Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2006, 19:08
Li
Li is offline
Ik stond gisteren met mn vriendje onder de douche en ik kreeg het opeens een beetje warm. Dus ik zeg, ik ga even naar buiten hoor, het is hier een beetje benauwd. Dus ik wil de douchecabine openschuiven en ik val zo flauw op de grond. Toen ik vervolgens bij kwam had ik het gevoel dat ik geen lucht meer kreeg (al vond mn vriendje mn ademhaling juist niet snel) en had ik het gevoel dat m'n hartslag echt 200 was Ik kon het gezicht van mn vriendje niet meer zien en toen m'n moeder naar boven kwam rennen zag ik alleen een oog. Ik kon verder wel rustig nadenken en nadat ik ben gaan zitten, ging het weer een beetje.. Afgelopen nacht kreeg ik bijna weer een flauwte, maar ik kon het zelf aangeven, dus ben (gelukkig weer met mn vriendje) op de rand van het bed gaan zitten en heb wat water met suiker erin gedronken zodat ik wat fitter werd. Ik heb namelijk ook last van enorme vermoeidheid, hele slappe benen en rusteloosheid in lichaamsdelen (ik kan ze niet onder controle houden als ik bijv. ga slapen).
Ik ben wel vaker kortademig, als ik bijvoorbeeld een stuk moet fietsen of iets dergelijks, maar verder nooit van dit soort klachten gehad.
Ik ga morgen naar de huisarts maar ben benieuwd of hier mensen zijn die het ook herkennen!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 20:04
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb astma en ik kan heel slecht tegen vocht. Als ik lang in een doucheruimte aan het douchen ben die slecht geventileerd wordt dan word ik op den duur ook heel licht in mijn hoofd en dan moet ik echt frisse lucht hebben anders val ik ook flauw. Ik zeg niet direct dat jij ook astma hebt maar het zou kunnen. Lage bloeddruk of last van de warmte oid kan ook.
Oud 09-05-2006, 20:28
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Is het geen bloedarmoede?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 20:34
Gothic
Gothic is offline
ik heb dit ook paar x tijdens/na het douchen gehad... zuurstoftekort...
Oud 09-05-2006, 22:57
Verwijderd
Ik heb dit ook een aantal keer gehad tijdens het douchen met mijn vriend. Niet echt handig, zeker niet wanneer het bij hem thuis gebeurd .

Het kan van alles zijn; het kan al komen door overvemoeidheid.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 08:07
Li
Li is offline
Hmmz mn hartslag en bloeddruk waren beiden laag, heb dus net wat bloed en suiker laten afnemen. Ben benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 08:26
Verwijderd
Als je al een lage bloeddruk hebt kan de benauwdheid in de douche inderdaad opeens te veel zijn, en dan kun je flauwvallen, erg vervelend. De snelle hartslag en kortademigheid na het bijkomen zijn normaal bij een gewone flauwte.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten