![]() |
|
![]() www.kidcarpet.co.uk gister op london calling gezien en gelijk de cd 'ideas & oh dears' aangeschaft. vage pop gemaakt met samplers, drumcomputer+ electronische speelgoedgitaren, keyboards en aanverwanten. en niet te vergeten: een furby. download tips. - special. - there's a shoe. - your love. - shiny shiny now. - carrier bag. ik ga hem zo rippen en dan te downen onder de user Artcore ![]()
|
![]() |
|
gheh, ik moet hierdoor aan Toydeath denken. <3
"Formed in 1995 Sydney band Toydeath use children’s electronic toys to create music you have never heard before! That’s right we only use toys! We have collected an arsenal of toys to make any kindergarten green with envy." http://www.toydeath.com/
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vorig jaar kwam ik zo vooraan te staan art brut en das was zeer relaxt ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zxzw 2008 Metal | 129 | 01-10-2008 21:26 | |
Muziek |
laatste aanwinsten antigone | 500 | 22-11-2006 14:44 | |
Lifestyle |
Aan wat voor zooi heb je laatst geld uitgegeven ? ZerO | 500 | 20-11-2005 16:32 | |
Muziek |
Het "Burzum - Jesus' Tod" Luistertopic deel honderdduizend Eresh'kigål | 500 | 12-11-2005 17:37 | |
Muziek |
London Calling innogen | 59 | 10-11-2005 09:08 | |
Lifestyle |
vandaag en gisteren Verwijderd | 500 | 08-11-2005 10:46 |