Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien zijn er al wel bands die overwegen ta kappen door hun afnemende verkoopcijfers... de geruchten gaan al...as we speak! |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik download veel, omdat ik geen geld heb om alles origineel te kopen. Ik weiger ook om dure cd's te kopen, meestal pluk ik een en ander uit de koopjes bak.
|
Verwijderd
|
ik down heel veel albums, elke dag wel één of een paar denk ik, maar meeste zijn onbekende bands promo's en ep's enzo, effe kijken of het wat is. en veel advances
en ik heb gewoon nie zoveel geld om van alles wat ik wil horen/checken een cd te kopen dus ik down eerst...en als het heel cool is koop ik het wel, en soms ook niet, dan brand ik het... ik voel me ook niet schuldig ofzo, cd's zijn gewoon duur veel albums daar doe ik ook niks mee, die staan gewoon hier op mn schijf en die luister ik af en toe en veel luister ik niet eens.. dus dan weet je alweer, als ik het gekocht had had ik het nooit geluisterd en was dat weer zonde geweest. toch heb ik heel erg veel originele cd's en van veel bands ook alle cd's maar die heb ik allemaal gekocht toen ik full time werkte dus ook geld zat had. nu wil ik nog steeds wel originele cd's hebben van bepaalde bands, gewoon omdat ik ze erg goed vind en het er voor over heb Laatst gewijzigd op 03-07-2002 om 17:48. |
![]() |
|
ik download heel erg veel... en als er dan bands bij zijn die ik zoooooooo leuk vind waarvan ik alleen mar mp3s heb dan ga ik gewoon een cd kopen...
maar ik vind 20 euro wel te duur ja... maar heel soms dan koop ik er toch eentje die zo duur is ![]()
|
Voordat we thuis een comp met internet hadden heb ik reeds 500 ceedees gekocht. Heb sindsdien zeer veel gedownload en gebrand maar nu AG er niet meer is zal ik waarschijnlijk wel weer meer gaan kopen. Al heb ik momenteel nog iets van 3000 mp's op mijn HD, waaronder ± 50 complete albums...
|
![]() |
|
in eerste instantie down ik eigenlijk alles
maar bij mijn aller super mega lievelingsbands ben ik die kopieen aant vervangen door originele omdat ik dat leuker vind... en als ik eens naar een concertje ga dan wil ik daar oowk nog wel eens wat kopen, dat doek eerder dan in een winkel.. kweenie dan heb ik het gevoel dat ik het geld aan die band geef ipv aan een winkel.. beetje stom maar goed...
||
Verwijderd
|
Citaat:
en cd's zijn vaak véél goedkoper bij concerten |
![]() |
|
ik heb zo'n 7400 nummers op MP3
heb er zon 200-300 CD's (4000-5000 nummers) voor ge-encode en de rest gedownload dus ongeveer 65% legaal en 35% illegaal
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Vooronderzoek voor een nieuw bedrijf - respondenten gezocht Verwijderd | 34 | 09-02-2010 16:49 | |
Software & Hardware |
Enquete over illegaal downloaden DaanL | 15 | 12-06-2009 21:38 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Algemene schoolzaken |
Vragen over JOU! Donnie | 151 | 13-01-2004 16:57 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |