Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als een plaats waar mijn geest zich volmaakt goed voelt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar nee ik denk niet dat er hier een hiernamaals is, en ik ga geen argumenten geven anders wordt dit weer de discussie die al 10^9 keer gevoerd is hier.
||
Citaat:
Wil je me dat even uitleggen?
||
Citaat:
Toch is geen idee (willen) hebben over het hiernamaals is ook een visie (beeld?) erop.
||
Citaat:
||
Citaat:
Aannames over wat er gebeurd na de dood en voorbereidingen op basis van die aannames (lees: bidden om in de hemel te komen) zijn niet relevant.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ga ik in een topic over tampons posten dat ik ze nooit gebruik omdat ik een jongentje ben? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Trouwens ik vroeg niet: geloof je in de hemel? Ik vroeg: geloof je in een leven na de dood en zo ja wat stel je je daarvan voor?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien wil Belgarath alleen graag wat visie's van andere christenen horen, die worden op deze manier ondergesneeuwd omdat straks 4 of 5 vaste religie-bezoekers weer tegen elkaar in gaan en de toevallige christelijke bezoeker dan denkt: 'laat maar zitten' (dat denkt sowieso een enorm deel van de toevallige religie-bezoekers, maar hiervoor moet ik eigenlijk op beleidzaken klagen en ik zou dat doen als het me werkelijk zou interesseren waar het met dit forum heen gaat) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben het wel helemaal met je mening eens, ik geloof niet in een hiernamaals en kan me er ook niets bij voorstellen. Mijn beste omschrijving zou zijn een eeuwig durende slaap zonder dromen. Of om in de computers te blijven gaat de stroom af van mijn processor (hersenen) waardoor ik niet langer in staat ben de denken en/of doen.
||
Offtopic:
Citaat:
Reageer de stress over het aanhangen een niet-bewijsbare levensbeschouwing aub niet af op het forumbeleid of medeforummers. En tja, wat er na de dood gebeurd. Ik kan er weinig zinnige aannames over maken. Ik weet echter wel dat je hersenactiviteit tot stilstand komt, en daarmee je bewustzijn vast zal lopen. Een merkbare of niet merkbare vertraging in je denken, probelemen met gedachten focussen en daarna niets meer is het meest waarschijnlijke denk ik.
Laatst gewijzigd op 17-12-2005 om 15:29. |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Moet daarbij wel bekennen dat ik niet geloof in een leven na de dood, al is het alleen maar omdat er nergens plaats is voor al die miljarden en miljarden mensen die ooit het leven hebben gelaten.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
En dat verhalen met God is overal , en ergens waar ik bij god ben, dat is ook redelijk inconsequent.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat gebeurt er met zelfdoders in het hiernamaals? Severus | 37 | 28-10-2007 20:21 | |
Waarom uberhaupt iets geloven? (zoals het hiernamaals) Boebsie | 145 | 25-10-2006 15:56 | |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
Kennis over het geloof [al-Islaam] BiL@L | 4 | 14-10-2004 21:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[column]Hij Moet Beginnen Met Het Bidden Tot Zijn Varken. tosyali | 13 | 21-06-2004 13:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Niks onbekends in het hiernamaals. Juliah | 2 | 22-09-2001 21:01 |