Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2006, 07:57
Elite!
Elite! is offline
De vorige was gesloten want het begin was niet goed dus hier de nieuwe.

Wat vinden jullie tot nu toe van Call of Duty 2??? Is United Offensive leuker of zijn de maps te klein etc...

En wat vinden jullie van de patch die laatst is uitgekomen met punkbuster en 2 nieuwe maps (rhine en harbor).

Gebruikt iemand trouwens die mod-tool??? Ik ga dat denk ik wel doen lijkt me wel geinig om zelf mods te maken voor mijn server
Oud 21-04-2006, 14:21
Prikkie.net
Prikkie.net is offline
goed spel. blijft lachen. kvind harbor wat minder geworden, ondanks dat ze moeite hebben gedaan om het voor de russen wat makkelijker te maken. rhine is wel lachen op wars. punkbuster zuigt, as usual. kicked meer mensen voor bullshit dan echte cheaters, maja het spel blijft zeker beter dan UO. grote maps zuigen.

om de 1 of andere reden blijft het spel wel leuk om te spelen

en voor de mensen die het spel nog niet hebben, de site in mijn naam heeft COD2 voor €26
Oud 23-04-2006, 18:39
Rioto
ik blijf cod2 minder vinden dan cod1

de maps waren beter ( groter ) in cod1 en ik vind dat de wapens in cod2 niet al te best zijn .. zo is de sniper te gemakkelijk met je steady scope , de bar is achteruit gegaan imo en de shotgun hoort er niet in.

en het grootste min punt in cod2 is en blijft het feit dat er te veel kills worden behaald met het schieten naast de tegenstander dat moeten ze echt fixen in de opkomende patch
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 20:47
Elite!
Elite! is offline
Wist je dat dat naast tegenstander schieten express gedaan is? Al haat ik het ook

En cod uo had grote maps niet cod1 en cod2 krijgt grotere als er voertuigen zijn en da lijkt me vet
Oud 24-04-2006, 11:55
Rioto
Citaat:
The Dosh schreef op 23-04-2006 @ 21:47 :
Wist je dat dat naast tegenstander schieten express gedaan is? Al haat ik het ook

En cod uo had grote maps niet cod1 en cod2 krijgt grotere als er voertuigen zijn en da lijkt me vet
de cod1 maps zijn groter dan de cod2 maps , ga maar na .. Rocket , stalingrad , Neuville , danwvlle ( in cod2 is die veel kleiner ) ect

en geloof me in cod2 komen geen voertuigen waarom denk je dat COD uo minder populair was dan cod1 ? door de voertuigen ... voor public spelers is het mischien leuk maar voor serieuze clans is het bagger
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 12:49
Elite!
Elite! is offline
Citaat:
Maypole schreef op 24-04-2006 @ 12:55 :
de cod1 maps zijn groter dan de cod2 maps , ga maar na .. Rocket , stalingrad , Neuville , danwvlle ( in cod2 is die veel kleiner ) ect

en geloof me in cod2 komen geen voertuigen waarom denk je dat COD uo minder populair was dan cod1 ? door de voertuigen ... voor public spelers is het mischien leuk maar voor serieuze clans is het bagger
Als ik me niet vergis konden bij uo ook de andere maps nog gespeeld worden (rocket, carentan etc..) en ik doel ook op de public. Dus ik zie het niet zo wat je bedoeld.
Oud 24-04-2006, 18:36
Rioto
Citaat:
The Dosh schreef op 24-04-2006 @ 13:49 :
Als ik me niet vergis konden bij uo ook de andere maps nog gespeeld worden (rocket, carentan etc..) en ik doel ook op de public. Dus ik zie het niet zo wat je bedoeld.
coduo kwam uit gelijk met voertuigen en idd daar zaten maps bij zonder. maar waarom zouden ze cod2 uitbrengen zonder voertuigen om later alsnog ze er in te stoppen? ik denk dat activion ook wel in zag dat cod1 beter in de smaak viel dan UO dus ik zie niet in waarom ze cod2 die vergelijkbaar is met cod1 ( wat beter liep dan uo ) ineens zouden converteren naar UO2?

zie je nu wat ik bedoel ?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 20:40
Elite!
Elite! is offline
Citaat:
Maypole schreef op 24-04-2006 @ 19:36 :
coduo kwam uit gelijk met voertuigen en idd daar zaten maps bij zonder. maar waarom zouden ze cod2 uitbrengen zonder voertuigen om later alsnog ze er in te stoppen? ik denk dat activion ook wel in zag dat cod1 beter in de smaak viel dan UO dus ik zie niet in waarom ze cod2 die vergelijkbaar is met cod1 ( wat beter liep dan uo ) ineens zouden converteren naar UO2?

zie je nu wat ik bedoel ?
Ik zie het wel maar ben het er niet mee eens. Ik denk dat er of een patch uitkomt met voertuigen en maps ervoor omdat veel cod2 spelers dit willen (dit wilde veel mensen ook in cod1 en toen kwam cod uo) en ze willen denk ik doorbreien op dit 'succes' en er zal dus denk ik een vervolgversie komen met voertuigen.
Oud 24-04-2006, 22:23
Rioto
Citaat:
The Dosh schreef op 24-04-2006 @ 21:40 :
Ik zie het wel maar ben het er niet mee eens. Ik denk dat er of een patch uitkomt met voertuigen en maps ervoor omdat veel cod2 spelers dit willen (dit wilde veel mensen ook in cod1 en toen kwam cod uo) en ze willen denk ik doorbreien op dit 'succes' en er zal dus denk ik een vervolgversie komen met voertuigen.
als ze succes willen met voertuigen lijkt me het handiger om een coduo2 uit te brengen. zo hou je beide partijen tevreden. er zullen vast wel spelers zijn die voertuigen willen maar ook spelers die ze liever niet hebben. dus waarom zou je een patch uitbrengen die maar 1 doelgroep bereikt?lijkt mij juist dat je dan het '' succes'' naar beneden haalt.

lijkt me vrij dom om een patch uit te brengen die de gameplay zo erg veranderd dat ze fans van de game play van cod1 en 2 wegjagen voor een paar voertuigen
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 06:35
Elite!
Elite! is offline
De kleine maps die jij bedoelt in cod2 zullen dan zonder voertuigen blijven ik zei er komen met voertuigen speciale maps voor ze en dus kunnen de andere die andere maps blijven spelen en als je coduo2 uitbrengt heb je eigenlijk hetzelfde alleen helemaal geen maps met voertuigen en alleen de standaard mapjes (die je met patch ook krijgt want voertuigen niet in de kleine maps).
Oud 25-04-2006, 12:02
Rioto
Citaat:
The Dosh schreef op 25-04-2006 @ 07:35 :
De kleine maps die jij bedoelt in cod2 zullen dan zonder voertuigen blijven ik zei er komen met voertuigen speciale maps voor ze en dus kunnen de andere die andere maps blijven spelen en als je coduo2 uitbrengt heb je eigenlijk hetzelfde alleen helemaal geen maps met voertuigen en alleen de standaard mapjes (die je met patch ook krijgt want voertuigen niet in de kleine maps).
sorry maar snap er geen bal van wat je nou bedoelt ..
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 14:35
Elite!
Elite! is offline
Citaat:
Maypole schreef op 25-04-2006 @ 13:02 :
sorry maar snap er geen bal van wat je nou bedoelt ..
Ik snap niet waarom cod uo2 niet goed is volgens jou. De maps die zonder voertuigen uit cod2 zouden blijven en andere maps speciaal gemaakt voor met voertuigen. Zo heeft iedereen toch zijn zin (plus er zou dan een nieuwe singleplayer komen).
Oud 25-04-2006, 14:56
Rioto
Citaat:
The Dosh schreef op 25-04-2006 @ 15:35 :
Ik snap niet waarom cod uo2 niet goed is volgens jou. De maps die zonder voertuigen uit cod2 zouden blijven en andere maps speciaal gemaakt voor met voertuigen. Zo heeft iedereen toch zijn zin (plus er zou dan een nieuwe singleplayer komen).
om nieuw emaps + nieuwe mogelijk heden zoals voertuigen en zoals je zegt een nieuwe singleplayer lijkt me dom om in een patch te stoppen. zo loopt activision ook een hoop knaken mis. een patch is bedoelt om kleine veranderingen aan te brengen in een game niet om een 2de game erbij te stoppen,
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 14:56
Elite!
Elite! is offline
Citaat:
Maypole schreef op 25-04-2006 @ 15:56 :
om nieuw emaps + nieuwe mogelijk heden zoals voertuigen en zoals je zegt een nieuwe singleplayer lijkt me dom om in een patch te stoppen. zo loopt activision ook een hoop knaken mis. een patch is bedoelt om kleine veranderingen aan te brengen in een game niet om een 2de game erbij te stoppen,
Ik had het dus zoals je ziet over een cod uo2 niet meer over een patch
Oud 25-04-2006, 18:02
Rioto
Citaat:
The Dosh schreef op 25-04-2006 @ 15:56 :
Ik had het dus zoals je ziet over een cod uo2 niet meer over een patch
dan klopt heel je verhaal niet aangezien jij die patch elke keer aanprijst en tegen coduo2 in gaat en opeens draai je het verhaal om ?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 18:09
Elite!
Elite! is offline
Citaat:
Maypole schreef op 25-04-2006 @ 19:02 :
dan klopt heel je verhaal niet aangezien jij die patch elke keer aanprijst en tegen coduo2 in gaat en opeens draai je het verhaal om ?
Ik zei nieuw spel of patch (en ik was voor de patch want dat kost me geen geld )
Oud 25-04-2006, 19:23
Rioto
Citaat:
The Dosh schreef op 25-04-2006 @ 19:09 :
Ik zei nieuw spel of patch (en ik was voor de patch want dat kost me geen geld )
aha lol ok. ja sowiezo hou ik er ook niet van om geld uit te geven aan games maar voor de cod series maak ik een uitzondering
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 19:24
Elite!
Elite! is offline
Citaat:
Maypole schreef op 25-04-2006 @ 20:23 :
aha lol ok. ja sowiezo hou ik er ook niet van om geld uit te geven aan games maar voor de cod series maak ik een uitzondering
Jah de echte leuke games waarvan ik bijna ckr weet dit word echt een vette game die koop ik meteen bij release en dan kost het me maar 60,- of zo
Oud 26-04-2006, 10:25
Rioto
Citaat:
Sars! schreef op 25-04-2006 @ 21:00 :
cod2 owns
ik ben ermee gestopt!
ik ben/was highskilled (heel goed)

Misschien kan iemand me toch op xfire toevoegen?!
xfire = hipahkind
highskilled? welke clan zit/zat je dan ?

zelf was ik co-leader van superior ( top europa ) maar speel nu alleen nog maar voor de fun , heb het wel gehad met pro-gaming , zat al in de scene vanaf 99
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 14:30
MaHo
MaHo is offline
Het jammere vind ik altijd dat je je "skills" altijd zo moet bijhouden om redelijk goed te blijven.
Ik heb heel lang CoD gespeel en zat in clans die meedraaiden in de subtop van NL en een paar maten van me zaten in Team Holland. Ik was wel slechter dan hun, maar zo heel erg veel scheelde het nou ook weer niet...
En nu, na een paar maand geen FPS meer aangeraakt te hebben suck ik best wel met CoD2 Ik sta meestal in de subtop van een public..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Sars! schreef op 26-04-2006 @ 15:06 :
Ik zat in iTech,
Niet zo een goede clan dus...
www.itech-corp.be
maja, ik zat wel bij de besten...

Eigenlijk was ik meer med/high
op sommige servers was ik dan weer duidelijk high... hangt af van de map en gametype enzo he
Je bent eruit gekicked.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2006, 17:07
Elite!
Elite! is offline
Ik ben goed in cod2 en ga binnenkort dan ook naar een goede britse clan die hoog meedraait in uk en cb ladders. Kzit nu in BritSuffixed een vriendenclan die binnenkort doodgaat door wantbetaling wonnen wel van grote clans als B$E en ezpz.

Im going for highest i can achieve
Oud 26-04-2006, 18:16
Rioto
Citaat:
The Dosh schreef op 26-04-2006 @ 18:07 :
Ik ben goed in cod2 en ga binnenkort dan ook naar een goede britse clan die hoog meedraait in uk en cb ladders. Kzit nu in BritSuffixed een vriendenclan die binnenkort doodgaat door wantbetaling wonnen wel van grote clans als B$E en ezpz.

Im going for highest i can achieve

grote clans zoals? B$e en ezpz? wie? lol

als we het over de top hebben doel ik op clans zoals Junk 52 .. Dslash ..Who gaming

dit was mn clan btw http://www.superior-gaming.com/ maar ben gestopt
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 14:46
Elite!
Elite! is offline
Citaat:
Maypole schreef op 26-04-2006 @ 19:16 :
grote clans zoals? B$e en ezpz? wie? lol

als we het over de top hebben doel ik op clans zoals Junk 52 .. Dslash ..Who gaming

dit was mn clan btw http://www.superior-gaming.com/ maar ben gestopt
hehe die ken ik niet alleen weet ik wel dat de clans die ik noemde pro clans zijn met veel pro gamers andere zullen er ook zijn telkens als ik een server induik ontdek ik andere
Oud 30-04-2006, 21:01
Elite!
Elite! is offline
Citaat:
Sars! schreef op 30-04-2006 @ 20:33 :
Ik ben inderdaad uit iTech gekickt...
Als je de reden zou weten zou je anders praten! Geloof me!
Mja, ik ben het gewend van zulke kritiek te krijgen, meestal door jaloersheid!

Sars!
Ik ben amper jaloers te krijgen omdat ik zelf ook goed ben in cod2 en ik ga nu naar goede clan met 2 servers en clanbase shit Ik ben nooit de mindere in een server
Oud 01-05-2006, 07:06
Elite!
Elite! is offline
Citaat:
Sars! schreef op 30-04-2006 @ 23:05 :
Ik wel?
Gast, laten we geen ruzie maken en vriendjes zijn, lol

Sars!
Ik heb niks over jou gezegd ik zei in me berichie dat ik nooit zoiets zeg (zo een jaloerse actie)
Oud 01-05-2006, 07:41
Elite!
Elite! is offline
Citaat:
Sars! schreef op 01-05-2006 @ 08:22 :
Als je wilt, voeg me toe op Xfire,
Kunne we ooit es samen gamen!
Of msn, maar daarvoor pm ik je wel

Sars!
Wat is je xfire dan??? Voeg ik je wel ff toe.
Oud 01-05-2006, 13:38
Verwijderd
Mjah, ik vond CoD I leuker en afwisselender eigenlijk. Met name de Amerikaanse missies lijken nogal op elkaar. Maar voor de rest een heel aardig spel. Multiplayer ben ik nog niet aan toe gekomen.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2006, 14:23
Elite!
Elite! is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 01-05-2006 @ 14:38 :
Mjah, ik vond CoD I leuker en afwisselender eigenlijk. Met name de Amerikaanse missies lijken nogal op elkaar. Maar voor de rest een heel aardig spel. Multiplayer ben ik nog niet aan toe gekomen.
Multi is naar mijn mening erg leuk en al helemaal als je een actie plant met een groepje vrienden die je kent zelf al of uit het spel
Oud 02-05-2006, 22:44
Elite!
Elite! is offline
Citaat:
Sars! schreef op 02-05-2006 @ 21:29 :
Het staat in mijn signature en ik heb pm gedaan!
Mijn xfire, bedoel ik, he

Sars!
Sars is oud trouwens Vogelgriep is helemaal in de laatste tijd
Oud 02-05-2006, 22:59
Verwijderd
Offtopic: Je zal maar bij elke nieuwe epidemie een nickchange moeten....
Met citaat reageren
Oud 03-05-2006, 07:50
Elite!
Elite! is offline
Citaat:
superduck schreef op 02-05-2006 @ 23:59 :
Offtopic: Je zal maar bij elke nieuwe epidemie een nickchange moeten....
Twas allebei niet echt een (grote) epidemie maar back to the subject. Wie mist er nog meer de vlammenwerper uit call of duty united offensive?
Oud 03-05-2006, 10:07
mepsteen
mepsteen is offline
ik kwam net een aimbot tegen
Tering zeg, hij had 224 kills, en 8x doodgegaan
Oud 04-05-2006, 07:32
Elite!
Elite! is offline
Citaat:
Sars! schreef op 03-05-2006 @ 11:23 :
Lolrofllmao
Op cod2 of 1?
mja, het is algemeen bekend dat punkbuster zuigt!

Sars
Idem, de meeste servers waar ik op zit zweren bij tatakai serverscan. Dat werkt echt heel goed
Oud 04-05-2006, 19:46
Verwijderd
Als ik met xfire naar een server connect gaat dat op zich wel, maar ik krijg de volgende foutmelding:

Clip size mismatch for "shotgun" clip: "mortar_mp" set it to 6, but "shotgun_mp" already set it to 5

Iemand een idee? De mods van die server heb ik al uit de main map gegooid.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 20:19
Koning
Koning is offline
haha iedereen zat in de top
Oud 05-05-2006, 10:23
Rioto
lol idd als ik al die verhalen hier mag geloven hebben we te maken met pro gamorzz. maar goed ik WAS een pro gamer ..heb ook verschillende lans gewonnen etc en heb met en tegen de beste gespeeld .. maar boeit niet

ik wil het best bewijzen

xfire : Superiordemo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten