Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
emm, misschien domme vraag, maar PAK, wasda??? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
eehm Oke.. hier komt het betwetertje weer....
vandaag was ik in mijn oude salon, en daar was een meisje dat om 9 uur een afspraak had en om 3 uur klaar was... Van zwart naar blond dus... laat het bij de kapper doen!!!!!!! Ik heb TE veel half-kale meisjes/oranje meisjes gehad die het zelf hebben geprobeerd.. en wat ik je kan zeggen dan moet er dus ECHT een stuk van je haar af!!!!! Bij de kapper hebben ze professionele producten die je haar zo min mogelijk aantasten,,, decolourant verf-uitzuig-spul en blondeerwassingen werken echt het beste. Natea en loreal-uit-de-winkel-pakjes zijn verschrikkelijk, het is 1000 x aggesiever dan bij de kapper, en het lukt je nooit om alles gelijkmatig te doen... Dus.. geef er wat meer geld voor uit maar laat het alstjeblieft gewoon goed doen..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Je moet wel rekenen op zo'n 100 euro ongeveer... Het is even wat geld maar je houd tenminste haar over... Prijzen verschillen altijd zo'n beetje met hoeland het duurt en hoeveel erin gaat. Ik zou even informeren bij een kapper daarvoor
![]() heel veel succes in ieder geval!
|
![]() |
als je je haar gewoon normaal blondeert of ontkleurt met zwart haar of dan krijg je niet altijd blond haar het kan ook goud/brons worden heb ik dus gehad
als je het er uit wil met je 12% / 30% waterstofperoxide in goooien aleen dan word het heeeeeeeeel wit
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
er stond wel op het pakje dat je het niet over henna kon doen maar khad al een groot stuk uitgroei. aan de bovenkant (uitgroei) werd het echt spierwit, waar nog henna inzat kwamen stukjes oranje.. maar misschien lukt het als je het 2 keer achter elkaar bleekt ofzow ![]() suck6 ermee ![]()
||
![]() |
Citaat:
" ehm henn.." "henna nee daar beginnen we niet aan sorry" Dus het word toch zelf weer verder prutten ![]() En Built to last,na een paar wasbeurten word het wat doffer...een meer natuurlijke kleur krijg je dan zeg maar. En je hebt groot kans dat als je naar je haar kijkt tegen het licht in dat het wel zwart met blauwe glans is,dat was bij mij ook altijd zo...en ik heb mn haar pak weg 3 jaar achter elkaar zwart met blauwe glans geverfd ![]() Als je het echt meer blauw wil hebben moet je voortaan/volgende keer (als die er komt) zwartblauwe verf kopen ipv zwart met blauwe glans ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Dan het blauwe pigment niet sterk genoeg of je hebt je haar al 100 keer zwart gekleurd. Je krijgt het doffer door te wassen met Head&shoulders. dat duurt ongeveer 4 wasbeurten.. hihi
|
![]() |
om ff erop door te gaan,
bij die producten waarop staat dat het haar een blauwe schijn erover krijgt ken ik, maar die ik ken is het ook niet gelukt, volgens mij lukt dit ook weer alleen als je een lichte kleur van jezelf hebt en voor het weer doffer is klopt vier a vijf keer wassen wel, swarzkopff is ook een hele goede shampoo. en als je van zwart haar naar blond gaat, kun je echt bij een kapper laten doen en gaat ind. lang duren, maar aan de hoofdhuid wordt dit dan wel veel blonder, maarja. de kappers zijn ook wel erg duur ![]()
|
owww.. 100 EURO!
is dat ook zo duur als je van zwart naar eu, middenbruin of donkerbruin gaat? want ik wil dus graag mn eigen haarkleur terug voordat ik dreads neem .. maargoed. Mn haar valt nu vet uit, dus ik ben niet van plan het ooit weer zwart te gaan doen, mn haar kan dr gewoon niet tegen..
|
Ik ga m'n haar strakjes laten ontkleuren bij de kapper. Ben beetje zenuwachtig want dat ben ik altijd als ik naar een kapper moet (kappersvrees). Als het mooi is, dan laat ik het zo, als het nie mooi is, kleurtje erover. Ah btw kan je op ontkleurd haar ALLE kleuren gebruiken? (ik bedoel donker/licht/permanente kleuring/kleurspoeling/semi-permanent/enz...)
|
![]() |
|
Hou er rekening mee dat je haar oranje wordt waar je het zwart geverfd hebt, en wit waar je uitgroei hebt. Je moet die zooi wel lang laten intrekken, je haar wordt droog maar valt niej uit. Ik heb mijn haar ook vaker ontkleurd terwijl het al heel erg uitviel, en tis er niet erger door geworden.
De kleur die je daarna erop wilt doen, moet donkerder zijn dan het oranje van de ontkleurder, dus minstens donkerblond. Anders krijg je een rare kleur (= niej mooj) 't Beste is gewoon om het bij een GOEDE kapper te laten doen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Mijn haar :( Featherbirds | 20 | 21-10-2013 09:59 | |
Lifestyle |
Haar verven. Puhlease. | 4 | 17-08-2013 22:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe ontkleur ik mijn haar? Verwijderd | 21 | 03-11-2005 15:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
haarverf? muurbloempje55 | 28 | 09-12-2004 22:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
is ontkleuren van je haar echt zo erg voor je haar?? Gwenniej | 18 | 22-10-2002 20:29 | |
Lichaam & Gezondheid |
Haar kleuren, op welke manier? Shock | 31 | 09-06-2002 15:11 |