![]() |
|
![]() |
heey!
Ik smeek jullie doe mee aan een klein onderzoekje. Het is voor mijn profielonderzoek, dus best wel belangrijk! Het enige wat je moet doen is ff naar deze website www.gezichtsonderzoek.tk daar staat alle informatie, daarna doe je het onderzoek en kun je het opsturen naar mij, maar het kan zijn dat dat het niet doet, dus het liefst heb ik dat je het onderzoek doet, daarna kopieert(dus nog niet op submit drukken!) dan hotmail opent, en plakt en opstuurt naar gezichtsonderzoek@hotmail.com. Dat zou echt suuuuuper zijn, want dan komt het zeker weten aan en ben ik je eeuwig dankbaar! pleez!!! en als je het niet voor mij doet, DOE HET VOOR DE WETENSCHAP!! liefs |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
misschien zou het beter op lifestyle of l&r passen... maja |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Alsof jij nooit inschat of iemand er eerlijk uitziet, of vriendelijk. |
![]() |
||
Citaat:
Maar op zoveel punten iemand beoordelen... en ook nog eens slechts op een gezicht: - geen kleding - geen andere 'attributen' - geen dingen die die persoon doet. no frikking way dat ik dan "inschat" hoe iemand is. |
![]() |
|
![]() |
ik heb het bij psychologie gedaan omdat het eigenlijk alleen maar met psychologie te maken heeft: wat vinden wij aantrekkelijk en waarom? waarom willen wij die aantrekkelijkheid? waar moet het anders dan?dat is toch psychologie?
het onderzoek is natuurlijk niet van topkwaliteit, sorry hoor ben ook maar een simpele geest, maar de kritiek die ik tot nu toe heb gehoord slaat nergens op: de fotos zijn expres wel neutraal gehouden( dus zonder bijzaken als make-up, kleren of gezichtsuitdrukking) want daar gaat het onderzoek om! het gezicht en niet de kleren, charisme of innerlijk wat dan ook. Iemand die best onaantrekkelijk is en er lachend en met modekleren opstaat is, vind ik , veel symphatieker dan een supermodel met een pissed hoofd en zwerveroutfit. en je kunt het echt wel heel goed beoordelen, mensen doen het dagelijks, zodra je iemand ziet, beoordeel je hem al, kun je niks aan doen, ligt gewoon in je hoofd. Dat je het niet ethisch verantwoord vindt is een andere zaak. maar goed, ik vond dit onderwerp veel interessanter dan al die andere biologische onderwerpen zoals de agressiviteit van karpers of het weetikveel-stadium van bacterien... oja en ALLE fotos zijn nep , alleen zien sommige er echter uit, maar dat maakt toch niet uit? btw iedereen die heeft meegedaan, echt enorm bedankt! je kan nog steeds meedoen www.gezichtsonderzoek.tk |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou...zoals je weetheb ik dit ding al een keertje of 3 ingevuld... telkens mislukt... ik heb het beetje gehad! ![]() Tjerk |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 22-01-2005 om 15:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |