Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2005, 16:50
Ikkuh1
Ikkuh1 is offline
Ik vind een jongen X al heel lang leuk en toen ik dat aan mijn vriendengroepje vertelde vonden ze dat raar want hij is totaal niet knap, maar ik val niet op uiterlijk, echt niet, het leek erop dat ze hem een enorme sukkel vonden. Juist toen ik besloten had (een maand later) om hem verkering te vragen omdat ik de indruk had dat hij me ook leuk vond/vindt, hebben we op school een uitvoering. Ik was ziek dus ik kon er niet heen, en me beste vriendin heeft toen met hem gedansd en nu hebben ze verkering. Ik voel me hier klote bij omdat ik dacht ook een kans te maken en ik hoor toch gewoon blij te zijn voor mijn vriendin omdat ze eerst nogal in de put zat en hierdoor helemaal opleeft? Ben ik nu jaloers ofzo?
Advertentie
Oud 11-03-2005, 16:55
Lorelei
Lorelei is offline
Ja, je bent jaloers.

Is dat erg? Nee.

Verder: Kut voor je.
Oud 11-03-2005, 16:56
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
wist ze dat jij hem leuk vond? want dan is het gewoon een regelrechte bitch! ik zou me ook kut voelen als mij dit overkwam..
Oud 11-03-2005, 16:59
Ikkuh1
Ikkuh1 is offline
Ze zéi dat ze het niet meer wist, lijkt me vreemd omdat ze het toen zo raar vond.
Oud 11-03-2005, 17:10
Freestyler*
Freestyler* is offline
stom van die vriendin
maar troost je
als die jongen ook zomaar met je vriendin neemt
zal ie jou wel niet al te leuk hebben gevonden
als dat wel zo was
klote
maar dan is ie nog stommer

een vriendin zou dat bij mij niet moeten flikken trouwens
Oud 11-03-2005, 23:49
Multilot
Multilot is offline
Heerlijk, alleen maar gedanst
Ik moest direct aan de problemenrubriek van tina denken
Oud 12-03-2005, 00:06
blupp
blupp is offline
Ja je bent jaloers..hoe oud ben je, 13? Dat je voor de eerste keer jaloers bent. Wat een ervaring he sorry ik zal niet zo lullig doen-,-
En een jochie verkering vragen als je nieteens weet of hij je wel leuk vindt is natuurlijk ook gaar.
Oud 12-03-2005, 00:20
Warsocket
Warsocket is offline
Dat ze jaloers is of niet lijke me in dit geval een beetje irrelevant
haar vriendin heef thaar gewoon een naaistreek geleverd

Ik bedoel een maat van mij heeft in een zatte bui ok wel eens mijn ex gezoend etc en lullige situaties

maar als ie zoiets zou flikken zou die echt ruzie hebben
Oud 12-03-2005, 00:30
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
blupp schreef op 12-03-2005 @ 01:06 :

En een jochie verkering vragen als je nieteens weet of hij je wel leuk vindt is natuurlijk ook gaar.
Het staat bij jou altijd op het voorhoofd geschreven?
Oud 12-03-2005, 08:40
Isiyanka
Isiyanka is offline
Niet zo aardig van je vriendin nee... zeker niet als ze heus wel wist dat jij hem leuk vond. Jaloers zijn is in dit geval niet zo gek
Oud 12-03-2005, 09:19
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 11-03-2005 @ 17:55 :
Ja, je bent jaloers.

Is dat erg? Nee.

Verder: Kut voor je.
gheghe kort maar krachtig
Oud 12-03-2005, 09:44
*sheer*
*sheer* is offline
hmm k vind het wel een beetje triest van je vriendin dat zij hem nu heeft..ze wist tog dat jij hem leuk vond?
zowiets doe je als vriende gwn niet!
Oud 12-03-2005, 10:42
Sade
Sade is offline
Hoe oud ben je?
Oud 12-03-2005, 15:09
juno
juno is offline
Natuurlijk word je daar jaloers van. Maar goed, als hij haar niet leuk vond, hadden ze nu geen verkering gehad. Als hij jou leuk had gevonden, had hij zelf wel verkering aan jou gevraagd.

Ze heeft hem niet ingepikt. Als je verliefd bent op iemand ben je niet in te pikken, namelijk. Het is geen kwestie van wie het eerste komt, die het eerste maalt.
Oud 12-03-2005, 15:12
Myuki
Myuki is offline
you'll get over it
Oud 12-03-2005, 16:12
-(L)-
Citaat:
Ikkuh1 schreef op 11-03-2005 @ 17:59 :
Ze zéi dat ze het niet meer wist, lijkt me vreemd omdat ze het toen zo raar vond.
Lijkt me inderdaad ook een beetje vreemd. Lullig van d'r.
Oud 12-03-2005, 17:09
Neone
Neone is offline
beetje hypocriet typje die vriendin van jouw. gewoon denken: er zijn zat leuke jongens op de wereld en hij weet niet wat hij mist!
Oud 16-03-2005, 09:52
Verwijderd
In mijn geval zou hier een bitchfight van komen... Maar ja, ik schijn hoge eisen te stellen aan mijn vrienden.

De trut
Oud 17-03-2005, 01:19
DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
oehh ik ken dat soort meisjes...

je vriendin is een achterbaks kreng en die jongen was het blijkbaar ook niet waard.
Oud 17-03-2005, 07:12
Naru
Naru is offline
wat een muts is die vriendin
Oud 17-03-2005, 08:17
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Ik heb eigenlijk nog nooit zoveel mensen nee horen zeggen als ze verkering vroegen.. Het is mij 5x gebeurt en ik heb alle keren "ja" gezegd.. maar misschien dat de lelijkerds die geen kans maken het nooit vragen..
Oud 17-03-2005, 08:36
Verwijderd
als ik die verhalen hier zo lees, dan neemt iedereen met X. Dus zo moeilijk moet het niet zijn om eroverheen te komen
Oud 17-03-2005, 08:37
Mennuz
Mennuz is offline
Pubers ook, heerlijk
Oud 17-03-2005, 10:01
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 16-03-2005 @ 10:52 :
In mijn geval zou hier een bitchfight van komen... Maar ja, ik schijn hoge eisen te stellen aan mijn vrienden.

De trut
Oud 04-11-2005, 10:04
Ikkuh1
Ikkuh1 is offline
Up

Nouja ze heeft uiteindelijk twee weken met die jongen X gehad, ze vond hem na een paar dagen al niet leuk meer en nu vindt ze X een sukkel. Maar nu lijkt het weer opnieuw te beginnen, maar dan met Y.
Ik weet echt niet meer wat ik moet geloven, probeert ze me te beschermen ofzo? Ik snap het niet meer:
Ik vind al een tijdje Y leuk, hij heeft dezelfde interesses en hij heeft me al twee keer gevraagd of ik meeging naar een concert, maar ik kon niet mee door chronische ziekte.
Ik heb aan diezelfde vriendin waar ik het dus al eerder over had een paar weken geleden gezegd dat ik Y leuk vind, ze reageerde er ongeveer niet op. Toen ik het met haar over bepaalde muziek had, zei ik dat Y die muziek heel leuk vindt, mn vriendin zat die muziek heel erg af te kraken en ze vroeg zich af of er iemand behalve ik die muziek leuk vindt. Toen vroeg ze zijn e-mailadres en die heb ik gegeven.
Nu zei ik gisteren dat ik Y nog leuker vindt, en toen zei ze dat ze al de hele dag afwezig was omdat ze Y ook leuk vindt. ZE DOET HET ALWEER. Nu gaat zíj verdomme meer naar dat concert waarvan ze de muziek niet leuk vindt, en ik vind het niet leuk meer. Ok, het kan zo zijn dat ze X leuk vond, das toeval, maar nu Y ook nog? En ze zei dat ze helemaal niet wist dat ik Y leuk vind, das nog het ergste, terwijl ik het haar écht gezegd heb.
Advertentie
Oud 04-11-2005, 10:25
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Ikkuh1 schreef op 04-11-2005 @ 11:04 :
Up

Nouja ze heeft uiteindelijk twee weken met die jongen X gehad, ze vond hem na een paar dagen al niet leuk meer en nu vindt ze X een sukkel. Maar nu lijkt het weer opnieuw te beginnen, maar dan met Y.
Ik weet echt niet meer wat ik moet geloven, probeert ze me te beschermen ofzo? Ik snap het niet meer:
Ik vind al een tijdje Y leuk, hij heeft dezelfde interesses en hij heeft me al twee keer gevraagd of ik meeging naar een concert, maar ik kon niet mee door chronische ziekte.
Ik heb aan diezelfde vriendin waar ik het dus al eerder over had een paar weken geleden gezegd dat ik Y leuk vind, ze reageerde er ongeveer niet op. Toen ik het met haar over bepaalde muziek had, zei ik dat Y die muziek heel leuk vindt, mn vriendin zat die muziek heel erg af te kraken en ze vroeg zich af of er iemand behalve ik die muziek leuk vindt. Toen vroeg ze zijn e-mailadres en die heb ik gegeven.
Nu zei ik gisteren dat ik Y nog leuker vindt, en toen zei ze dat ze al de hele dag afwezig was omdat ze Y ook leuk vindt. ZE DOET HET ALWEER. Nu gaat zíj verdomme meer naar dat concert waarvan ze de muziek niet leuk vindt, en ik vind het niet leuk meer. Ok, het kan zo zijn dat ze X leuk vond, das toeval, maar nu Y ook nog? En ze zei dat ze helemaal niet wist dat ik Y leuk vind, das nog het ergste, terwijl ik het haar écht gezegd heb.
nieuw topic starten mss..?
Voor de rest: dump die vriendin..Het lijk mij maar een schijnheilige trut
Oud 04-11-2005, 10:50
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Dat noem je toch geen vriendin meer. Laat haar gewoon weten dat je dat een klotestreek vind en dat je geen vriendinnen met haar wilt zijn.

Jouw beste vriendin pikt jouw vriendjes in en maakt je ongelukkig. Beste vriendinnen horen voor elkaar door het vuur te gaan. En daar merk ik bij jullie niks van.
Oud 04-11-2005, 10:54
Verwijderd
Ik zou ten eerste tegen Y zeggen dat die vriendin van jou een enorme bitch is en waarschijnlijk niets voor hem voelt. Zie het maar als een waarschuwing voor hem.
Ten tweede die vriendin idd dumpen. Wat heb je aan zo'n vriendin. Hoe oud je ook bent, je blijft gewoon van je vriendins vriendjes af.
Volgende keer als je Z leuk vindt gewoon niets over zeggen tegen die vriendin.
Oud 04-11-2005, 16:07
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik ken het gevoel. Het is mij ook overkomen, en dan ook nog heel schijnheilig en achter mijn rug om. De trut! Ik ontloop haar nu maar een tijdje zoveel mogelijk...
Oud 04-11-2005, 16:16
Subject
Subject is offline
Gewoon een keer recht in haar gezicht zeggen dat je dit echt niet zo tof van haar vindt. Als ze ontkent vraag je haar waarom ze dat dan allemaal doet terwijl ze weet dat jij die twee gozers ook leuk vind/vond. En anders gewoon meteen dumpen die handel, want dit is geen vriendin.
Oud 04-11-2005, 17:05
vampire_esje
vampire_esje is offline
ik zou het trucje nóg een keer herhalen, maar dan met iemand die jij totaal niet leuk vind, misschien doet ze het dan weer...

die meid is jaloers op jou! zo stom als het klinkt, ze probeert je in alles na te apen.... dumpen die meid!
Oud 04-11-2005, 17:34
Jolene
Jolene is offline
Ik zou gaan meppen.Dat flik je een vriendin gewoon niet.Het lijkt wel of ze erop uit is om jou te kwetsen .
Oud 04-11-2005, 17:40
Cookie
Cookie is offline
Als je een jongen leuk vind zeg het dan een keer niet tegen haar. Kijken of ze hem dan ook leuk gaat vinden, zo niet dan weet je waarschijnlijk genoeg.
Oud 04-11-2005, 20:29
nietzijweer
nietzijweer is offline
Geef haar dat emailadres niet!!!
Ga met X praten, zeg wat er aan de hand is en laat hem lekker kiezen.
Verder die "vriendin" vertellen dat ze normaal moet doen, want dit is geen vriendschap.
Al is dit eigenlijk al zo achterbaks dat ik het contact met haar zou verbreken als ik jou was.
Oud 04-11-2005, 20:34
Verwijderd
Citaat:
nietzijweer schreef op 04-11-2005 @ 21:29 :
Geef haar dat emailadres niet!!!
Ga met X praten, zeg wat er aan de hand is en laat hem lekker kiezen.
Jij moet dringend die reply herlezen
Oud 04-11-2005, 21:04
I C U
I C U is offline
Duidelijke zaak: Die vriendin dumpen. Als het zo doorgaat, eindig jij depressief en zielig, en zij met een aantal SOA's van jouw potentiele vriendjes. Dus.

Dumpen
Oud 04-11-2005, 22:09
WolterB
WolterB is offline
Iemand hoeft mij op die manier maar één keer zoiets te flikken voordat de vriendschap eindigt
Oud 04-11-2005, 22:55
Verwijderd
Citaat:
blupp schreef op 12-03-2005 @ 01:06 :
Ja je bent jaloers..hoe oud ben je, 13? Dat je voor de eerste keer jaloers bent. Wat een ervaring he sorry ik zal niet zo lullig doen-,-
Zo'n situatie is gewoon klote, of je nou dertien of dertig bent, dus ik vind deze opmerking nogal misplaatst en knap lullig.
Oud 05-11-2005, 00:42
Optima
Optima is offline
voor de gein een keer zeggen dat je de schoolNERD ontzettend leuk vind, kijken wat ze dan doet
Oud 05-11-2005, 00:43
Optima
Optima is offline
ohja, de lange termijn oplossing: dumpen die vriendin, en zelfstandig worden. en EERDER ACTIE ONDERNEMEN, want met afwachten kom je nergens, en dan steelt iemand anders m weg.
Oud 05-11-2005, 08:46
Verwijderd
Citaat:
T!ne schreef op 04-11-2005 @ 11:25 :
nieuw topic starten mss..?
Een heel goed plan
Hier gooi ik een slotje op. Beetje erg oud topic.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten