![]() |
|
'k heb ook een beugel gehad, iets meer als een jaar gehad(gelukkig al weer 5 jaar terug). Van het uithalen van een beugel merkte ik niets toen ik d8 wanneer ze nou zouden beginnen was hij er al uit. Ze knipten bij mij eerst bij de "uiteinden" het draad los en met een of andere tang braken ze de blokjes er af. Ringen van de kiezen en polijsten die hap.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Zow bij mij deed het echt zeer, mooi ik d8 dat ik door de grond ging bij elk slotje! Hahaha nee hoor je voelt er nix van en daarna issut wel koel dat je de hele tijd aan je tanden zit te voelen omdat ze inneens zo glad zijn. Rook je en heb je daardoor een beetje gele tanden?! Wees blij! Ze polijsten je tanden helemaal wit! En dat plaatje is om je tanden recht te houden zonder die beugel, en staat immers nu geen spanning meer op, als het goed is krijg je ook een draadje achter je ondertanden, die blijft tot je 18e ofzow zitten maar daar voel je helemaal niks van, veel plezier ervan!
|
![]() |
|
Mijn beugel mag waarschijnlijk (I hope) volgend maand uit, heb m dan een jaar gehad. Maar t lijkt mij wel pijn doen, ik vind t altijd al zo'n rotgevoel als ze die elastiekjes eraf en erom doen. En dan is ook opeens de spanning eraf. Maar ik ben wel heel blij dat uit mag, daar heb ik wel een beetje pijn voor over.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Carbage Run 2012 KIET | 70 | 29-09-2012 01:04 | |
Algemene schoolzaken |
hoe kom ik de proefwerkweek GOED door?!?! imy017 | 11 | 21-02-2008 17:27 | |