Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hier kan ik niks mee |
![]() |
||
Citaat:
![]() maarreh die achtergrond heeft wel degelijk een kleur.. tis van een foto en ze zitten op die foto op een witte bank vandaar dat t lastig te zien is maar hij heeft kleur ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar dat komt denk ik ook omdat ik hem op tekenles heb gemaakt dus hij moest in anderhalf uur af zijn ![]() en tis ook een beetje mijn stijl hoor (en ik kan erg slecht tegen kritiek probeer altijd tegenargumenten te maken.. niet op letten hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar je moet juist met kritiek leren omgaan en vooral zelf kritisch zijn dan ontwikkel je je beter. Mensen die te snel tevreden zijn maken vaak geen mooie dingen ![]() Laatst gewijzigd op 23-04-2006 om 21:13. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil dolgraag naar de kunstacademie en als alles meezit zit ik daarop als ik 17 ben! maar goed met kritiek van anderen moet ik idd ook leren omgaan.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik had vroeger een konijn en die had dat ook! |
![]() |
||
Citaat:
maar dat was dus niet mijn punt |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar het blad is dus gewoon kromgetrokken en helemaal niet afgesneden anders vond ik het ook vaag ![]() Ik kan vandaag ook wel gewoon tegen kritiek maar soms heb ik van die periodes.. maar ik moet er gewoon mee leren omgaan. daarom plaats ik hier ook werk, ik moet er gewoon tegen kunnen ![]() dankjewel dat je mijn hand mooi vindt, zelf vind ik hem niet geweldig maar goed tis erg moeilijk... |
![]() |
||
Citaat:
sorry maar ik zeg gewoon wat in me omkomt als ik iets zie. en als ik t topic doorlees is de gene van wie t werk is niet op de mond gevallen, en ongeacht de leeftijd mag ik toch gewoon zeggen wat ik vind?? en hoe ereder je met kritiek leert omgaan, des te sneller je leert, en des te eerder je beter word. gast ik was 12 toen ik nog ernsigere dingen te horen kreeg over mijn werk, en ik ben er blij om!
||
Citaat:
Maar stel dat haar leeftijd er niet bij had gestaan ? Ik ga toch niet mijn uitspraken aanpassen omdat er een cijfer bij haar naam staat. Misschien ben ik wel ongenuanceerd, maar iig wel eerlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het lijkt mij alleen mar logisch dat je iemand beoordeeld op het niveau waarop hij/zij zit. Ik bedoel, het is toch alleen maar normaal dat een 24-jarige met een kunstopleiding beter kan tekenen dan een 14-jarige met nog niet eens zo heel veel oefening. Ook als ik naar mijn eigen tekeningen kijk, hoeveel ik vooruit ben gegaan in één jaar, dat maakt een groot verschil hoor! En wat fijn dat je eerlijk bent. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Welk fantasierijk induvidu heeft er een zeemeeuw in gezien?? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ikk moet gewoon een beetje harder worden, dus ook met kritiek leren omgaan. En mensen die wel op leeftijd letten ook prima: er moet verschil zijn he ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Rorschachtopic Verwijderd | 42 | 14-02-2011 15:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Barbecue, het is dan ook zomer. Millroy | 41 | 02-09-2004 18:27 | |