Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Qua vriendinnetjes heb ik niet echt fouten gemaakt. Wel een minder geslaagde, maar ze kan best leuk zijn, het klikte gewoon niet.
Als ik alles meetel zijn er wel een stuk meer geweest... een stuk of 3. Een keer doordat ik dronken was en 2 keer doordat ik niet lekker in mijn vel zat (en dan doe ik ook domme dingen, omdat ik denk dat ik me dan beter zal voelen ofzo). |
![]() |
||
Citaat:
|
oopsy
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
tja toen ik zo'n 15 jaar was hebben de fouten zich snel opgestapelt (niet dat ik gen lol met ze had en dat ik er niet veel van geeerd heb, maar achteraf denk ik weleens 'kindje toch wat heb je je toen gedragen' tja had ook alcohol uitgevonden dus dat zorgde ook weleens voor een foutje) maar de laatste jaren niet meer. Vaak ken ik ze al tijdje en us niet zomaar iemadn oppikken.
|
Verwijderd
|
Als je bedoeld of ze 'lekker' waren wat hun looks betreft, heb ik maar 1 foutje, en hoe dat kwam
![]() Want eigenlijk altijd als ik te veel op heb en ik heb met iemand gezoend, dan zijn het toch nog jongens die ik aantrekkelijk vindt. Behalve die ene dus ![]() Ja en of hun innerlijk me beviel, dat weet ik niet altijd, want scharrels is altijd maar voor eventjes he (en vaak in niet nuchtere toestand ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind foutjes zo'n erg woord
![]() ![]() Maarja als je het op dat moment naar je zin hebt maakt het toch niet meer uit de dag erna lekker boeiend. Is alleen irritant als andere er over beginnen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Als de vlinders verdwijnen... Breg | 15 | 12-04-2011 08:18 | |
Liefde & Relatie |
Scharrel topic knir | 59 | 21-05-2008 14:29 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #122 Verwijderd | 491 | 01-03-2008 09:55 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vaak ben jij verliefd geweest, hoe lang & hoe hevig? Verwijderd | 87 | 13-07-2007 16:32 | |
Flora & Fauna |
STOP de bio-industrie Lottiej | 499 | 22-06-2005 18:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Monster! Type | 15 | 06-05-2005 20:03 |