Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2006, 08:43
Charliejj
Charliejj is offline
Olaa...

Toen ik een jaar of elf was gingen mijn vader en moeder uit elkaar ( Scheiden duss ). Vanaf dat moment werd ons gezins leven totaal anders. Mijn MOEDER kreeg een VRIENDIN..

En dan vraag je je af .. Wat moet je daar nouw mee ?
Dan opeens is je moeder een lesbie .. En gaat volgend jaar trouwen .. * HELP *

Het heeft bij mij 5 jaar geduurd voordat ik dit eindelijk kon en wilde accepteren, ik weet dat heel veel mensen dit nooit zullen accepteren maar ik zou eigenlijk wel eens willen weten hoe jullie hier dan over denken en of er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt.

Groetjes,

Charliej

Laatst gewijzigd op 28-03-2006 om 08:50.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2006, 08:45
mcflem
mcflem is offline
Toen ik op de basisschool zat, zat ik in de klas met 2 jongetjes (stiefbroertjes) die twee moeders hadden. Ze waren denk ik 8 ofzo, ik was 1 of 2 jaar ouder. Het was eigenlijk heel normaal en ik kwam er pas heel laat achter dat die twee vrouwen ook echt samen moeder waren ipv dat het een normale vriendin was die af en toe meeging de kinderen ophalen. Maar ook toen ik het wist vond ik het heel normaal..

Maar goed buiten dit heb ik er zelf geen ervaring mee.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 08:46
Charliejj
Charliejj is offline
Citaat:
mcflem schreef op 28-03-2006 @ 09:45 :
Toen ik op de basisschool zat, zat ik in de klas met 2 jongetjes (stiefbroertjes) die twee moeders hadden. Ze waren denk ik 8 ofzo, ik was 1 of 2 jaar ouder. Het was eigenlijk heel normaal en ik kwam er pas heel laat achter dat die twee vrouwen ook echt samen moeder waren ipv dat het een normale vriendin was die af en toe meeging de kinderen ophalen. Maar ook toen ik het wist vond ik het heel normaal..

Maar goed buiten dit heb ik er zelf geen ervaring mee.
Ok, leuk dat je gereageerd heb
Oud 28-03-2006, 08:48
Verwijderd
ik moest lachen om het woord lesbie

verder vind ik dat dit naar Liefde en Relatie moet, of Artistiek.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 08:48
Verwijderd
eh.. L&R?

Citaat:
Fake schreef op 28-03-2006 @ 09:48 :

verder vind ik dat dit naar Liefde en Relatie moet, of Artistiek .
Daar moest ik echt hardop om lachen
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 08:49
Charliejj
Charliejj is offline
Citaat:
Fake schreef op 28-03-2006 @ 09:48 :
ik moest lachen om het woord lesbie

verder vind ik dat dit naar Liefde en Relatie moet, of Artistiek.

Wahahahha jahhh misschien maar beter ook, maar dit gaat over mijn lifestyle

Maargoewd,, waarom moest je lachen om het woord lesbie ?
Oud 28-03-2006, 08:52
Verwijderd
Ik zie het probleem niet he.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 08:56
cha0s
cha0s is offline
^ Same. What's the fuzz?
Oud 28-03-2006, 08:56
Verwijderd
Het hoort niet op Lifestyle.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 08:59
Verwijderd
Webcam in de slaapkamer en dan live streamen op internet
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 09:01
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
White Trash schreef op 28-03-2006 @ 09:56 :
Het hoort niet op Lifestyle.
er hoort zoveel niet op lifestyle.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Back Door Man schreef op 28-03-2006 @ 10:01 :
er hoort zoveel niet op lifestyle.
Jou ontgaat ook niets
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 09:11
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik heb sinds gisteravond weer internet.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 10:23
__
__ is offline
nou ik ken een spermatweeling en die hebben twee moeders en de ene is echt het moedertje en de ander echt het vadertje (ze heet zelfs OLGA ) en daar heeft verder nooit iemand problemen van gemaakt.

nouja behalve dan dat we ze spermatweeling noemen, maar als ze zelf aardiger waren geweest hadden we dat natuurlijk nooit gedaan
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 10:44
Charliejj
Charliejj is offline
Citaat:
__ schreef op 28-03-2006 @ 11:23 :
nou ik ken een spermatweeling en die hebben twee moeders en de ene is echt het moedertje en de ander echt het vadertje (ze heet zelfs OLGA ) en daar heeft verder nooit iemand problemen van gemaakt.

nouja behalve dan dat we ze spermatweeling noemen, maar als ze zelf aardiger waren geweest hadden we dat natuurlijk nooit gedaan

Whahahahaha ok dan Leuk verzonnen
Oud 28-03-2006, 11:29
grandmommy
grandmommy is offline
ik zou het ergens wel vaag vinden, je ma heeft lopen neuken met je pa en dan ineens houdt ze liever van pussy. Ik zou vooral het gegeven 'nieuwe partner' niet kunen tolereren want ik ben een maniakale jaloerse hoer, dus dan zou ik sowieso de schurft in hebben. Maarja, als m'n moeder al langer lesbische gevoelens zou hebben zou ik er een stuk minder problemen mee hebben denk ik. maar binnen een jaar scheiden en opnieuw trouwen is sowieso leip, lesbisch of niet. dat maakt geen fuck uit.

haaahaha maarja ik sta hier wellicht wat anders tegenover aangezien ik een beetje een familietrauma heb lol
Oud 28-03-2006, 11:35
lyla
lyla is offline
ik vind het niet raar.
Oud 28-03-2006, 11:38
grandmommy
grandmommy is offline
ghehehe mijn post komt ietwat over alsof ik ' iehh lesbiennes bah potteuhhh' ben, maar het is vooral de situatie van scheiden en meteen hoppa nieuwe partner die ik bedoel natuurlijk, steklletje kutten op een stok.
Oud 28-03-2006, 12:17
Maharani
Maharani is offline
Iewl.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 12:17
reine claude
reine claude is offline
Wat is het probleem?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 12:19
Snuitermans
Snuitermans is offline
Is je moeder knap?
Oud 28-03-2006, 12:31
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 28-03-2006 @ 12:29 :
ik zou het ergens wel vaag vinden, je ma heeft lopen neuken met je pa en dan ineens houdt ze liever van pussy. Ik zou vooral het gegeven 'nieuwe partner' niet kunen tolereren want ik ben een maniakale jaloerse hoer, dus dan zou ik sowieso de schurft in hebben. Maarja, als m'n moeder al langer lesbische gevoelens zou hebben zou ik er een stuk minder problemen mee hebben denk ik. maar binnen een jaar scheiden en opnieuw trouwen is sowieso leip, lesbisch of niet. dat maakt geen fuck uit.

haaahaha maarja ik sta hier wellicht wat anders tegenover aangezien ik een beetje een familietrauma heb lol
proest
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 12:34
grandmommy
grandmommy is offline
mmm ja het doet wat met je als de ene tante gaat neuken met het vriendje van haar dochter en de andere tante met je opa gaat neuken <3
Oud 28-03-2006, 12:43
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 28-03-2006 @ 13:34 :
mmm ja het doet wat met je als de ene tante gaat neuken met het vriendje van haar dochter en de andere tante met je opa gaat neuken <3
ja leuk, zulke familie mijn oma is met de broer van dr overleden man getrouwd ><
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 12:57
Maharani
Maharani is offline
The Bold and beautiful
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2006, 13:02
grandmommy
grandmommy is offline
alleen dan zonder de aids
Oud 28-03-2006, 13:15
*oma*
*oma* is offline
Ik dacht dat dit topic beter op pyschologie zal passen dan op lifestyle.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 13:45
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 28-03-2006 @ 12:29 :
maar binnen een jaar scheiden en opnieuw trouwen is sowieso leip, lesbisch of niet. dat maakt geen fuck uit.
Oud 28-03-2006, 14:05
Verwijderd
Citaat:
*oma* schreef op 28-03-2006 @ 14:15 :
Ik dacht dat dit topic beter op L&R zal passen dan op psychologie.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 15:10
Arjanjahhh
Arjanjahhh is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 28-03-2006 @ 13:34 :
ik hoop niet dat je dat echt heb meegemaakt @ je eigen family
Oud 28-03-2006, 15:36
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
*oma* schreef op 28-03-2006 @ 14:15 :
Ik dacht dat dit topic beter op pyschologie zal passen dan op lifestyle.
je wil toch niet dat ze meteen depresief word?
Oud 28-03-2006, 16:37
OwL
OwL is offline
Citaat:
(ze heet zelfs OLGA )
wat is er met olga ??
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 16:43
OwL
OwL is offline
In groep 7 zat een jongetje bij mij in de klas met 2 moeders... Ik weet niet of het aan die moeders lag, maar hij was zo'n moederskindje

Oja... een keer had ie t opeens over z'n 2e moeder... toen zei ik dus, (omdat ik toen niet wist dat hij lesbische moeders had) ' HOE KAN DAT NOU? EEN 2E MOEDER??'
(lkkr lomp he ?)
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 17:50
Verwijderd
de moeder van een vriend van mij was getrouwd, en die hadden zoveel gezeik dat ze gingen scheiden, en door dat gezeik is ze nu gewoon lesbisch. maar ze zijn heel leuk enzo (L)
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 18:50
Meadow
Meadow is offline
Mjah, k heb een moeder en dat vind ik wel zat, ik hbe het over het algemeen niet zo op vrouwen. Dus ben zat blij dat mijn moeder nog altijd een hertroseksuele relatie heeft met de man die ik als mijn vader zie.

Des al niet te min, als ze een relatie met een vrouw zo willen zou ik daar geen probleem van maken mits deze vrouw van mij niet zou verwachten dat ik haar op welke manier dan ook als moeder of mede opvoeder zou zien. Aan de andere kant is het ook zo dat als mijn meoder nu een relatie zou krijgen met een andere man, dit ook de voorwaarde is, maar toch .

Goed, chaosmodus uit .
Oud 28-03-2006, 21:13
Optima
Optima is offline
mijn ouders zijn gescheiden toen ik 6 jaar was omdat mijn moeder lesbisch was.

Ikzelf had er geen problemen mee maar de rest van mijn kortzichtige dorp wel en ik ben vreselijk gepest en zwartgemaakt.

Zelf heb ik altijd problemen ondervonden met de keuze van haar vriendinnen. Ze bestolen haar, waren crimineel of gewoon zo dominant dat mijn moeder hun huisslaafje werd.

Ze woont nu samen met ene lieve, maar domme vrouw, die totaal niet met mij op kan schieten omdat ik studeer etc en ze zich geen houding weet te geven.

Ik heb mijn moeder al een jaar niet meer gezien, en heb alle contact verbroken.

Ik heb er geen problemen mee dat ze lesbisch is, en ze heeft me goed opgevoed, maar haar partnerkeuze was traumatisch voor mij, en die hele homo scene staat me ook niet aan. Ik hoop dat ze erg gelukkig wordt, maar hoef er niks meer van te weten.
Oud 28-03-2006, 21:29
Myuki
Myuki is offline
De vader van een vriend van mij heeft ook een vriend (en 3 kinderen bij zijn ex vrouw) Hij heeft het er wel eens moeilijk mee... Maar ach opzich is het allemaal koek en ei.

Mensen maken er ook geen probleem van.
Oud 29-03-2006, 10:55
Aphrodite 86
Aphrodite 86 is offline
Ik heb opgepast op een meisje die twee moeders heeft. (Heeft ze altijd al gehad). Toen gingen ze scheiden en kreeg er één een nieuwe vriendin. Nu heeft ze drie moeders.
Oud 29-03-2006, 11:22
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Arjanjahhh schreef op 28-03-2006 @ 16:10 :
ik hoop niet dat je dat echt heb meegemaakt @ je eigen family
ghehehe wel dus . maarja, een moeder die een (lesbische) nieuwe relatie krijgt is natuurlijk niet shockerend, dit in een bepaald opzicht wel.
Oud 29-03-2006, 12:18
Chill_SQ
Chill_SQ is offline
Opzich is er niks ergs aan zolang ze maar gelukkig zijn, en zij ook normaal doet tegen jou. (dus jou behandelen als haar kind)
je moet het dus accepteren en proberen ermee te leven.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 21:03
EXBO
EXBO is offline
Citaat:

Ik vond het heel grappig toen mijn bio leraar zei dat 2 vrouwen ook een kind kunnen krijgen zonder dat er een man aan te pas komt. Dan halen ze van een eicel de kern eruit en dat stoppen ze in de andere eicel en dan stoppen ze het in de baarmoeder ect, ect. Ik vond dit wel lollig want mannen kunnen dat niet en dat betekent dus dat vrouwen de wereld kunnen overheersen zonder mannen!
Oud 02-04-2006, 17:26
OwL
OwL is offline
Citaat:
EXBO schreef op 01-04-2006 @ 22:03 :
Ik vond het heel grappig toen mijn bio leraar zei dat 2 vrouwen ook een kind kunnen krijgen zonder dat er een man aan te pas komt. Dan halen ze van een eicel de kern eruit en dat stoppen ze in de andere eicel en dan stoppen ze het in de baarmoeder ect, ect. Ik vond dit wel lollig want mannen kunnen dat niet en dat betekent dus dat vrouwen de wereld kunnen overheersen zonder mannen!

Ja in theorie kan het wel... maar je krijgt alleen maar kopietjes en het kost veel moeite.
en mannen zijn toch hartstikke gezellig
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 23:54
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 29-03-2006 @ 12:22 :
ghehehe wel dus . maarja, een moeder die een (lesbische) nieuwe relatie krijgt is natuurlijk niet shockerend, dit in een bepaald opzicht wel.
Ik kan me vergissen.. maar is je tante niet een dochter van je opa
Oud 03-04-2006, 11:44
herr renz
herr renz is offline
ongeveer't zelfde, ouders gescheiden toen'k ongeveer elf/twaalf was, ondertussen is mijn pa hertrouwd (na een paar mislukte relaties) en mijn ma heeft een vriendin (ook na een paar mislukte relaties met andere vrouwen) heb er nooit een probleem van gemaakt, nooit een probleem in gezien, gaat perfect.

(+ de vriendinnen van mijn ma waren altijd veel jonger, ongeveer 25 en pas afgestudeerd dus kon daar wel goed mee opschieten.)
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 13:53
EXBO
EXBO is offline
Citaat:
OwL schreef op 02-04-2006 @ 18:26 :

en mannen zijn toch hartstikke gezellig
jah dat wel
Oud 03-04-2006, 14:36
ekki
ekki is offline
Mijn ouders zijn vlak voordat ze 25 jaar getrouwd waren gescheiden omdat m'n moeder lesbisch is.

M'n vader is hertrouwd, m'n moeder heeft een vriendin. Dat betekent dat mijn kinderen straks 4 oma's en 2 opa's hebben.

Gelukkig kan ik het met iedereen vinden (met alle aanhang) en kan iedereen het sowieso met iedereen vinden. Resultaat: vorig jaar zijn we met z'n allen (vader+vriendin, moeder+vriendin, kinderen+aanhang = 11 man/vrouw) op vakantie geweest. Erg gezellig!
Oud 03-04-2006, 21:41
jansepansekever
jansepansekever is offline
Het is wel grappig, ik heb ongeveer precies hetzelfde mee gemaakt.

Toen ik tien was, kreeg mijn moeder een relatie met mijn schooljuffrouw. Mijn ouders zijn hierdoor gescheiden.
Ik wist dat mijn moeder al wel eens eerder een relatie met een vrouw had gehad en ik vond het niet heel schokkend dat ze verliefd was op een vrouw.
Het feit dat ze verliefd was natuurlijk wel. Ik vond het heel erg dat mijn ouders uit elkaar gingen en dat mijn lievelings juffrouw er bij betrokken was, maakte het nog wel wat ingewikkelder.

Op school was het toch wel min of meer bekend geworden en mijn zus en ik werden hier wel mee gepest. Dat was rot, maar we gingen snel naar een andere school en eigenlijk is het vanaf daar gewoon allemaal goed gegaan.

Mijn vader had binnen een jaar een andere relatie en met deze vrouw is hij een jaar geleden getrouwd. Mijn moeder heeft ook trouwplannen met mijn ex-schooljuffrouw (nog steeds leuk om haar daar vaak aan te herinneren, ik zie de humor er wel van in).

Verder heb ik me wel geschaamd om aan mensen te vertellen dat mijn moeder een vriendin had ipv een vriend.
Ik schaam me nu nergens meer voor, wat je ouders doen heeft tenslotte niks te maken met wat je zelf doet.
Oud 03-04-2006, 21:53
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
jansepansekever schreef op 03-04-2006 @ 22:41 :
Ik schaam me nu nergens meer voor, wat je ouders doen heeft tenslotte niks te maken met wat je zelf doet.
Zelfs als je zelf lesbiënne was (mooi woord btw ) had je niets om je over te schamen.
Oud 03-04-2006, 21:57
jansepansekever
jansepansekever is offline
Citaat:
Meadow schreef op 03-04-2006 @ 22:53 :
Zelfs als je zelf lesbiënne was (mooi woord btw ) had je niets om je over te schamen.
Nee dat weet ik, ik heb zelf ook wel eens een soort gevoelens gehad voor een meisje en me daar ook nooit voor geschaamd. Maar toch was ik vroeger wel eens bang dat mensen mij raar zouden vinden als ze wisten dat mijn moeder lesbienne was.
Oud 04-04-2006, 08:12
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
jansepansekever schreef op 03-04-2006 @ 22:57 :
Nee dat weet ik, ik heb zelf ook wel eens een soort gevoelens gehad voor een meisje en me daar ook nooit voor geschaamd. Maar toch was ik vroeger wel eens bang dat mensen mij raar zouden vinden als ze wisten dat mijn moeder lesbienne was.
Da's wel begrijpelijk, de meeste mensen vinden dat ook raar, en daar moet nodig verandering in komen .
Reageren

Regels voor berichten