Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, alle bommen zijn vuil! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
En weet je, ze hebben mensen opgepakt omdat ze DISCUSSIEERDEN over het maken van een zgn. 'vuile bom'. Ze hebben zelf 'pure bommen' gegooid. Ze hebben de mond vol van vrijheid en mensenrechten, maar ondertussen martelen ze zelf net zo hard mee. En weet je, je moet helemaal NIKS geloven van wat die lompe yankees blaten...
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() CIA eerder ^_^' |
![]() |
|
theoretisch is het wel leuk en zo, zon bom maken maar in de praktijk is het onmogelijk
als je echt schade aan wil richten heb je aan een vrachtwagen radioactief shit niet genoeg. (dit is alleen niet zo bij puur uranium, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk omdat je op slag dood ben als je ook maar in de buurt van puur uranium komt) Het lijkt me heel sterk dat de FBI niet weet dat zon vuile bom niet te maken is dus ik zeg dat het een vuile streek van hun is om de aandacht af te leiden |
![]() |
||
Citaat:
Jose Padilla zou nu moslim zijn en zijn naam hebben veranderd. Jesus, die latino's zijn zo katholiek als de pest ![]() Volgens mij is het gewoon een illegale mexicaan die nu onder een andere naam met een verblijfsvergunning in de VS mag wonen! ![]() Gatara Ps.: de Britse inlichtingendienst zette ook vraagtekens bij dit verhaal (volgens een artikel in de Volkskrant van gisteren) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik hoop het voor hem ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() halfwaardedikte van een hoeveelheid uranium genoeg voor een atoombom (en zoveel hoef je dus niet te hebben voor een 'vuile' bom) in lood is volgens mij iets van 5 cm ofzo (heeft iemand een BINAS? ![]() Je zou ook een heleboel C-14 en K-40 ((laag)radioactieve isotopen die gewoon in de atmosfeer voorkomen) kunnen opsparen, onder hoge druk in een tank stoppen en aansluiten op de airconditioning van het Huis van Afgevaardigden ofzo. Ik weet niet wat je er mee bereikt maar CraigDavid het is in ieder geval NIET zo dat het gevaar van een terroristische aanval met radioactieve middelen niet bestaat.
||
Citaat:
ze zeiden dat je met zon vuile bom een hele stad kan besmetten en daarvoor heb je veel meer radioactiev shit nodig dan er in die vuile bom past en BTW, uranium komt niet in kerncentrales, het wordt daar gemaakt |
![]() |
||
Citaat:
![]() http://www.uic.com.au/uran.htm
||
Citaat:
||
Citaat:
Uraniumerts komt voor in de natuur. Men vindt, reinigt, zuivert, verrijkt, en gebruikt het in kerncentrales al waar het -hocus pocus- verandert in plutonium.
||
Verwijderd
|
Citaat:
probleem is dat die troep in het water enzo kan komen. en geonde mensen kunnen het misschien wel ehbben, maar ik denk dat niemand erop zit te wachten dat ze kinderen opeens licht gaan geven ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als ze de VS pakken, pakken ze ons (economisch) ook. maar je vergeet 1 ding: die extremisten gaan ervan uit dat elke moslim voor hun wil sterven ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Oorlog in Colombia? T_ID | 97 | 01-08-2009 17:08 | |
'Al-Qaeda bezig met produceren vuile bom' Supreme Dutch | 4 | 12-11-2005 16:58 | |
waarom de VS wel en Noord-Korea en Irak niet? acpon | 36 | 02-05-2003 13:11 | |
kernwapens freyaslock | 29 | 03-04-2003 18:37 | |
Wie is de gevaarlijkste man van de wereld? ikbenschipper1 | 62 | 10-02-2003 20:57 | |
Islam TefnachT | 285 | 16-06-2002 16:09 |