Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Voor de TS misschien handig om te weten. En C&M is dus het enige profiel waarbij je wiskunde A1 kunt doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt als je slecht in wiskunde bent het beste CM kiezen, al vind ik de wiskunde van EM ook wel goed te doen. |
![]() |
||
Citaat:
En tja wat is slecht in wiskunde? Ik was er ook altijd heel slecht in (in de tweede en derde klas had ik meestal een 4 of een 5). Toch heb ik eindexamen gedaan in wiskunde a 1,2. Ik vond t moeilijk soms, heb er best veel werk voor moeten doen, maar ben wel met een ruime voldoende geslaagd. Als je uiteindelijk toch t vwo wil gaan doen, moet je gewoon eerst kijken wat jou t beste ligt qua wiskunde (vraag een docent, kijk in boeken etc). Misschien ben je niet zo slecht als je denkt, en valt t reuze mee. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb gezegd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of wil je beweren dat ze bij B de normaalverdeling en geen rijen krijgen. De overgebleven 2 hoofdstukken ontbreken mischien bij wiskunde B. Dit noem ik geen totaal andere stof. Ook wil ik hierbij een argument voegen dat uit ervaring dat ikm mensen uit de 4de klas van VWO met wiB12 . 5 VWO'ers dingen heb horen uitleggen. Ik denk dat wi B wi A 1 best begrijpt!
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan objectief aantonen dat er maar 2 hoofdstukken zijn bij A1 die wi B12 niet krijgt ( althans bij mijn school). Als het nu een som is van die 2 hoofdstukken dan is het nieuw voor een wi B12, maar dat is maar een heel klein deel. Als we een zweedse tekst voor ons krijgen en de ene groep weet 100% van de woorden in die tekst en de andere 90% + heel veel andere zweedse woorden. Begrijpt die gene die 90% van de woorden kent de zweedse tekst dan niet? Ik denk dat diegene de meeste van die 10% woorden van het zinsverband kan afleiden. Om ff doortegaan met het zweeds ![]()
Laatst gewijzigd op 18-03-2006 om 18:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet overigens wel dat de examenkaternen van Geschiedenis vrijwel hetzelfde zijn. In de proefwerkweek hadden zowel de 5 HAVO als 6 VWO klassen op mijn school een proefwerk over de katern "Van kind tot burger". Het enige grote verschil was dat hun proefwerk veel makkelijker was. En volgensmij wordt er op het VWO ook meer nadruk gelegd op het toepassen van structuurbegrippen. Laatst gewijzigd op 21-03-2006 om 15:31. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij bijvoorbeeld economie krijg je in vwo 4 al de kruiselingse puntelasticiteit (ofzoiets, kan ook iets anders zijn), terwijl mensen in havo 5 dat niet meer krijgen, dat zei tenminste mijn lerares toen...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Welk profiel > Geneeskunde iesje95 | 10 | 02-02-2011 14:40 | |
Algemene schoolzaken |
Welk Profiel??? Miss. Swann | 32 | 04-02-2005 22:01 | |
Algemene schoolzaken |