![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik zou er voorzorgen dat het iig niet nog minder wordt. En liefst iets meer. Kies dingen die je lekker vindt (het beste is wel een beetje gezonde dingen als een mueslireep, sultana, liga, fruit, yoghurt, ontbijtkoek, ...) en eet die bv. als tussendoortjes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat je niet uberdun bent (er vanuitgaand dat dat zo is, en je geen vertekend zelfbeeld hebt) komt door gewenning van je lichaam. Of het gezónd is is een tweede. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja, ik weet van mezelf dat ik niet dun ben, maar ook zeker niet dik. Strikt genomen heb ik gewoon een normaal figuur denk ik (wat niet betekent dat ik mezelf niet (te) dik kan vinden, maar dat is een ander verhaal ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is gewoon een feit dat mensen denken dat weinig eten al genoeg is. Ze eten (zoals jij bijv.) 4 boterhammen en avondeten, komen er niet van aan, conclusie: "Dan is het genoeg". Het is echter gewoon gewenning van je lichaam. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *schudt hoofd* Als niet vaak ziek wordt, er gezond uitziet (glanzend haar, kleur op de wangen, heldere ogen, etcetera, etcetera), een goede conditie heeft en genoeg energie, helder kan nadenken, emotioneel stabiel is, kortom, als iemand zich gewoon góed voelt, dan is het toch ónzin om te zeggen dat ze te weinig eten binnenkrijgen? Ookal is het dan minder dan jullie beweren dat goed voor je is... *kauwt op dropje* Ik ga maar weer essays schrijven... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je merkt het snel genoeg, als jij aankomt van wat meer eten tijdens de feestdagen, kan het goed zijn dat je lichaam op spaarstand werkt, hoe goed je je ook voelt. Ik eet 10 boterhammen per dag als ik om 6 uur op moet. Als ik om 9 uur op moet 8. Ik kom geen kilo aan, sterker nog, ik ben pas nog 4 kilo afgevallen, de kilo's die ik in de zomervakantie erbij gekregen had. Ik heb met sinterklaas een halve kilo marsepein en 4 grote chocoladeletters gegeten en ik kom nog niet aan. Omdat mijn stofwisseling goed werkt, doordat ik regelmatig en goed eet.
||
Citaat:
ik heb hetzelfde ik eet ook sinds een tijd minder maar ik weet ook niet echt waar het door komt .. misschien zit je tegen een griep oid aan ?
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nu heeft geen honger meer en eet ze opeens veel minder... Daar reageer ik op.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Volgens de dokter was ik kerngezond en bij zo'n alternatief iemand bleek ik een hoop tekorten te hebben... Wat je overgens al zelf kunt doen is vitaminepillen slikken en dingen eten met veel ijzer erin. Appelstroop, brocoli en spinazie worden vaak genoemd...
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Water? 1337Gamer | 13 | 18-11-2015 01:30 | |
Psychologie |
Winterdepressie Verwijderd | 7 | 02-01-2007 10:03 | |