![]() |
||
Citaat:
![]() 1. Elkaar ontmoeten, dezelfde avond neuken en nooit meer afspreken 2. Been there, done that. 3. Beviel goed 4. Yep, been there, done that. 5. Niet persé, bij relatie ben je wel wat meer op elkaar ingespeeld maar't kan best goede sex zijn. 6. All the way. 7. 's Ochtends na de koffie er vandoor.
||
Citaat:
Zo niet, dan ben je lelijk. (aldus een USCer die ook mn opleiding doet met wie ik laatst wat babbelde)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja, wel eens aangesproken ja, lelijk... ach, weet je, het hangt er maar net vanaf op welk tijdstip en welke dag je er bent en welke USC'ers er zijn. Sjaars spreken nou niet echt snel iemand aan. Veel lichamelijk contact, terwijl de oude ballen het wat dat betreft toch een stukje beter begrpen hebben. Ach, de woo, je moet iets na het maliberen
||
Citaat:
2. Ik zie er niks verkeerds in. Ja, dus, maar zo geweldig is het meestal niet. 3. Wel: als je er allebei goesting in hebt, en als ik haar aantrekkelijk vind. Niet: als ik te zat ben, als ik de dag nadien te vroeg moet opstaan, als ik haar niet aantrekkelijk vind. 4. Buiten een relatie om: neen, niet zomaar om naast iemand te liggen, maar zonder aan haar te mogen komen. Tenzij het gewoon voor een van beiden praktisch beter uitkomt. 5. Slechter bij een one-night stand. 6. In principe kent een one-night stand geen regels en geen grenzen. Dat is zowel het leuke als het verwarrende ervan. 7. slapen - wakker worden - wassen - aankleden - ontbijten. De bezoekende partij gaat dan in principe naar huis. |
![]() |
|
hehe...
1. Een one night stand is voor mij iets wat puur lichamelijk is, niet afgesproken en wat niet met regelmaat voorkomt. Dat betekent niet dat je niet 2x met dezelfde een one night stand kan hebben, maar niet 2 avonden achter elkaar zeg maar ![]() En een one night stand kan ik alleen hebben met een soort 'femme fatale', voor mij. Een meisje / vrouw die mijn ondergang zou kunnen worden, waar ik nooit verliefd op kan worden, maar die ik niet kan weerstaan. 2. Ja, ik heb al eens een one night stand gehad. Zelfs een keer vreemdgegaan toen, maar ik vind die nacht nog steeds een van de geilste nachten van mijn leven. En ja, ik zou het zo nog eens doen. Dat ligt bij mij aan mijn bui, over het algemeen. Ik heb soms van die bluesey buien, die neigen naar zelfdestructie. Dat los ik dan op door veel alcohol en, mits mogelijk, afstandelijke sex. 3. Wanneer wel heb ik al uitgelegd. Wanneer niet is veel makkelijker: wanneer ik me goed voel. Als ik me helemaal honder procent in orde voel, alles in mijn leven op een rijtje heb staan, dan heb ik er geen behoefte aan. Dan zoek ik liever een leuk meisje om gezellig mee te kletsen, of een oude vriendin, of ga ik gewoon 'hangen met de jongens'. Luchtiger tijden ![]() 4. Ja, en ook dat heb ik al eens gedaan. Meer dan eens. Voornamelijk omdat daar een soort rust en sereniteit aan vast zit die soms zo heerlijk kan zijn. 5. Ja, en nee. Bij een one night stand, voor zover ik ze heb meegemaakt, is de sex (of dat dan daadwerkelijk penetratie betekent of niet even achterwege) een stuk... wilder. Maar dat kan denk ik ook, omdat je beide weet dat het maar voor 1 keer is, je kan je helemaal laten gaan, schreeuwen, bijten, krabben... alles. In principe. Terwijl in een relatie alles over het algemeen gemoedelijker is, en ik denk dat dat ook zo is met de sex. Natuurlijk heb ik ook wel eens tijdens een relatie ongelooflijk brute sex gehad (al dan niet met mijn vriendin ![]() 6. Dat ligt er maar net aan hoe ik met de persoon omga waar ik die one night stand mee heb. Als het echt met een complete vreemde is, dan kan het 2 kanten op: of juist heel weinig en wat terughoudend, als ik haar 'lief' vind. Of juist asap all the way, en neuken tot zowel ik als zij erbij neervalt. (als ik haar slechts 'geil' vind) Als ik haar al langer ken, dan ligt het er maar aan hoe goed, en op wat voor manier precies. Er zijn meisjes die ik heel aardig en lief vind en die ik daarom graag een keer, maar dan ook maar 1 keer, zou willen neuken. En er zijn meisjes die ik goed ken en mooi vind en die ik daarom graag 1 keer zou willen neuken. 7. Na een one night stand... ik heb daar een keer een stukje over geschreven. Ik denk dat dat weer ligt aan de persoon. Bij een totale vreemde en bij haar thuis roof ik de keuken leeg, laat ik een briefje achter met 'het was lekker... moeten we nooit meer doen. Groetjes' en ben ik er vandoor. Totale vreemde en bij mij thuis blijf ik in bed liggen en zorg ik dat zij zo snel mogelijk weg is, ZONDER mijn keuken leeg te roven ![]() Iemand die ik ken, bij haar thuis, dan ligt het aan haar. Als ze wil dat ik blijf en nog even praat, knuffel, rondhang etc. doe ik dat, als ze wil dat ik nok, doe ik dat ook. Iemand die ik ken en bij mij thuis, dan heb ik meestal het liefst dat ze nog lang blijft rondhangen, want dan komt de one night stand over het algemeen door een soort spanning die er toch al wel hing, en een bui waarin ik echt niet alleen MAG zijn, omdat dat echt slecht zou zijn voor m'n gezondheid, zeg maar. Lange verhalen. En dat stukje wat ik geschreven heb zoek ik nog...
|
1. Wat is jullie definitie van een one night stand?
seks voor 1 nacht 2. Zou je dat wel eens doen? / Heb je het al eens gedaan? (zo ja, zou je het nog eens doen?) ik heb het wel een paar keer gedaan (maar nooit met iemand die ik nog niet kon), maar zou t nu niet meer zo snel doen 3. Wanneer, dus om welke reden wel/niet? toen was mijn relatie van 2 jaar net uit, dus ik was een beetje losgeslagen hehe. nu heb ik daar geen behoefte meer aan. 4. Zou je wel eens met een meisje/jongen naar huis gaan om puur met elkaar in bed te liggen / tegen elkaar aan te liggen en zo de nacht door te brengen? ja hoor 5. Is voor jou de seks heel anders bij een ONS dan binnen een relatie? mm t is wel wat wilder 6. Als dat al niet in je defintie staat: Hoe ver ga je tijdens een ONS? ja gewoon seksen he 7. Wat doe je na een ONS? (in de vroegte weg bij hem/haar, maakt ontbijtje etc.) euhm meestal ga ik wel vroeg weer weg |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Ik zou dat wel eens kunnen doen ja, heb ik niet gedaan. 3. Als ik zin in seks heb. Lijkt me. 4. Dus alleen tegen elkaar aan, geen seks? Ja hoor. 5. Binnen een relatie ben je op elkaar ingespeeld, ken je elkaar, weet je wat de ander wel/niet lekker vindt. Tijden seen ONS gaat het toch puur om de lust en niet om de intimiteit. 6. All the way 7. WOP ( Wippen ontbijten pleite) |
![]() |
|
Type: Wat een goede antwoorden, heel duidelijk echt!
Vijf is voor mij alleen niet zo vanzelfsprekend. Ik ben bijvoorbeeld juist veel voorzichtiger bij een ONS, omdat ik die jongen dan niet goed genoeg ken, niet weet wat hij wel en niet wil etc. Daarbij zou ik hem bijvoorbeeld ook nooit pijpen, omdat ik hem niet ken... Vind wel dat je gelijk hebt dat juist alles moet kunnen. JUIST, omdat je elkaar niet kent. Wat mij betreft is het echter zo dat dat, omdat er dus geen gevoel bij zit ik ook nooit echt ver zou kunnen gaan of heel ruwe/ruige seks zou kunnen hebben ofzo. Wat ik me eigenlijk ook afvroeg.... Zijn er hier mensen die wel eens een one night stand hebben gehad, echt heel erg dachten dat dat maar voor een nacht was en je elkaar daarna toch nooit meer zou zien, maar dat je hem/haar 's ochtends zo leuk vond dat je eigenlijk wel meer wilde. Eventueel nadat hij/zij al weg was en er dus geen telefoonnummers zijn uitgewisseld, wat doe je dan?
Laatst gewijzigd op 22-10-2005 om 21:03. |
![]() |
|
Nou zijn mijn vragen:
1. Wat is jullie definitie van een one night stand? seks met iemand voor een nacht, en daarna nooit meer. Of elkaar nooit meer zien, das net een graadje erger 2. Zou je dat wel eens doen? / Heb je het al eens gedaan? (zo ja, zou je het nog eens doen?) Ik heb het twee keer gedaan. Een keer is goed bevallen, dus zou ik het weer doen...ja, maar ik screen dan wat beter. 3. Wanneer, dus om welke reden wel/niet? ik moet toch wel erg van een man gecharmeerd zijn, anders werkt het niet. Het is niet puur lichamelijk, maar ook geestelijk, en dan moeten er toch een beetje kriebels zijn 4. Zou je wel eens met een meisje/jongen naar huis gaan om puur met elkaar in bed te liggen / tegen elkaar aan te liggen en zo de nacht door te brengen? eh...nee 5. Is voor jou de seks heel anders bij een ONS dan binnen een relatie? bij een ONS gaat het voornamelijk om MIJN behoeften, in een relatie ben je wat toeschietelijker 6. Als dat al niet in je defintie staat: Hoe ver ga je tijdens een ONS? zo ver je kunt gaan met een condoom 7. Wat doe je na een ONS? (in de vroegte weg bij hem/haar, maakt ontbijtje etc.) ik heb een keer een jongen eruit gezet, heb hem zelfs aangekleed omdat hij niet weg wilde. En ik ben een keer zelfs 's ochtends vertrokken, omdat ik mijn bed nu eenmaal lekkerder vond liggen ![]()
|
Verwijderd
|
Een nacht seks met iemand hebben en het daar bij houden. 2. Zou je dat wel eens doen? / Heb je het al eens gedaan? (zo ja, zou je het nog eens doen?) Nee, niets voor mij. 3. Wanneer, dus om welke reden wel/niet? Ik heb seks uit liefde.. 4. Zou je wel eens met een meisje/jongen naar huis gaan om puur met elkaar in bed te liggen / tegen elkaar aan te liggen en zo de nacht door te brengen? Nee 5. Is voor jou de seks heel anders bij een ONS dan binnen een relatie? Weet ik niet 6. Als dat al niet in je defintie staat: Hoe ver ga je tijdens een ONS? All the way dus. Of ik niet, maar je snapt het wel : ) 7. Wat doe je na een ONS? (in de vroegte weg bij hem/haar, maakt ontbijtje etc.) Ik zou zeggen samen ontbijten en dan weggaan, maar ja, wie ben ik om dat te zeggen.. |
![]() |
|
![]() |
Nou zijn mijn vragen:
1. Wat is jullie definitie van een one night stand? Sex hebben met iemand zonder dat het resulteert in een relatie. Je kunt er (wat mij betreft) dus ook achteraf achterkomen dat het een ONS was en een ONS hoeft niet persé bij één nacht te blijven. 2. Zou je dat wel eens doen? / Heb je het al eens gedaan? (zo ja, zou je het nog eens doen?) Volgens mijn definitie heb ik dat wel eens gedaan ja. Ik zie het niet snel nog eens gebeuren maar je weet het natuurlijk nooit. 3. Wanneer, dus om welke reden wel/niet? Wel: wanneer ik het wil, niet: omdat ik nu een relatie heb 4. Zou je wel eens met een meisje/jongen naar huis gaan om puur met elkaar in bed te liggen / tegen elkaar aan te liggen en zo de nacht door te brengen? Nee dat zie ik niet snel gebeuren. Ik heb de eerste nacht ook tegen mn vriend gezegd dat ik alleen maar wilde slapen. Uuh ja daar is het dus niet bij gebleven. 5. Is voor jou de seks heel anders bij een ONS dan binnen een relatie? Ja. Ik voelde me achteraf heel erg vies en ik bleef hem maar voor me zien.. sex tijdens een relatie is veel liefdevoller en voelt veel prettiger. 6. Als dat al niet in je defintie staat: Hoe ver ga je tijdens een ONS? Zover beide partijen willen. 7. Wat doe je na een ONS? (in de vroegte weg bij hem/haar, maakt ontbijtje etc.) Ik heb hem toen na een ruzie mn huis uitgezet. Maar normaal gesproken zou ik na een douche en een ontbijtje (of een kopje thee) naar huis gaan of hem eruit gooien.
||
Citaat:
||
Citaat:
Dus dat het wat heftiger is (of iig was bij mij) komt niet alleen door het feit dat het kan, omdat het toch maar eenmalig is, maar ook imo omdat je beide zit te wachten op iets wat voor de echte one night stand nog niet kan. Met je vriendje / vriendin sex hebben zou op zich niet zo moeilijk moeten zijn. Dat komt wel vaker voor, en dat kan nog wel vaker voorkomen. Maar dat komt er dus bij denk ik. Dat, en het feit dat ik, zoals ik al zei, 'femme fatales' uitzoek om mee te rotzooien voor een nacht, en dat zijn vaak van die uitgesproken meisjes die nergens te verlegen voor zijn. ![]()
|
Seks hebben zonder dat je verliefd bent op elkaar of een relatie hebt (meestal bedoeld voor 1 keer, maar dat kunnen er natuurlijk ook uiteindelijk 2, 3 of 4 worden...) 2. Zou je dat wel eens doen? / Heb je het al eens gedaan? (zo ja, zou je het nog eens doen?) Ja, heb t al een aantal keer gedaan, en zou het gewoon weer doen (als ik vrijgezel was geweest). 3. Wanneer, dus om welke reden wel/niet? Wel: als ik er zin in heb, de omstandigheden er naar zijn, en het een leuke/aantrekkelijke/discrete jongen is. Niet: als ik de jongen niet leuk vind, ik een relatie heb, of als ik denk dat die jongen niet te vertrouwen is. 4. Zou je wel eens met een meisje/jongen naar huis gaan om puur met elkaar in bed te liggen / tegen elkaar aan te liggen en zo de nacht door te brengen? Hm ja hoor, als ik geen vriend zou hebben, waarom niet? 5. Is voor jou de seks heel anders bij een ONS dan binnen een relatie? Ja, binnen een relatie is de seks meestal beter. Je kent elkaar beter, weet wat de ander wil. Daarbij ga je wat liever meestal met elkaar om. Bij een ONS gaat het puur om de lust en seks. Klaarkomen is dan ook belangrijker... 6. Als dat al niet in je defintie staat: Hoe ver ga je tijdens een ONS? All the way 7. Wat doe je na een ONS? (in de vroegte weg bij hem/haar, maakt ontbijtje etc.) uhhm verschillend iig... maar meestal zo snel mogelijk weer weg, of hem laten vertrekken. ![]()
||
Citaat:
Het ligt dus niet alleen maar aan de kans, maar ook aan de behoefte? En met je relatie zou het dus nooit zo heftig kunne worden? Gaat het dan dus vooral om de combinatie? Maar goed, ach, one night stands.... ![]()
|
Verwijderd
|
Eenmalige vrijblijvende sex. 2. Zou je dat wel eens doen? / Heb je het al eens gedaan? (zo ja, zou je het nog eens doen?) Ik heb het wel eens gedaan en ik zou het misschien nog wel eens doen. 3. Wanneer, dus om welke reden wel/niet? Als ik de persoon in kwestie leuk genoeg zou vinden, en er verder geen verwachtingen zijn. 4. Zou je wel eens met een meisje/jongen naar huis gaan om puur met elkaar in bed te liggen / tegen elkaar aan te liggen en zo de nacht door te brengen? Ik denk dat er dan wel meer uit voortkomt. 5. Is voor jou de seks heel anders bij een ONS dan binnen een relatie? Ja, sex binnen een relatie is liefdevoller. 6. Als dat al niet in je defintie staat: Hoe ver ga je tijdens een ONS? All the way. 7. Wat doe je na een ONS? (in de vroegte weg bij hem/haar, maakt ontbijtje etc.) Of 's ochtends of direct weer weggaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Iemand die je dezelfde dag/avond hebt ontmoet éénmalig neuken. 2. Zou je dat wel eens doen? / Heb je het al eens gedaan? (zo ja, zou je het nog eens doen?) - Ik sluit het niet uit, maar heb het nog nooit gedaan. 3. Wanneer, dus om welke reden wel/niet? - n.v.t. 4. Zou je wel eens met een meisje/jongen naar huis gaan om puur met elkaar in bed te liggen / tegen elkaar aan te liggen en zo de nacht door te brengen? - Ja, prima. Waarom niet. Daar hoeft echt niet per se neuken aan te pas te komen (in sommige situaties zelfs liever niet), maar als ik aangeschoten ben wil ik best de hele nacht tegen een warm vrouwenlichaam aanliggen. Heerlijk. 5. Is voor jou de seks heel anders bij een ONS dan binnen een relatie? - Dat kan, maar dat hoeft natuurlijk niet, waar het om gaat is dat bij een ONS de seks het enige is. 6. Als dat al niet in je defintie staat: Hoe ver ga je tijdens een ONS? - n.v.t. 7. Wat doe je na een ONS? (in de vroegte weg bij hem/haar, maakt ontbijtje etc.) - Douchen, aankleden, ontbijt. The usual. Ik zie geen reden om daar ineens heel anders te doen dan na welke logeerpartij dan ook. Zo hoog sla ik seks nu ook weer niet aan. |
![]() |
|
![]() |
Wow, bijna iedereen wil het of doet het
![]() Ik heb er niet echt iets tegen hoor, maar vind het wel verbazend. Ik kan me echt totaal niet voorstellen dat ik dat ooit zo doen, tenminste zeker niet met iemand die ik niet ken. Ik heb ook een vriendje, dus nu sowieso niet. Maar zomaar met iemand meegaan of iemand meenemen... ik moet er echt niet aan denken. Een gruwel. Ik vind seks veel te intiem voor zoiets, en ik zou me echt ongelooflijk ongemakkelijk voelen. |
![]() |
|
Eenmalige sex met een persoon die je korte tijd daarvoor hebt leren kennen, en verder geen langdurige relatie mee wil. 2. Zou je dat wel eens doen? / Heb je het al eens gedaan? (zo ja, zou je het nog eens doen?) Ja, heb het gedaan en heb er geen moeite mee. 3. Wanneer, dus om welke reden wel/niet? Een mooie vrouw die je naar huis vraagt weiger je toch niet? Lijkt me duidelijk dus. 4. Zou je wel eens met een meisje/jongen naar huis gaan om puur met elkaar in bed te liggen / tegen elkaar aan te liggen en zo de nacht door te brengen? Als er van beiden daarmee instemmen zou ik me dat kunnen voorstellen ja. 5. Is voor jou de seks heel anders bij een ONS dan binnen een relatie? Ja, binnen een relatie is er liefdevolle passie in plaats van enkel lust. 6. Als dat al niet in je defintie staat: Hoe ver ga je tijdens een ONS? Zo ver als beiden aangeven te willen gaan, weinig/geen grenzen. 7. Wat doe je na een ONS? (in de vroegte weg bij hem/haar, maakt ontbijtje etc.) Ontbijtje, wat praten en dan door naar de orde van de dag.
||
Citaat:
Ik geloof dat de meeste mensen het meer 'niet tegen zullen houden' dan dat ze het perse ook echt willen. Ach, seks is nou eenmaal een menselijke behoefte. Het staat iedereen verder toch ook vrij het wel of niet te doen etc. Veel verbazingwekkender vind ik mensen met een 'open' relatie die gewoon tijdens een relatie seks met anderen mogen hebben. Zou ik ook nooit willen, maar ja, als zij dat nou prettig vinden...
|
Een One Night Stand is een avondje/nachtje sex, that's it. 2. Zou je dat wel eens doen? / Heb je het al eens gedaan? (zo ja, zou je het nog eens doen?) Ja, ik het wel eens gedaan. Of ik het weer zou doen.. Als de situatie er naar is en ik er op dat moment zin in heb: Ja. 3. Wanneer, dus om welke reden wel/niet? Wanneer ik echt gevoelens voor een jongen zou hebben, zou ik het NIET doen. Wanneer ik een leuke jongen tegenkom waar ik goed mee kan opschieten en ik zin heb in intiem contact, zou ik het wel doen ja. 4. Zou je wel eens met een meisje/jongen naar huis gaan om puur met elkaar in bed te liggen / tegen elkaar aan te liggen en zo de nacht door te brengen? Deze vraag is een beetje hetzelfde als vraag 2, ik ga mijn antwoord niet herhalen. 5. Is voor jou de seks heel anders bij een ONS dan binnen een relatie? Yup. Sex met een One Night Stand is pure lust. Daarom heb ik ook liever sex met een jongen waar ik een relatie mee heb, dan komt er veel meer gevoel bij kijken. 6. Als dat al niet in je defintie staat: Hoe ver ga je tijdens een ONS? Als ik denk aan een One Night Stand denk ik aan mensen die all the way gaan. Anders is het voor mij geen One Night Stand. 7. Wat doe je na een ONS? (in de vroegte weg bij hem/haar, maakt ontbijtje etc.) Ik ben geen enkele keer blijven slapen, dus ik heb geen idee. Maar ik denk dat ik weg zou gaan.. Laatst gewijzigd op 26-10-2005 om 21:12. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1) Eenmalige sex, buiten een relatie om. Al dan niet met een bekend persoon... 2) Ik zou het nooit doen, gewoon omdat ik me daar niet prettig bij zou kunnen voelen... 3) Ik ben te bang voor mensen om iemand ineens zo dicht bij me te laten... 4) Nee... Mijn bed is mijn privé space, daar mag niemand komen, (behalve als k n relatie met iemand heb).... Maar ik wil gewoonlijk ook niet dat er mensen op mijn bed gaan zitten... T bed van een ander voelt voor mij dus ook als het binnendringen van de ruimte van een ander... K zal nooit uit mezelf op iemands bed gaan zitten... En Zelfs als iemand me uitnodigd om bij hem/haar in bed te gaan liggen zal k t niet doen... 5) Geen idee... Als k zou gaan bedenken, wat ALS.... Ja ik denk het wel, maar dan niet vrijer maar geremder... 6) Mocht je t dan toch doen... Zolang je er geen blijven letsel aan overhoud... Tsja... 7) Slapen. Zodra k wakker word óf zorgen dat ik uit zijn/haar bed kom, of hij/zij uit het mijne (kep n prima bank met deken mocht die persoon verder willen maffen)... Douchen (ook in andermans huis, met de deur op slot, zo ben k wel ![]() 5,6 en 7 dus allemaal in het geval ALS OOIT, DAN... maar k ga er zeker niet vanuit dat t gebeurd...
|
Eén nacht staan 2. Zou je dat wel eens doen? / Heb je het al eens gedaan? (zo ja, zou je het nog eens doen?) Ik heb het ooit gedaan en het viel vies tegen. Ik denk niet dat ik het ooit nog zal doen, maar zeg nooit nooit 3. Wanneer, dus om welke reden wel/niet? pff... 2-3 jaar geleden? 4. Zou je wel eens met een meisje/jongen naar huis gaan om puur met elkaar in bed te liggen / tegen elkaar aan te liggen en zo de nacht door te brengen? Jah, gezellig 5. Is voor jou de seks heel anders bij een ONS dan binnen een relatie? definately 6. Als dat al niet in je defintie staat: Hoe ver ga je tijdens een ONS? Zo ver ik op dat moment wil gaan 7. Wat doe je na een ONS? (in de vroegte weg bij hem/haar, maakt ontbijtje etc.) Ligt eraan hoe op m'n gemak ik me voel.
|
Verwijderd
|
Ehh neuken op dezelfde avond van de ontmoeting en geen telefoonnummers/e-mail uitwisselen 2. Heb je het al eens gedaan? (zo ja, zou je het nog eens doen?) Wel eens gedaan en jah zou het nog wel een x doen.\ 3. Wanneer, dus om welke reden wel/niet? 4 weken terug nog... Lekker ongebonden, gewoon sex en geen nonsens... 4. Zou je wel eens met een meisje/jongen naar huis gaan om puur met elkaar in bed te liggen / tegen elkaar aan te liggen en zo de nacht door te brengen? Ehh nee? 5. Is voor jou de seks heel anders bij een ONS dan binnen een relatie? Jah, beter want je hoeft geen rekening te houden met de ander 6. Als dat al niet in je defintie staat: Hoe ver ga je tijdens een ONS? Ehhh gewoon neuken, oraal etc. geen extreme dingen aub 7. Wat doe je na een ONS? (in de vroegte weg bij hem/haar, maakt ontbijtje etc.) 's Ochtends gauw weg wezen zonder ontbijt hahaha Laatst gewijzigd op 27-10-2005 om 20:23. |
![]() |
||
Citaat:
2. Ja, 2 keer. Maar een daarvan was eigenlijk 3 keer 3. Misschien wel, uit frustratie ![]() 4. Nee 5. Ja dat is anders, spannend, maar zonder echt gevoel... 6. All the way en nog meer ![]() 7. Ik heb een heel lekker ontbijtje gekregen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Interesting... |
![]() |
||
Citaat:
scrabble, yathzee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
One night stands. Marmite | 58 | 27-01-2011 13:49 | |
Liefde & Relatie |
One Night Stand Adgertic Z4 | 74 | 16-08-2005 10:06 | |
Seksualiteit |
ontmaagd door one-night-stand ? Tamaida | 72 | 21-07-2005 18:06 | |
Seksualiteit |
one night stands Mask | 87 | 18-09-2003 18:02 | |
Seksualiteit |
Penislengte, te vroeg klaarkomen, one night stands Vejito | 1 | 30-10-2002 18:05 | |
Liefde & Relatie |
Telief mailt u : one night stands ! Verwijderd | 9 | 11-03-2002 12:32 |