Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vinden van, vinden van... het ligt totaal aan de relatie, natuurlijk. Ik ken gevallen waarbij het prima is gegaan (o.a. m'n ouders, mijn moeder was 20), en ook gevallen die veel te hard van stapel zijn gelopen en dus hebben moeten scheiden, of erger nog, die nog bij elkaar zijn maar helemaal niet gelukkig. Mja. Ik denk dat als je écht eerlijk bent tegen jezelf, je op elke leeftijd wel weet of het verstandig is of niet. Maar veel mensen houden zichzelf graag een romantisch verhaal voor ogen. Ik denk wél dat het handig is als je ietsje meer levenservaring hebt opgedaan, zodat je een beetje verder kunt kijken dan alleen het huidige moment. Maar ook als je niet weet waar je aan begint, kan het natuurlijk prima gaan. En als je wél weet waar je aan begint, kan het net zo goed mislopen. Tja.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was net 21 toen ik trouwde, toen waren we 6 jaar samen en woonden we 4 jaar samen. Nu vind ik dat allemaal best vroeg klinken eigenlijk, maar de relatie zat toen gewoon goed - en nu nog steeds
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Zelf zou ik rond mn 24ste willen trouwen oid.
Vind ik wel mooie leeftijd ![]() maarja, vroeg. Ik denk dat je niet moet trouwen... ...als je nog geen 20 bent. ...als je nog niet beide een mbo of hbo hebt afgerond. ...je minder dan 4 jaar bij elkaar bent. Als je na de middelbare denkt te moeten trouwen dan gaat het mis, aangezien je leven en visie op het leven (+sociale aspecten) erg veranderen tijdens een beroeps opleiding. (verder heb je totaal geen zekerheid zonder enige diplomas....)
||
Citaat:
Ik vind dit trouwens een beetje te specifiek. ![]() Ik ken mensen die getrouwd zijn toen ze 19/20 waren en nog studeren en dat werkt prima, maar ook mensen die zijn getrouwd toen ze 34/35 waren en nu gescheiden zijn.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Skilly | 9 | 08-07-2008 13:26 | |
Verhalen & Gedichten |
niet echt een gedicht, meer proza.... strontkind | 5 | 08-03-2008 08:52 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat vinden jullie van deze gedichten? ~LiEf MeisJuh~ | 2 | 04-09-2002 13:27 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |