Advertentie | |
|
![]() |
|
Bush is het gevaarlijkst, want hij is de machtigste man ter wereld, in combinatie met een IQ van (ten hoogste) 85. Bush kan ook met een paar bevelan de hele wereld in een oorlog storten, Saddam kan dat niet.
Optie 1 dus.
Laatst gewijzigd op 09-02-2003 om 21:59. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ikzelf vind het inderdaad 1 bush want hij heeft veel macht en met zijn vage ideeen kan straks de hele economie in oorlog uitbarsten gelukkig zijn er nog slimme landen zoals belgie, frankrijk en duitsland toppie |
![]() |
|
Bush natuurlijk. Voor dit hele gezeik over die oorlog maakte niemand zich druk over Saddam Hussein. Bovendien beschikt Irak naar alle waarschijnlijkheid niet eens over mvw's terwijl de VS duizenden kernkoppen heeft en tonnen gifgas. En Bush is volgens zijn nieuwe doctrine nog bereid om ze als eerste te gebruiken ook.
![]()
|
![]() |
ehm ik heb een vraag voor iedereen die saddam het gevaarlijkst vind.
Waarom luister goed, waarom zegt Amerika steeds "saddam heeft massa's massavernietigings wapens" dan vraag ik me af als hij die heeft he waarom heeft hij die dan nog nooit gebruikt? Tuurlijk hij zal best wel eeb klein beetje hebben maar niet genoeg om Amerika of Europa echt helemaal mee weg te vagen of denken jullie daar anders over en zo ja "dus heeft hij wel veel waarom heeft hij het dan nog nooit gebruikt?" |
![]() |
||
Citaat:
Ze zijn bezig met de ontwikkeling ervan. En als hij een klein beetj zou hebben, dan zou hij de mogelijkheden hebben meer te maken, want geld genoeg. En ook zou hij dat niet doen en hij gooit een kernbom. 1 kernbom is wel genoeg om landen weg te vagen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je kan Bush betrouwbaar vinden of niet. Maar hij is niet zo een gevaarlijke gek als Saddam.
||
![]() |
Citaat:
Bush heeft massa's massavernietigings wapens en saddam waarschijnelijk 1/100 van wat bush heeft |
![]() |
||
Citaat:
Wat zegt het hoe lang je aan de macht bent over het kunnen ontwikkellen van kernbommen? Het gaat niet om het maken van een kernbom... Maar om het weten hoe je het kunt maken en dat kan heel lang duren.
||
![]() |
Citaat:
![]() De VS doet nu net als tegen turky zeggen dat ze de doodstraf daar moeten afschaven maar ondertussen hebben staten bij hun het nog wel tis zo scheef BAH en ze doen het nu ook bij Irak levensgevaarlijke grootmacht is het |
![]() |
||||
Je moet geen dingen gaan verdraaien vriendelijke vriend
Citaat:
Citaat:
Maar alleen al een vergelijking tussen hem en saddam maken gaat mij al te ver. Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-02-2003 om 21:44. |
![]() |
|
![]() |
Het is inderdaad een levensgevaarlijke grootmacht bush helpt met zijn plannen de hele wereled naar een economische crisis aanslagen door moslim extremisten komen er etc etc etc volgens mij snap jij niet helemaal de economische gevolgen.
Voor autorijden en electriciteit heb je o.a. olie nodig komt veelal uit het middenoosten ik zal je even duidelijk maken dat het dan dus niet meer komt ik lasw dat Nederlkand voor 3 maanden aan opslag heeft maar wta daarna en denk niet dat de VS dan al klaar is met zijn "stomme" idee 1 voordeeel ik schat in dat mensen binnen nu en 2 weken de hele supoermarkt leeg kopen. om maar genoeg te eten te hebben |
![]() |
||
![]() |
Dr. Condoleezza Rice, NSA van G.W. Bush
Citaat:
|||
Ja sorry zijn er twee:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind 't een beetje teveel eer voor mijnheer Bin Laden en Saddam.
Volgens mij hebben we 't èchte gevaar nog niet gezien -- de topinkomens in de topindustrie. Denk bijvoorbeeld aan Shell of NASA. Daar zit zo gruwelijk veel potentieël in, daar komt bij dat ze veel politieke invloed zullen hebben waar wij niet eens weet van hebben. Of course, dat is allemaal louter speculatief en misschien ben ik wel paranoide. |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat er om welke gek tot de meest gruwelijke dingen is staat is. Met andere woorden: Wie gooit de kernbom als hij er 1 heeft en van 2 "mensen" weet ik cker dat hij meteen zou gaan gooien, meneer Saddam em dhr. Bin Laden
||
Citaat:
![]() Indirect zijn ze dus gevaarlijkste mannen van de wereld.
||
Citaat:
Daarnaast hebben de VS ook biologische en chemische wapens gebruikt en noemen ze een bom dat 5000 mensen doodt, geen massavernietigingswapen. Ik weet niet of de VS wel te vertrouwen zijn wat betreft het NIET gooien van kernwapens.
|
Bush, vanwege zijn drang om iemand af te schieten als "reactie' op 9-11.
("Geen Osama? Schiet dan Sadam maar jongen, die heeft nog iets tegoed van me" aldus Bush senior) De VS is dan wel zo anti-nucleaire/chemische wapens, maar ondertussen zijn zij wél de enige die ooit in de geschiedenis een atoombom gebruikt heeft, om over chemische wapens maar te zwijgen. Jammer dat Al Gore niet President was geworden, Amerika (of in ieder geval de president en zijn aanhangers) zuigen zwaar, en brengen de wereldvrede meer in gevaar dan Saddam....
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ze kunnen een gedeelte van kernbom in de lucht laten ontploffen, waardoor je een supergroot gebied kunt uitroeien maar er geen kernenergie rondzweeft. (ik weet niet hoe ik moet zeggen ![]()
|||
Citaat:
Die dingen worden niet voor niets getest. Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-02-2003 om 15:35. |
![]() |
||||
Citaat:
Waarom wilde McCarthy dan kernbommen (meerdere!) op Korea gooien? (een andere adviseur van de president - sorry weet zn naam niet meer - heeft hier een stokje voor weten te steken) Citaat:
Dat van Saddam is dus dubbele speculatie: 1. je speculeert dat Irak kernwapens heeft; 2. je speculeert dat Irak ze gebruikt. Terwijl dat van de VS in ieder geval 1 duidelijk is: ze hebben kernwapens. Citaat:
Als ik zou mogen kiezen tussen het omkomen door een kernbom die op mijn hoofd valt, of door een vuile bom. Kies ik het eerste. Want bij de laatste is de kans groot dat ik of aan kanker of aan honger overlijdt.
||
Citaat:
En daarnaast heeft Einstein daarvoor gewaarschuwd. Als je wilt kan ik je wat hierover citeren.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter algemeen #7 Verwijderd | 500 | 16-04-2007 19:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
De Kantine |
Zwartboek van de wereld niceman1984 | 29 | 29-03-2004 19:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Andere kijk op multicultuur door een moslimbroeder Boosoog | 2 | 20-10-2003 14:10 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |