Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2005, 17:32
adoruler
adoruler is offline
Ik heb nu een vriendin en ben eigenlijk een beetje aan het experimenteeren welk condoom nou het best zit. Mijn pennis is als hij stijve is niet super dik maar best wel lang 20 centimeter. En nu heb ik al geprobeerd met condooms met extra touch maar voe geen verschil en de condooms met die noppen er op lijk mij nixs. Maar weten jullie meschien nog goede condooms of lekker smaakjes ze is zelf gek van chocolade maar diecondooms die daarna smaken vind ze vies kunnen jullie me helpen?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 17:34
Verwijderd
Probeer gewoon wat.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 17:40
.:zonnetje:.
.:zonnetje:. is offline
gewoon goed soeken of gwn lkkr geen condoom en haar lkkr aan de pil lkkr laten gaan das veel beter en anders veel geld en aan op maken
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 17:43
adoruler
adoruler is offline
Citaat:
tessa(L)sven schreef op 29-11-2005 @ 18:40 :
gewoon goed soeken of gwn lkkr geen condoom en haar lkkr aan de pil lkkr laten gaan das veel beter en anders veel geld en aan op maken
okey maar hoe kom je er eigenlijk achter als je geen soa heb. Zonder naar een arts te gaan want ben al een keer voor een probleem naar hem t egaan omdat er bloed uit mijn pennis kwam. Maar wou me moeder niet menemen want dan zij weten dat ik het met mijn vriendin doet en mijn moeder denkt volgens mij nog dat ik 3 ben en heel braaf ben . en als ik naar die man ga dan zegt die dat ik mijn moeder meemoet nemen.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 17:50
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
adoruler schreef op 29-11-2005 @ 18:43 :
okey maar hoe kom je er eigenlijk achter als je geen soa heb. Zonder naar een arts te gaan want ben al een keer voor een probleem naar hem t egaan omdat er bloed uit mijn pennis kwam. Maar wou me moeder niet menemen want dan zij weten dat ik het met mijn vriendin doet en mijn moeder denkt volgens mij nog dat ik 3 ben en heel braaf ben . en als ik naar die man ga dan zegt die dat ik mijn moeder meemoet nemen.
Ben je nog maagd? Wel eens een meisje onveilig gebeft of zij jou gepepen? Nee? Dan heb je als het goed is, geen soa's of andere enge overdraagbare ziektes..

Anders denk ik toch dat je (anoniem?) een soa-test moet gaan doen. Ik zal dat liever doen, dan over een maand of wat rondlopen met een soa...

Over die condooms.. Je moet samen met je vriendin maar uitzoeken welke er goed zijn.. Ik denk niet dat je dat zo makkelijk alleen beslist?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 17:53
adoruler
adoruler is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 29-11-2005 @ 18:50 :
Ben je nog maagd? Wel eens een meisje onveilig gebeft of zij jou gepepen? Nee? Dan heb je als het goed is, geen soa's of andere enge overdraagbare ziektes..

Anders denk ik toch dat je (anoniem?) een soa-test moet gaan doen. Ik zal dat liever doen, dan over een maand of wat rondlopen met een soa...

Over die condooms.. Je moet samen met je vriendin maar uitzoeken welke er goed zijn.. Ik denk niet dat je dat zo makkelijk alleen beslist?
Neeh ben geen maagd maar heb nog nooit zonder condoom gedaan. Maar heb liever zonder want die dingen kosten een rib uit je lijf. En hou er toch niet van om zo'n ding om te doen lijkt me zonder veel lekkerder
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 17:58
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 29-11-2005 @ 18:50 :

Marloesssssssssssss, gepepen? haha
Oud 29-11-2005, 18:03
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
HvJ schreef op 29-11-2005 @ 18:58 :
Marloesssssssssssss, gepepen? haha
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 18:11
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
adoruler schreef op 29-11-2005 @ 18:53 :
Neeh ben geen maagd maar heb nog nooit zonder condoom gedaan. Maar heb liever zonder want die dingen kosten een rib uit je lijf. En hou er toch niet van om zo'n ding om te doen lijkt me zonder veel lekkerder
Die dingen zijn idd duur.. Ik ben blij dat mijn vriend ze koopt

Uhh, je hebt ze goedkoper... Je hoeft toch niet PERSEE durex te hebben?

Bij de Lidl hebben ze 12 voor 3,99 ofzo... Misschien is dat wat?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 18:12
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Je vriendin is aan de pil?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 18:19
adoruler
adoruler is offline
Citaat:
BleuEyes schreef op 29-11-2005 @ 19:12 :
Je vriendin is aan de pil?
Jah, Als het goed is wel jah.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 18:26
Verwijderd
Zonder naar je huisarts of naar de GGD te gaan kun je er niet achter komen of je een soa hebt, maar waarom zou de dokter willen dat je je moeder mee neemt je bent toch geen klein kind meer? Je kunt, lijkt mij, uitstekend zelf uitleggen waar je voor komt, daar heb je geen volwassene bij nodig.

Ontopic, volgens de consumentengids zijn de condooms van Schlecker, ik geloof dat ze Vulcan heten, de beste koop; ze zijn net zo veilig en comfortabel als Durex en zijn maar een kwart van de prijs van Durex.
Het Europese standaardcondoom is 21 cm lang dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

(en je vriendin is 'als het goed is' aan de pil? weet je dat niet zeker?)

Laatst gewijzigd op 29-11-2005 om 18:29.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 20:20
adoruler
adoruler is offline
Nou, het ois niet echt dat ik aan haar vraag als ze aan de pil is maar volgens mij 99% is er wel aan volgens mij hebt ze het wel een keer gezegt
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 20:28
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Ga naar het kruidvat, dan heb je er 12 voor ik geloof 5 euro nog wat, en ze zijn minstens zo goed als durex rubbertjes. Anders Lidl of vergelijkbare winkel: Voila ongeveer 3 euro. Problem solved!
Oud 29-11-2005, 20:30
Kali
Kali is offline
1. Vraag het aan je vriendin
2. sta niet zo op te scheppen dat hij 20 cm lang is
3. je bent nog veel te jong
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 20:31
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Kali schreef op 29-11-2005 @ 21:30 :
4. En jij te bekrompen.
Oud 29-11-2005, 20:45
adoruler
adoruler is offline
Citaat:
Kali schreef op 29-11-2005 @ 21:30 :
Moet ik liegen dan en zeggen dat hij 5 centimeter is dan ik kan er ook nixs aan doen dat hij zo lang is ik had liever een van 15 tot 17 centimeter maarja wat maakt de lengte uit. En als je die topic leest van bedbloobers leest kan je meschien iets leen dat ik iet opschept. En wanneer ik het doet is mijn zaken en als jij dat vroeg vind moet jij het maar op een oudere leeftijd doen.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 21:03
Nona
Nona is offline
Durex Elite helpt wel.
Oud 29-11-2005, 21:42
Kali
Kali is offline
Citaat:
adoruler schreef op 29-11-2005 @ 21:45 :
Moet ik liegen dan en zeggen dat hij 5 centimeter is dan ik kan er ook nixs aan doen dat hij zo lang is ik had liever een van 15 tot 17 centimeter maarja wat maakt de lengte uit. En als je die topic leest van bedbloobers leest kan je meschien iets leen dat ik iet opschept. En wanneer ik het doet is mijn zaken en als jij dat vroeg vind moet jij het maar op een oudere leeftijd doen.
Het helpt misschien van niet in elk topic dat je opent of in reageert te zeggen " hey hij is 20 cm".
Sorry maar bij ons zeggen ze dan "veel blabla en weinig boemboem"
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 22:13
Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
adoruler schreef op 29-11-2005 @ 21:20 :
Nou, het ois niet echt dat ik aan haar vraag als ze aan de pil is maar volgens mij 99% is er wel aan volgens mij hebt ze het wel een keer gezegt
Nee joh, stel je voor dat je zoeits moet vragen. Wat voor "relatie" heb je dan als je niet eens over zulke dingen kunt praten?

Enne lekkerder zonder condoom... zal best, maar de pil is ook niet 100% veilig en jij wilt op je 15de echt geen pa worden ofzo. Durex Elite (Of van een ander merk) voelt alsof je geen aanhebt dus dat is geen excuus.
Oud 30-11-2005, 16:16
Mindfields
Mindfields is offline
Huh? Waarom zou je het met condoom doen als het voor beide de eerste keer is en je vriendin aan de pil is?
Oud 30-11-2005, 18:18
clienus
clienus is offline
je zegt dat je 2 jaar verkering hebt met je vriendin. (eerste x)
dan lijkt me toch dat je dan aan elkaar durft te vragen of ze aan de pil is ja of nee?

en wat betreft de kosten? als jij jezelf groot genoeg vind om seks te hebben en je wilt het veilig doen dan zul je der wat voor weg moeten leggen.

wat dat betreft ben ik goedkoop
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 11:24
adoruler
adoruler is offline
Citaat:
clienus schreef op 30-11-2005 @ 19:18 :
je zegt dat je 2 jaar verkering hebt met je vriendin. (eerste x)
dan lijkt me toch dat je dan aan elkaar durft te vragen of ze aan de pil is ja of nee?

en wat betreft de kosten? als jij jezelf groot genoeg vind om seks te hebben en je wilt het veilig doen dan zul je der wat voor weg moeten leggen.

wat dat betreft ben ik goedkoop
Wie ze g dat ik het niet durf te vragen. En ja ze is aan de pil heb net effe gevraagt. En ben niet beroertd om wat kosten te maken.Maar hoe sluit je zo'n topic eigenljk.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 11:32
2B!
2B! is offline
Kun je mogelijk aanvragen,

lijkt me ook beter.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 17:38
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Durex.

Regels voor berichten