Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een vis zou in jouw situatie een goede oplossing zijn, eventueel een waterschildpad ook wel, alleen die moet je toch wel regelmatig schoonmaken ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je zou een topic kunnen openen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laat duidelijk zijn dat ik dit niet sarcastisch bedoel, het is een serieuze suggestie. Op basis van jouw posts in dit topic lijkt het me de beste optie om ergens anders een dier te zoeken waar je als je zin hebt ed naar toe kunt gaan. Dat lijkt mij de enige mogelijke manier waarop het aan al jouw 'wensen' kan voldoen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En het is ook niet zoals je stelt dat ik er niets voor over heb. Dat heb ik ook al in deze topic geschreven. Wat wil je eigenlijk? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Geen idee hoe oud dat beest is, ik schat nu een jaartje of 30. ![]() Maar veel moeite is het niet, eens in de week de bak schoonmaken (gewoon water eruit, even een doekje erdoor, water erin en natuurlijk in dat proces ook even de schildpad eruit halen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Misschien kun je eens wat boeken uit de bieb halen of eens op internet informatie opzoeken over verschillende dieren? Dan weet je wat wel en niet kan ed? Ik denk dat een goudvis nog het meeste in de buurt van jouw wensen en eisen komt. Die zijn niet duur, nemen niet veel ruimte in, vragen in verhouding met andere dieren weinig tijd en maken vrijwel geen lawaai. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij kan zwemmen als ie wil, droog zitten onder een lamp, graven ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Huisdier of relatie? Neko* | 40 | 31-08-2012 12:18 | |
Studeren |
respondenten gezocht voor enquête charissah | 9 | 11-08-2012 18:08 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[wi] Probleem van de week (dit is het nieuwe) Verwijderd | 39 | 02-04-2005 13:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedichtenwedstrijd Jmima | 5 | 20-08-2004 13:23 |