Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus ik neem liever geen light producten...
||
![]() |
Citaat:
dan wordt het toch water ![]() nee maar is (verse) Jus d'orange geen optie? |
![]() |
||
Citaat:
Uuh schaam ![]() ![]()
||
Citaat:
niet of ik dat wel mag. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alleen geloof me als ik zeg dat deze stof echt niet goed is. Mijn vriend studeert chemie en weet van alles van stoffen. En ook hij zegd dat deze stof meer invloed heeft als andere stoffen. Maar goed het is offtopic.. ![]()
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1455945
Sourcy en veel sappen als Appelsient, Appelsap daarvan, Multifruit, Rode vruchten, enz. zijn suikervrij. Tussendoortjes zijn er zat: een boterham, fruit, tomaat, komkommer, nootjes, chips, suikervrij snoep of koekjes (Jamin, AH, Cereal, Zonnatura, enz.), enz. Ga ook eens kijken bij een natuurvoedingswinkel, daar is heel wat zonder suiker te vinden. Ik eet/drink ook suikervrij en als ik uit eten ga, drink ik altijd cola light. Spa rood en thee of koffie kunnen natuurlijk ook. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar ik heb dat ook gehad, dat ik geen suiker mocht en geen gist (en ook geen dierlijke eiwitten), bij mij heeft het overigens niet echt gewerkt, ben benieuwd of het bij jou wel werkt ![]() succes en sterkte ermee ![]() volgens mij heb je niet veel aan mn post, sorry
||
Citaat:
en druivensuikers en melksuikers zijn natuurlijk dus geen toegevoegde suikers... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Suikers in fruit zijn btw wel degelijk anders dan 'losse' suikers, ze zorgen nl niet voor een hele snelle stijging en vervolgens daling van je bloedsuikerspiegel. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vruchtensuiker of fructose wordt wel het zoete gif genoemd. Alle suikers in de voeding worden door het lichaam tot enkelvoudige suikers (glucose, fructose en galactose) afgebroken om via de darm in de bloedbaan opgenomen te worden. Glucose is direct als energiebron voor het lichaam beschikbaar, fructose en galactose worden door de lever alsnog in glucose omgezet. Daardoor vormt fructose een grotere belasting voor het lichaam dan glucose. En een teveel aan fructose wordt in cholesterol omgezet! Ondanks dat de naam anders doet vermoeden, zit fructose niet in zulke grote hoeveelheden in fruit. In een portie kersen zit zo`n 1-2 gram fructose. In een appel en een sinaasappel tussen de 5 en 10 gram. Dit betekent dat de hoeveelheid fructose in vruchtensappen erg kan oplopen: er zijn veel appels nodig voor een glaasje sap. Bovendien worden deze sappen dikwijls nog extra gezoet! Kristalsuiker bestaat uit gelijke delen glucose en fructose. Sport- en frisdranken bevatten veel fructose, maar diverse reformproducten worden ook hiermee gezoet. Een stukje chocolade (100 gr) bevat overigens gauw zo`n 15 gram fructose. Dus indien u een hoog cholesterolgehalte heeft, let dan ook de suiker! (http://www.fonteine.com/fructose.html) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
suikervrije zoetigheid grandmommy | 45 | 26-08-2006 17:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
te lage suikerspiegel Daantje_0705 | 7 | 11-07-2004 16:06 | |