Advertentie | |
|
![]() |
|
hij loopt inderdaad niet overal even lekker. toch soms ook verdomd wel. ik kan niet zeggen dat ik 'm geweldig vind, maar ook niet dat ik 'm slecht vind. want er zitten leuke stukken in, het geheel is verhalend en dat maakt t juist wel fijn en duidelijk.
ik snap het '(ik liep van je vandaan)' wel, maar vind het 'en jij' er voor een beetje raar staan. het klinkt waarschijnlijk niet als je dat weglaat. dus lekker laten staan. euhm. wat vogelvrij zegt, mooi, dat eerste stukje.
|||
Citaat:
Citaat:
Verder vind ik 'm juist wel erg leuk. Hij is wat speelser dan je andere gedichten vind ik, en dat maakt het toegankelijker ![]()
|
Hm. Ik vind hem eigenlijk niet zo. het is leuk dat je er inderdaad wat speelsheid in gooit, maar op een paar plekken wordt het me wat te.. tsja.
De titel klonk niet veelbelovend, vond ik, maar toen las ik de eerste twee zinnen en toen dacht ik: leuk! dat wat dan volgt: hoewel het me meteen zo spijt wanneer ik jou iets kwetsends zeg. Dit komt té simpel op mij over, 'het me meteen zo' lijkt er echt ingezet om het goed te laten lopen (dat is natuurlijk wél goed, dat het mooi loopt, maar misschien kun je die zin wat veranderen zodat de woorden eromheen wat meer nut hebben?). en dan: En jij (ik liep van je vandaan) je riep 'die tas van mij, daar op je rug!' - ik bracht 'm zuchtend naar je terug. Je raakt me hier niet mee, de eerste zin is leuk, daarna loopt het niet lekker meer en vind ik de zin ook niet meer interessant. 'zuchtend' is misschien het woord dat me stoort, en 'daar op je rug': het is te logisch dat die tas op je rug is. De interpunctie vind ik daar trouwens wél leuk. Verder vind ik woorden/zinnen als 'de-gevolgen-van' wel leuk, dus de manier waarop je het opschrijft, maar ik vind het wat te weinig 'gedicht', en teveel 'opvullende woorden', dat beeld krijg ik erbij. Ben eigenlijk benieuwd wat je zelf vindt, dit is heel anders dan je meestal post. |
![]() |
|
Bedankt voor je uitgebreide reactie Porcelain.
![]() ![]()
|
Ik vind het ook wel heel leuk dat je eens wat anders schijft hoor, daar gaat 't absoluut niet om. Dat het je gemakkelijk afging dacht ik dus al, maar misschien kan ik het een eventuele volgende keer wel waarderen als je zoiets schrijft.. ben ik wel benieuwd naar
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vreemd gegaan Denise1993 | 44 | 14-08-2009 18:34 | |
Liefde & Relatie |
Ben je wel eens vreemd gegaan? DaStar | 169 | 21-07-2008 13:14 | |
Liefde & Relatie |
vreemd gaan ? RL | 73 | 03-06-2003 20:03 | |
Liefde & Relatie |
Stelling; het is egoistisch je partner te vertellen dat je vreemd gegaan bent Bo | 19 | 21-03-2003 11:02 | |
Liefde & Relatie |
Een van de velen...vreemd gegaan Janicha | 35 | 20-05-2002 11:57 | |
Liefde & Relatie |
hij is vreemd gegaan... *mystery* | 24 | 11-05-2002 02:38 |