![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik begin me nu wel zorgen te maken over de maatschappij hoor, als 12 jarige meisjes al denken dat ze dik zijn
![]() Als je 12 bent, groei je nou eenmaal en ja, wat Em. zegt. Elke vrouw heeft wel een dingetje dat niet goed is of 'waar wel wat vanaf mag'. Maar kijk naar bijvoorbeeld Beyoncé en Jennifer Lopez. Die hebben ook """dikkere""" bovenbenen en zijn ook supersexy ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik denk dat het eerste waarschijnlijker is. Überhaupt, waarom zou je minder spieren willen hebben?
||
Citaat:
![]() Ik zou denken dat je een troll bent, maar omdat dat misschien niet zo is en omdat er misschien onzekere meisjes meelezen: Ik ben volwassen, heb een beenomtrek van 58cm en een maatje 36. Ik kan je verzekeren, 56cm is echt niet te dik. ![]()
|
Als je naar de sportschool gaat, kweek je alleen maar meer bovenbenen.
Ik hockey al 20 jaar, en heb daardoor stalen bovenbenen. In vergelijking met mijn armen zijn die super gespierd, en me armen dan wat minder. Maar je bent zoals je bent. Geen zorgen maken, zolang je geen 120 kilo weegt is er niks aan de hand
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jillian Michaels adoratie topic (ook wel: 30 day Shred en MEER) #6 Verwijderd | 500 | 17-10-2013 22:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Sportschool tips nodig Trkeskin | 34 | 16-06-2012 19:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #79 DeZiekeGnoe | 335 | 17-10-2010 19:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
omtrek bovenbenen Water | 43 | 25-04-2008 21:41 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 |