Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2005, 18:17
LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
hey,
Ik was vorige week serieus ziek, ik had koorts,keelpijn, hoofdpijn en mn klieren in mn hals waren serieus gezwollen.
Een week later heb ik niet meer echt koorts, en de keelpijn is ook niet zo erg meer, maar die klieren blijven gezwollen, en ik blijf ook nog altijd serieus moe... Kheb ook geen grote eetlust waardoor ik bijna al vier kilo afgevallen ben ommetussen. Dus ik maak me wel een beetje zorgen. Vooral over die klieren, hoe lang blijft dat normaal zo gezwollen staan? Anders is dat altijd al veel vlugger over, al ik eens ziek ben ofzo.
Pfeiffer kan het niet zijn want heb ik al eens gehad blijkbaar lang geleden...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 19:08
Lorelei
Lorelei is offline
Ik zou nog even afwachten, het kan best een soort nasleep zijn. Als je flink ziek bent geweest is dat meestal niet zomaar helemaal over.

Maar als het echt fout voelt en je je zorgen maakt.. of als het over een tijdje nog niet over is, zou ik even langs de huisarts gaan.
Oud 18-11-2005, 19:34
Roos
Roos is offline
Die klieren kunnen nog best een tijdje opgezwollen blijven, als je keelpijn/keelontsteking hebt gehad. Dat is opzich niet alarmerend.

Als die moeheid blijft aanhouden kun je inderdaad naar de huisarts gaan. Die moeheid kan natuurlijk ook komen doordat je weinig trek hebt, als je weinig eet kun je je daar ook slap door voelen.
Oud 18-11-2005, 22:27
Tsu
Tsu is offline
Kan je wel gewoon slikken zonder pijn? Want het kan ook misschien zijn dat je keelamandelen zijn opgezwollen.
Oud 19-11-2005, 11:17
LostInLimbo
LostInLimbo is offline
Ik heb ook vaak last van opgezwollen klieren, ze verdwijnen bij mij altijd pas een aantal weken nadat ik ziek ben geweest, maar ze worden wel steeds kleiner.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2005, 21:58
Amma
Amma is offline
Mijn keelamandelen zijn al emorm dik vanaf eind mei, ook nadat ik een keer ziek ben geworden. Het doet geen pijn maar is erg vervelend tijdens eten en 's nachts heb ik het soms benauwd. Heb al 2 antibiotica kuren gehad, maar dat hielp niks
Denk niet dat het vanzelf nog over gaat, dus binnenkort maar weer naar de dokter, grote kans dat ze er dan uit moeten

Dus als het binnen een paar weken niet afzakt, gewoon naar de dokter gaan anders blijft het misschien zo..
Met citaat reageren
Oud 22-11-2005, 22:39
Roos
Roos is offline
Citaat:
Amma schreef op 22-11-2005 @ 22:58 :
Mijn keelamandelen zijn al emorm dik vanaf eind mei, ook nadat ik een keer ziek ben geworden. Het doet geen pijn maar is erg vervelend tijdens eten en 's nachts heb ik het soms benauwd. Heb al 2 antibiotica kuren gehad, maar dat hielp niks
Denk niet dat het vanzelf nog over gaat, dus binnenkort maar weer naar de dokter, grote kans dat ze er dan uit moeten

Dus als het binnen een paar weken niet afzakt, gewoon naar de dokter gaan anders blijft het misschien zo..
Misschien is het viraal, zeg dat eens tegen je dokter

En je amandelen gaan er alleen maar uit als je dat zelf wilt
Oud 22-11-2005, 23:06
Amma
Amma is offline
Citaat:
Roos schreef op 22-11-2005 @ 23:39 :
Misschien is het viraal, zeg dat eens tegen je dokter

En je amandelen gaan er alleen maar uit als je dat zelf wilt
Ja dat is zo, maar het lijkt me niet echt goed om het zo te laten, en misschien voel ik me wel veel beter zodra ze eruit zijn.. Maar ik zal er over nadenken
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten