Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je absoluut wil weten wat je precies fout doet, zal je haar toch uit die negeermodus moeten halen. Eventueel merk je dan wel of je aan dat foute dingen/toestanden iets kan veranderen. Mijn mening: als ze je al een week aan het negeren is, is dat een slecht teken voor de relatie. Volgens mij is die stuk, onherroepelijk. Ofwel kan je er veel energie in steken om haar proberen te overhalen, om jezelf goed te praten en verantwoording te geven over hoe en wie je bent. Je kan er veel energie in steken om haar te laten inzien dat ze het op de verkeerde manier aanpakt, en dat je beter verdiend. Maar ik zie hiervan het nut niet helemaal in. Waarschijnlijk is ze jou of jullie relatie gewoon beu, en kan je het ook allemaal laten voor wat het is.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() -sorry, flauw-
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als hij de prins op het witte paard was en niks verkeerds deed, zou zij hem nooit negeren, en zaten ze ondertussen al bijna plannen te maken om de kinderkamer in te richten. Ik bedoel maar: als je al een week lang aandringt en je spreekt nog steeds tegen een muur, is het toch duidelijk genoeg? En wie van de twee het dan uiteindelijk uitmaakt, lijkt me ook helemaal niet belangrijk, want ondertussen is het toch al doodgebloed.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Als hij de prins op het witte paard was en niks verkeerds deed, zou zij hem nooit negeren, en zaten ze ondertussen al bijna plannen te maken om de kinderkamer in te richten. Ik bedoel maar: als je al een week lang aandringt en je spreekt nog steeds tegen een muur, is het toch duidelijk genoeg? En wie van de twee het dan uiteindelijk uitmaakt, lijkt me ook helemaal niet belangrijk, want ondertussen is het toch al doodgebloed.
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar het zou toch ook best kunnen dat ze ergens mee zit? ook wel eens mee gemaakt dat een meisje niks meer wou zeggen maar dat had niks met mij te maken... |
![]() |
||
Citaat:
En jij ook over 5 jaar. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat zeggen mensen gewoon omdat jij 14 bent en ze niet verwachten dat je een vriendin hebt van 17 ofzo.. op zich wel logisch toch? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Is het inmiddels al uit? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik heb een vriedin maar mijn andere vriend versiert haar?! Emre70 | 18 | 25-03-2015 12:08 | |
Liefde & Relatie |
ik snap mijn vriendin niet helemaal mdac | 26 | 20-02-2010 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Players Miichelleee | 3 | 21-05-2009 18:56 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! Nona | 500 | 08-04-2004 17:00 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Psychologie |
Ik en mijn verhaal nevaeh | 9 | 23-12-2001 10:26 |