeuw fans misschien enig, maar kijkers die naast het De Leeuw-nummertje iets meer van een programma verlangen is dit net zo amusant als Pet Hein Donner die een zelfbedachte mop vertelt. In zijn jonge jaren was De Leeuw door zijn zelfverheerlijking vaak erg leuk. Ook in Mooi weer De Leeuw steunt hij hierop. In zijn jonge jaren paste die extreme vorm van zelfverheerlijking goed bij hem. Maar bij de oudere Paul werkt het niet meer. Natuurlijk hoort zelfverheerlijking bij Paul de Leeuw. Maar in extreme vorm is het niet langer grappig. Daarvoor is De Leeuw als persoon teveel verandert. Daarom moet hij niet langer vertrouwen op zijn oude kunstje en gebruik maken van kwaliteiten die meer passen bij de huidige Paul de Leeuw. Als hij hierin net zo vindingrijk is als het verzinnen van nieuwe elementen in een programma moet dit geen probleem zijn. Daarom denk ik dat er binnen een paar jaar wel weer een leuk programma van De Leeuw op de buis te zien is.
||
Citaat:
Het gaat erom dat het uiterst vermakelijk is. Dat ik af en toe kapot ga van het lachen en dat als ik terug kom van het werk en ik precies dit kan zien dat ik dan op de bank aan het genieten ben en dat ik dan weer helemaal blij word. Ik neem aan dat je begrijpt dat ik niet eens de moeite heb genomen om je gehele zogenaamd intelectuele verhaaltje te lezen
||
Citaat:
Zoals Akilina al eerder zei in haar post zeikt De Leeuw uit gemakzucht steeds op zijn gasten op een zelfde manier als jij in je post trachtte te doen. De Leeuw kan ook grappig zijn op een andere manier maar dat vergt meer moeite.
||
Citaat:
Verder ben ik het met Hero_Zero eens dat PaPaul stukken beter was, maar dat was sowieso één van de betere programma's van de laatste jaren en moeilijk te overtreffen.
||
Citaat:
Ik heb PaPaul veel minder gevolgt... Volgens mij boeide het mij gewoon minder... En ze gaan langer door met Mooi weer de Leeuw ipv PaPaul... het was namelijk eerst de bedoeling datPAPaul na een paar weken verder zou gaan. GAat dus niet door... Kennelijk ben ik dus niet de enige met deze mening.
Laatst gewijzigd op 01-09-2005 om 11:47. |
![]() |
||
Citaat:
Zo'n 5 keer op rij. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Op zoek naar Joseph Verwijderd | 330 | 29-04-2009 17:22 | |
De Kantine |
Omg #2 Verwijderd | 500 | 14-03-2008 23:06 | |
Films, TV & Radio |
Meest overgewaardeerde tv-persoonlijkheid Mark Almighty | 73 | 03-05-2007 17:47 | |
Films, TV & Radio |
Ondragelijke presentator/trice DusterBoy | 96 | 11-10-2006 17:25 | |
Psychologie |
Muziektopic #5 rare kwast | 495 | 05-10-2006 16:20 |