Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2002, 18:06
dooiegast
dooiegast is offline
Onder op mijn penis van voor naar achter (of andersom, het is maar hoe je het bekijkt) zit een soort van litteken. Of daar lijkt het in ieder geval op. Het gaat niet helemaal door tot het einde van me voorhuid maar daar begint het ergens en het loopt door tot me balzak. 'T lijkt er ook wel op dat het vel zo om je penis is heen gevouwen en aan de onderkant samenkomt. Ik ga geen foto sturen, hehe, maar mijn vraag is: 'is dit normaal? zo nee, weten jullie misschien wat dit is?'

dooiegast

Laatst gewijzigd op 25-07-2002 om 21:39.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 18:15
Desp
Desp is offline
Lidteken, hehe

Maar ok, je bedoeld een donkere streep zeg maar?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 18:17
In_flames
In_flames is offline
Als het een lidteken is, moet je het toch ergens opgelopen hebben en dan is het dus niet normaal. Maar als het er gewoon altijd al zit kan er toch moelijk wat mis zijn?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 18:26
Verwijderd
volgens mij is het heel normaal, ij mij zit aan de onderkant ook een soort samenkomst van huid..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 18:28
[^#ComeClose#'}
[^#ComeClose#'} is offline
Citaat:
Desp schreef:
Lidteken, hehe
You read my mind. Lidteken
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 18:35
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
[^#ComeClose#'} schreef:

You read my mind. Lidteken
echt ultieme woordspeling/spelfout
Oud 25-07-2002, 18:42
Desp
Desp is offline
Citaat:
a new noise schreef:

echt ultieme woordspeling/spelfout
Echt een goede idd
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 19:50
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
dat is een lijn die over je hele lichaam loopt en het in tweeën deelt. Niks om je zorgen over te maken dus. Heeft iedereen.
Oud 25-07-2002, 19:52
Desp
Desp is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
dat is een lijn die over je hele lichaam loopt en het in tweeën deelt. Niks om je zorgen over te maken dus. Heeft iedereen.
Ik heb die ook , zie hem heel goed vanaf mijn navel... heel cool
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 20:03
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Desp schreef:

Ik heb die ook , zie hem heel goed vanaf mijn navel... heel cool
hij is ook zichtbaar wanneer je bijvoorbeeld de huid van je borst af zou stropen. Daar waar de aanhechtingen van de grote borstspier samenkomen noemen ze de "witte lijn" en die scheidt ons lichaam in 2 delen.
Oud 25-07-2002, 20:07
Desp
Desp is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

hij is ook zichtbaar wanneer je bijvoorbeeld de huid van je borst af zou stropen. Daar waar de aanhechtingen van de grote borstspier samenkomen noemen ze de "witte lijn" en die scheidt ons lichaam in 2 delen.
Interessant.... nooit geweten!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:37
dooiegast
dooiegast is offline
Citaat:
siNix schreef:
volgens mij is het heel normaal, ij mij zit aan de onderkant ook een soort samenkomst van huid..
Het beste antwoord van wat ik hier heb gelezen, dankje siNix. Het was een serieuze vraag dus probeer een beetje serieus antwoord te geven. Het is indd een samenkomst van huid (alleen op mijn penis dus, niet over mijn hele huid ). Ik vond het alleen een beetje op een litteken lijken, vandaar dat ik dat ook in mijn topictitel heb gebruikt want dat trekt aandacht. Maar oke, ik ben dus niet de enige die dit heeft?

dooiegast

PS. Sorry voor de spelfout in de topictitel, 'lidteken'. Beetje dom van mij wist het eigenlijk wel, gewoon niet opgelet. Maar wel een toepasselijke spelfout inderdaad, hehe.

Laatst gewijzigd op 25-07-2002 om 22:21.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:55
Desp
Desp is offline
Citaat:
dooiegast schreef:

Het beste antwoord van wat ik hier heb gelezen, dankje siNix. Het was een serieuze vraag dus probeer een beetje serieus antwoord te geven. Het is indd een samenkomst van huid (alleen op mijn penis dus, niet over mijn hele huid ). Ik vond het alleen een beetje op een litteken lijken, vandaar dat ik dat ook in mijn topictitel heb gebruikt want dat trekt aandacht. Maar oke, ik ben dus niet de enige die dit heeft?

dooiegast

PS. Sorry voor de spelfoutin de topictitel, 'lidteken'. Beetje dom van mij wist het eigenlijk wel, gewoon niet opgelet. Maar wel een toepasselijke spelfout inderdaad, hehe.
Ik had nog willen zeggen dat mijn vriend het ook heeft, en mijn ex-vriend het ook had... maar ja, je weet het nu al

Vind het echt geinig dat je zo'n lijn over het midden van je lichaam hebt lopen...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:58
dooiegast
dooiegast is offline
Citaat:
Desp schreef:

Ik had nog willen zeggen dat mijn vriend het ook heeft, en mijn ex-vriend het ook had... maar ja, je weet het nu al

Vind het echt geinig dat je zo'n lijn over het midden van je lichaam hebt lopen...
Wel vaag dat die lijn over het midden van je lichaam alleen als een samenkomst van huid onder je pik zichtbaar is. Want ergens anders kan ik hem niet vinden. Maar het is wel een geruststelling dat het geen litteken is maar dat exvriendjes en ander soort personen het ook hebben. Bedankt mensen.

dooiegast
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 22:43
-Meisje-
-Meisje- is offline
Mijn (ex)vriend heeft het ook...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 23:47
funest
funest is offline
heh eerste keer dak et zag schrok ik bes wel
nooit geweten da et normaal was...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 00:36
dooiegast
dooiegast is offline
Citaat:
AM schreef:
heh eerste keer dak et zag schrok ik bes wel
nooit geweten da et normaal was...
Jah, ik snap wat je bedoeld. Ik maakte me er eigenlijk geen zorgen om en schrok ook niet ofzo, alleen was toch nieuwsgierig. Vandaar dit topic. Heb jij ook meteen mooi je antwoord op die vraag.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 02:58
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
dus daar zat de rits
Oud 30-07-2002, 16:55
Nate
Nate is offline
Overigens lijkt het me wel überbruut, battlescars op je mannelijkheid
Oud 30-07-2002, 19:50
lamer82
lamer82 is offline
ben ik nou zo anders dat ik geen lid teken op me penis heb?
volgens mij zit die naad bij mij alleen van onder mijn balzak tot aan me aars,..

misschiien moet ik naar de dokter voor lidttekenloosheid remmers
Oud 30-07-2002, 19:59
Desp
Desp is offline
Citaat:
lamer82 schreef:
ben ik nou zo anders dat ik geen lid teken op me penis heb?
volgens mij zit die naad bij mij alleen van onder mijn balzak tot aan me aars,..

misschiien moet ik naar de dokter voor lidttekenloosheid remmers
grappig
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 22:54
@pie
@pie is offline
als je nou een meisje was geweest, had daar je vagina gezeten.. die streep is gewoon dichtgegroeid weefsel

de schaamlippen van vrouwen zijn feitelijk onvolgroeide balzakken

de grote concentratie zenuwen in de eikel zit ook in de clitoris, dus eigenlijk is dat een onvolgroeide penis (en net zoals bij mannen 'zijn die niet allemaal even groot' )

nog meer absurde stellingen horen?
Oud 31-07-2002, 10:15
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
@pie schreef:
nog meer absurde stellingen horen?
Ach, als je toch bezig bent...
Oud 01-08-2002, 23:24
Droyd
Droyd is offline
Heb ik ook...heb ik een SOA dan?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Droyd schreef:
Heb ik ook...heb ik een SOA dan?
Ja, er zijn nu twee mogelijkheden...of je lul valt eraf, of hij groeit door spontane celdeling uit tot een apparaat van twee meter...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 01:00
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Ja, er zijn nu twee mogelijkheden...of je lul valt eraf, of hij groeit door spontane celdeling uit tot een apparaat van twee meter...

en dan die sig van je eronder
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 18:20
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:

en dan die sig van je eronder
Nee die van jou

Regels voor berichten