Advertentie | |
|
![]() |
|
Asus A7N8X Deluxe €123
http://www.funcomputer.de/default.ph...=0&artnr=07246 Zonder SATA en RAID: Asus A7N8X €90 Bluetooth hebben alleen sommige MSI moederborden onboard, en ik zou nooit een MSI bord kopen. Dus dat moet je droppen.
||
Citaat:
Een vriend van me heeft een of ander moederbord van ze, maar uit de gegevens bleek echt niet wat voor geheugen er nou maximaal inpast. Heel zelden 256mb bleek later. (een gevalletje VXPro)
|
Nou moet ik ineens weer aan Mr. Ed dat pratende paard denken.
Kijk eens bij Abit, die hebben ook wel een aantal plankjes die aan je eisen voldoen.. (alhoewel, dat bluetooth, wordt lastig)
|
![]() |
Ik heb ook een nieuwe mamaplank nodig, en ga denk ik die asus halen.Maar nu, is het belangrijk dat ik reversie 2(+) haal? Of maakt dat niet egt veel uit?
Maar voordat ik mijn oude weggooi moet eersrt mijn 2000+ eraf, en dus ook mijn coolermaster. Maar dat ding zit egt muurvast, en het lijkt asof ik een of ander tangetje nodig hep, maar dat heb ik niet. Hoe kan ik m'n cooler verwijderen? |
![]() |
||
Citaat:
Je cooler zit met een soort van beugeltje om de socket op het moederbord geklemd. Afhankelijk kun je aan één van de kanten een schroevendraaier plaatsen, en zo het beugeltje wat naar beneden + buiten buigen. Schiet niet uit, want dan heb je kans je bordje te mollen. ![]() Coolers zitten idd goed vast, dus er komt aardig wat kracht bij kijken. ![]() Je schroevendraaier moet dus bij dat ijzeren flubbeltje linksonder.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Videokaarten (update: 17-1-2011) M@rco | 103 | 20-05-2012 00:49 | |
Software & Hardware |
nieuw moederbord KaasGaaf | 5 | 09-04-2008 23:21 | |
Software & Hardware |
geheugen kopen Supersuri | 2 | 25-08-2006 22:54 | |
Software & Hardware |
[moederbord] Ik moet een moederbord voor een PIII 933 hebben JJzD | 13 | 11-11-2002 15:57 | |
Software & Hardware |
[VGA] Welke videokaart? Verwijderd | 35 | 12-10-2002 01:03 | |
Software & Hardware |
pentium 4 welk moederbord ???? cradle | 19 | 06-04-2002 18:33 |