Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm ja tijd niks meer van gehoord.. ik heb echt een hele tijd met een runkapop avatar rondgelopen omdat er werd gezegd dat het nu ECHT ging gebeuren en niet alleen bij plannen zou blijven...
hmm ![]() anyway wij willen natuurlijk nog steeds spelen ![]()
|
nou sjonge, opzich moet het toch niet zo moeilijk zijn als er bands zijn die graag en gratis willen spelen. het zijn er al 4:
pharmacon paco's band the sheninangans (fuckin moeilijke naam ja) novastrike (datmoetgewoonvanmij) maar uit de vorige editie kan ik me nog herinneren at bandjes vinden nog het makkelijkst was. Het grote probleem was dat we een zaaltje zouden moeten huren en dat het geld daarvoor (entreegeld) pas op de dag zelf echt kan worden ontvangen.. en dan moet je maar afwachten of er genoeg mensen komen enzo en als dat niet zo is zou de organisatie het resterende geld neer moeten leggen en dat zagen we niet zo zitten.. maar misschien hebben we iets over het hoofd gezien?
||
Citaat:
||
Citaat:
|
http://www.hetstudentencafe.nl/zaal.php hier staat het allemaal op als het goed is
|
![]() |
||
Citaat:
De feestgever dient aan de AOR een vergoeding voor de barkeepers, dj en mogelijk klussers (inzet naar oordeel van het AOR bestuur) te betalen a Є 7,-- per persoon per uur. Indien een omzetgrens van Є 1300,-- behaald wordt geeft de AOR een korting ter hoogte van de loonvergoeding van de barkeepers. dus voor ons zou het zijn huur is 70 euro, en een man of 6? dat 6 uur werkt? personeel dus kosten daarvan zijn 250 = 320 euro's moet je denk ik rekenen dat je kwijt bent aan die zaal. Waarschijnlijk is de omzet wel 200+ en krijg je 70 terug maar dat weet je niet van te voren dus zou ik niet vanuit gaan..
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Runkapop 2003 McMotion | 12 | 13-03-2005 20:51 | |
Muziek |
scholieren bandjes mini-fest SounD | 261 | 31-07-2003 12:42 | |
Lifestyle |
Belangrijk: Evaluatie-topic Verwijderd | 213 | 22-05-2003 11:12 | |
Muziek |
doe mee aan de playroll prijsvraag en win.... Rebirth Of Cool | 29 | 21-05-2003 12:38 | |
Muziek |
Concerten Guano Apes afgelast!!!!! IEMOW-KOR | 20 | 19-05-2003 20:02 | |
Muziek |
Dryathon Verwijderd | 317 | 16-05-2003 14:56 |