Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Check: "Je hebt geen recht op compensatie als je vrijwillig afziet van het gebruik van de OV-kaart." www.ib-groep.nl
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nee, daarvoor krijg je geen vergoeding inderdaad.
Maar waarom zou je hem eigenlijk inleveren? ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ahwell. Ik woon op een bereikbare plek, gelukkig.
|
Verwijderd
|
Maar aan de andere kant, waarom zou de IBG jou daarin ook tegemoet komen? Als je op een plek woont waar je het eerste college niet met het openbaar vervoer kunt bereiken, dan ben je wel zeer achterlijk gesitueerd ten opzichte van je studie. Zelfs ik zou in theorie nog thuis in Zutphen kunnen blijven wonen en elke ochtend naar mijn werk in Rotterdam gaan (begin 08:30). Moet ik wel de trein van 06:37 pakken, maar het kán wel.
Godzijdank hoeft dat niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Stel dat ik in Maastricht ga studeren, dan kan ik niet eerder dan 9.12 op de universiteit zijn. Nou is dat ook een afstand die je liever niet dagelijks reist, maar als je dat wel doet, kan het handig zijn om je ov in te leveren en elke dag met de auto te gaan. Dan is extra vergoeding wel prettig.
Maar goed, ik ben blij dat de overheid in ieder geval een beetje tegemoet komt. We moeten blij zijn met de vergoedingen die ze geven!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens zijn tentamens om 08:00 ook niet normaal. Bij ons (Nijmegen) werden ze nooit vóór 09:00 gegeven, en volgens mij zijn er verder ook maar heel weinig opleidingen/universiteiten te vinden waar ze structureel om 08:00 beginnen. Maar goed, de enige plaats waar je waarschijnlijk tegen deze problematiek aan kunt lopen is inderdaad Zeeland, daar zit je gewoon zo fokking ver van de bewoonde wereld af. Geen wonder dat ze daar ook een nieuw universiteitje hebben neergezet. Kunnen die Zeeuwen ook eindelijk meedoen in de vaart der volkeren ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 27-03-2006 om 13:02. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Ik ben allang blij dat ze ons een gratis-reizen-mogelijkheid geven. Snap wel dat ze daar niet ook nog eens allerlei uitzonderingen op gaan maken, dit is al fijn genoeg ![]() Laatst gewijzigd op 27-03-2006 om 13:39. |
![]() |
||
Citaat:
En ja, dat is dan jammer voor die mensen. Maar er zijn ook mensen die hun OV bijna niet gebruiken, en die eigenlijk dan wel recht op dat geld zouden hebben. Maar daar kun je allemaal niet aan beginnen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (Hoe bevalt de baan ?)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hospiteren vind ik heel logisch. Je woont toch met zijn allen in een huis, dan is het begrijpelijk dat de huisgenoten even willen zien wat voor vlees ze in de kuip hebben. Zeker als het gaat om een kamer met gemeenschappelijke woonkamer waar je elkaar regelmatig tegen het lijf loopt.
Hospiteren is ook een kwestie van een beetje aanvoelen wat voor iemand zij zoeken. Natuurlijk moet je je niet anders voordoen dan je bent (lijkt me ook wat moeilijk) maar er zullen zeker wel mensen zijn voor wie hospiteren een grote drempel opwerpt, omdat ze minder open zijn, of verlegen, of weetikveelwat. Als ik zou mogen kiezen zou ik ook iemand willen met wie je eens een biertje kunt pakken en niet een of andere contactgestoorde nerd die elke dag om half negen in bed ligt en nooit eens gezellig doet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Het grote IBG-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #2 Verwijderd | 500 | 11-01-2008 10:51 | |
Werk, Geld & Recht |
OV kaart - deurwaarder Canine 13 | 12 | 07-05-2006 18:49 | |
Algemene schoolzaken |
OV-kaart nu inleveren, of niet? Severus | 4 | 06-01-2006 13:13 | |
Algemene schoolzaken |
Iets meebrengen? Verwijderd | 7 | 05-01-2006 16:41 | |
Algemene schoolzaken |
Stoppen met school? Terugbetalen? IjSbLoKiE | 46 | 22-03-2005 20:41 | |
Algemene schoolzaken |
wat te doen met oude ov kaart? aap777 | 12 | 09-01-2004 20:57 |