Citaat:
sofiedew schreef op 08-02-2006 @ 20:26 :
Dat zou goed kunnen, maar geeft dat echt zo'n gevoel dan? Ik weet hoe ik me voel als ik iets of iemand mis en dit lijkt daar niet echt heel erg op, dit voelt erger. Maar misschien heb je wel gelijk. Soms moet ik ook huilen als hij snachts slaapt en ik wakker lig, omdat ik me dan op de een of andere manier eenzaam voel ondanks dat hij zo dichtbij me is.
|
Ik weet hoe het moet voelen. Ik kan hem ook zo ontzettend missen, want hij woont dan wel een eindje van me af. Ik zie hem dan ook niet zo vaak en ik heb dan ook vaak zo mijn buien ja. Ik weet dat het raar voelt, maar liefde doet nu eenmaal rare dingen met je.
Ik kan er gewoon niet tegen dat ik hem zo weinig kan zien en als hij bij me is en we kijken even tv, dan mis ik hem op de een of andere manier ook wel.

Dat komt misschien door die afstand en dat ik dan het gevoel heb dat ik mijn tijd met hem "verspil"? Ik heb dan ook vaker dat ik eventjes moet huilen of me een beetje down voel ofzo. Maarja, genoeg over mijn problemen. Ik hoop dat je wat aan mijn verhaaltje hebt en als je nog vragen hebt kun je ze gewoon stellen.