Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(Ik hou het gewoon bij C&M met Latijn)
||
![]() |
Citaat:
Waarom verklaart iedereen me nou voor gek, er zijn toch wel meer mensen die net als ik op 5760 studielasturen zitten of ben ik de enige...(lijkt me stug)
||
Citaat:
gewoon, wiskunde (2), duits(2), frans(3), engels(2), nederlands(4), aardrijskunde(2), natuurwetenschappen(2), zedenleer(2), informatica (1), lichamelijke opvoeding(2), geschiedenis(2)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
pfffff ik vond dat ik met meer dan 5400 slu al zoveel uren had... ik doe trouwens E&M met latijn, bio 1,2 en sk 1. kunnen ze zoveel slu wel normaal inroosteren bij jullie? bij ons niet nl.. ik moest dit jaar sk en wi tegelijk doen = niet leuk... |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
nu doe ik N&G en N&T met economie 1
volgend jaar ga ik N&G doen met filosofie en ckv3, das tekenen.... kcv zit bij ons ook bij het verplichte gedeelte, iedereen heeft bij ons dat, jah dat heeft vast te maken met dat ik op een zelfstandig gymnasium zit.... ik zit geloof ik op 493 studiepunten, weet niet hoeveel slu dat is, ik denk 4930 ofzow... en verplicht is toch 4800?
||
![]() |
Citaat:
![]() (ik ben nu bezig met kiezen (gym3) en ik loop dus echt over van al die informatie..)
|
ik doe N&G met grieks (en dus KCV) en ckv2
in 't verplichte deel zit ook godsdienst bij ons en dat zijn nog aardig wat uren. hoe kan jullie roostermaker het aan als jullie meer dan 3 vakken in het vrije deel hebben? zijn er dan ook dubbele uren ofzo? volgens mij heb je dan al meer dan 40 uur per week nodig om al die lessen te volgen. en hoe zijn jullie toetsen enzo geregeld? met toetsweken of op de "gewone" manier?
||
![]() |
Citaat:
jah ik heb ook godsdienst verplicht, 1 blokuur per week... vind ik wel relaxt eigenlijk.... bij ons is het zow dat als het niet ingeroosterd kan worden, dat je gewoon het voor jezelf moet doen, dus gewoon zonder lessen maar wel toetsen maken enzow... jah is wel vaag... volgens mij doet niemand dat.... en wij hebben dit jaar 3 pw-weken, vorig jaar waren dat er 5... maar dat hebben ze gelukkig verbeterd... verder hebben we 1 pw-uur in de week en dan kun je daarnaast nog 1 of 2 pw's hebben die gewoon in de les worden afgenomen... maar goed het komt erop neer dat wij maar 3 wiskundepw's hebben over het hele jaar en verder voor de meeste vakken ongeveer 6 pw's.... tjah das 2e fase he? haha....
|
![]() |
Bij mij is ook een aantal van mijn lessen dubbelgeroosterd. Ik kies gewoon bij elke les naar welke les ik toe ga. Als ik geen zin in Duits heb volg ik Nederlands of andersom. Hetzelfde geldt bij mij voor wiskunde A, Scheikunde en Wiskunde B. Ik vind het eigenlijk alleen maar leuk, de lessen heb je toch niet echt nodig, omdat je het meeste ook wel 2 keer zo snel thuis kan doen.
En ja, in de Tweede Fase is het nog steeds, net als in het oude systeem, mogelijk om naast Wiskunde B ook Wiskunde A te volgen. Waarom zou dit niet mogelijk kunnen zijn?
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Eigenlijk þelt dit niet, want ik heb lekker net mn diploma gehaald! Ik deed C&M met Latijn én Grieks (en ook fat, dut en helaas géén filosofie, want daar doen ze op onze school niet aan) Veel te veel studielasturen, dus, maar wat maakt het uit! Als je maar gelukkig bent, toch. En nu (september, dus nog niet nu) ga ik hiephiephoera, Grieks en Latijn studeren. Sorry dat ik iedereen dat zo vaak vertel, maar op dit forum zijn tenmninste mensen die het begrijpen ipv dat ze meteen in aanbidding voor je op de grond vallen omdat je dan wel héél slim moet zijn of doodleuk vragen of je tolk wordt...
Soory, beetje off-topic, maar nu ben ik het weer ff kwijt. Dank u voor 't luisterend oor.
||
![]() |
Citaat:
Anyway.. een antwoord op je vraag: N&T met Latijn (en Ec)
||
Citaat:
C&M= Cultuur&Maatschappij E&M= Economie&Maatschappij N&G= Natuur&gezondheid N&T= Natuur&Techniek De precieze vakken ga ik niet opschrijven, ben iets te lui op 't moment.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Duits of Frans? mrvandebuurt | 6 | 08-01-2017 17:40 | |
Algemene schoolzaken |
Veranderen profielen havo/vwo ALDR | 67 | 02-08-2012 10:37 | |
Studeren |
Havo vakkenpakket Chariot | 23 | 18-05-2009 12:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
Algemene schoolzaken |
tweede fase dinguz | 17 | 01-02-2002 18:47 |