Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2006, 20:18
Verwijderd
Zijn er toevallig mensen die weten waar ik goede corsetten kan cinden of laten maken voor redelijke prijzen?

En dan heb ik het niet over van die nagemaakte dingetjes met plastieken baleinen die je tegenwoordig in elke altowinkel of zelfs in de gewone winkel vindt, ook geen gothic dingen, maar het fatsoenlijke, ondersteunende corset, liefst natuurlijk ook goed uitziend ^^ (dus liever geen huidskleurige tenten die slechts voor steun zorgen).

En verder mag je best discussiëren of zeggen dat je het lelijk vindt, maar daar heb ik verder geen boodschap aan .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2006, 20:22
Verwijderd
moet het dan niet in het ik zoek topic?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 20:22
IcedEarth
IcedEarth is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...4#post22782824

??
bij lingerie winkels etc. En als ze het daar niet hebben weet een fatsoenlijk lingerieverkoopster vast wel waar ze ze wél hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 20:28
Verwijderd
Bwa, het is niet echt 1 duidelijk item, en sowieso verwacht ik er wel een discussie over, maar ik heb er verder niets aan ^^.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 20:28
BendeBen
BendeBen is offline
ah, gaan we de emancipatie terugdraaien?
Oud 05-09-2006, 20:30
Verwijderd
Als je goed leest, zie je dat ik het over ondersteuning heb, níet over insnoering ter vermindering van de taille .
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 20:31
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Mutant schreef op 05-09-2006 @ 21:30 :
Als je goed leest, zie je dat ik het over ondersteuning heb, níet over insnoering ter vermindering van de taille .
oh... jammer...
Oud 05-09-2006, 20:57
Verwijderd
Ik ken wel iemand die 'r corsetten persoonlijk laat maken door 'n een of ander wijf dat 't voor de kost doet, dus ik kan wel voor je vragen wie 't is en hoe je met 'r in contact kan komen? Ik weet verder niet of dat duur is en of die korsetten praktisch zijn en of 't überhaupt wat is verder, het enige wat ik voor je kan doen is gegevens voor je uitzoeken.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 21:14
Verwijderd
Als ze er tevreden over is enzo, dan hoor ik het wel graag.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 21:29
Verwijderd
Ze is er heel tevreden over, maar zij heeft ze juist voor extreme insnoering van de taille. Maar goed, omdat die dingen handgemaakt zijn neem ik aan dat je ook andere dingen aan kan vragen.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 22:22
Verwijderd
Corsetten zijn mooi! Ik heb zelf in Nederland ook enige tijd naar een mooi corset gezocht maar kon niks vinden. Mijn eigen corset heb ik in Londen gekocht in een winkel bij Camden Market. Hij is van dik gevoerd fluweel en heeft ijzeren balijnen. Hij heeft overigens ook behoorlijk iets gekost, maar dat ik had er wel voor over.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 23:14
Verwijderd
Waarom wil je een k/corset precies?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 23:49
Verwijderd
Citaat:
White Trash schreef op 06-09-2006 @ 00:14 :
Waarom wil je een k/corset precies?
Citaat:
Mutant schreef op 05-09-2006 @ 21:30 :
Noem mij maar sherlock, maar ik denk dat ze die wil ter ondersteuning
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 23:49
Verwijderd
Begrijpend lezen.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 23:54
Verwijderd
Jullie discrimineren de minder begaafden onder ons Maar ik dacht misschien dat ze naast de ondersteuning ook nog een modieus verantwoorde corset wilde en dat het niet alleen een medisch probleem was. Als jullie daar ook informatie over kunnen verschaffen zijn jullie echt informatief, of helderziend, kan ook.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 23:56
Verwijderd
Citaat:
White Trash schreef op 06-09-2006 @ 00:54 :
Jullie discrimineren de minder begaafden onder ons Maar ik dacht misschien dat ze naast de ondersteuning ook nog een modieus verantwoorde corset wilde en dat het niet alleen een medisch probleem was. Als jullie daar ook informatie over kunnen verschaffen zijn jullie echt informatief, of helderziend, kan ook.
openingspost:
"liefst natuurlijk ook goed uitziend ^^ (dus liever geen huidskleurige tenten die slechts voor steun zorgen)."

Need I say more?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Kapt. Roodbaard schreef op 06-09-2006 @ 00:56 :
openingspost:
"liefst natuurlijk ook goed uitziend ^^ (dus liever geen huidskleurige tenten die slechts voor steun zorgen)."

Need I say more?
Ik snap het wel maar ik vroeg me een gedetailleerde omschrijving af. De balans tussen ondersteuning en mode, you see?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 00:05
Verwijderd
Als ik het zo doorlees lijkt me dat ondersteuning voorop staat, en dat ze dan bij voorkeur een leuk model heeft ipv een grauw ding.
On topic heb ik werkelijk geen idee waar je zoiets kan vinden dat daadwerkelijk steun bied. Vriendinnen van me hadden ook wel een een corset maar dat was gok ik meer voor de leuk als wat anders.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 08:27
Verwijderd
Het zou fijn zijn als het mijn rug wat steun biedt, ik heb rugproblemen. Daarnaast ben ik op zich ook wel op zoek naar een corset dat als bh kan dienen, dus dat ik geen bandjes meer hoef, maar gewoon een mooi corset kan dragen. En ja, het is natuurlijk wel leuker als dat een beetje mooi uitziet.

Het is geen verplichting of noodzakelijkheid, maar ik wil het wel gaan uitproberen, zeker ook ivm larp (ja hoor, daar is het weer) omdat ik daar toch vrij veel rondloop/-ren en ik nogal snel last van mijn rug krijg. En zeker daarbij is een mooi corset natuurlijk erg welkom.

Kapt. Roodbaard, hebben ze het laten maken? Als ze het laten maken, dan zou het mogelijk moeten zijn ze aan te passen aan het lichaam en de wensen. Vriendin van me draagt ook een gewoon mooi corset (dat je zo zelfs aankan, zonder iets eroverheen) dat toch steun biedt voor haar rug. Alleen maakt die persoon ze niet meer.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 08:39
suvórov
suvórov is offline
Dit is toch geen lifestyle?

Lichaam & Gezondheid?
Oud 06-09-2006, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 06-09-2006 @ 09:27 :
Het zou fijn zijn als het mijn rug wat steun biedt, ik heb rugproblemen. Daarnaast ben ik op zich ook wel op zoek naar een corset dat als bh kan dienen, dus dat ik geen bandjes meer hoef, maar gewoon een mooi corset kan dragen. En ja, het is natuurlijk wel leuker als dat een beetje mooi uitziet.

Het is geen verplichting of noodzakelijkheid, maar ik wil het wel gaan uitproberen, zeker ook ivm larp (ja hoor, daar is het weer) omdat ik daar toch vrij veel rondloop/-ren en ik nogal snel last van mijn rug krijg. En zeker daarbij is een mooi corset natuurlijk erg welkom.

Kapt. Roodbaard, hebben ze het laten maken? Als ze het laten maken, dan zou het mogelijk moeten zijn ze aan te passen aan het lichaam en de wensen. Vriendin van me draagt ook een gewoon mooi corset (dat je zo zelfs aankan, zonder iets eroverheen) dat toch steun biedt voor haar rug. Alleen maakt die persoon ze niet meer.
Nope, dat was gewoon van de H&M / Honkemoller (mn trema doet het niet )
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 11:56
Otis
Otis is offline
echt leluk
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 13:10
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 05-09-2006 @ 21:22 :
moet het dan niet in het ik zoek topic?
Oud 06-09-2006, 13:41
terror koekjes
terror koekjes is offline
ik vind het VIES
Oud 06-09-2006, 13:48
Minami
Minami is offline
Ik zie ze wel eens hangen bij de H&M, bij de lingerie afdeling dan . Ik weet niet of het goede kwaliteit is, maar volgens mij zijn ze wel goed ondersteunend en ik vind de BH`s van de H&M altijd wel goede kwaliteit, dus zullen de coresetten ook wel top zijn.
Dus ik zou eens langs gaan

Edit: je hebt ze in heel mooie kleuren, donkerrood en zo, met ook franjes en dingetjes erop

Laatst gewijzigd op 06-09-2006 om 13:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2006, 13:51
terror koekjes
ik heb een H&M ""korset"" en die is niet vies maar de ""baleinen"" waren na een keer dragen krom dus zo ""top"" zijn ze niet.
Oud 06-09-2006, 13:52
Minami
Minami is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 06-09-2006 @ 14:51 :
ik heb een H&M ""korset"" en die is niet vies maar de ""baleinen"" waren na een keer dragen krom dus zo ""top"" zijn ze niet.
Krom? Had je wel de goede maat dan?
Oud 06-09-2006, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Minami schreef op 06-09-2006 @ 14:48 :
Ik zie ze wel eens hangen bij de H&M, bij de lingerie afdeling dan . Ik weet niet of het goede kwaliteit is, maar volgens mij zijn ze wel goed ondersteunend en ik vind de BH`s van de H&M altijd wel goede kwaliteit, dus zullen de coresetten ook wel top zijn.
Dus ik zou eens langs gaan

Edit: je hebt ze in heel mooie kleuren, donkerrood en zo, met ook franjes en dingetjes erop
Hmmm, als ik mijn laatste lingeriesetje voor 130 euro in een speciaalzaak heb moeten kopen en ik mijn maat niet bepaald in standaard winkels vind, betwijfel ik of die van de H&M echt goed zullen zitten .
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 13:55
Minami
Minami is offline
Citaat:
Mutant schreef op 06-09-2006 @ 14:54 :
Hmmm, als ik mijn laatste lingeriesetje voor 130 euro in een speciaalzaak heb moeten kopen en ik mijn maat niet bepaald in standaard winkels vind, betwijfel ik of die van de H&M echt goed zullen zitten .
Oh uh tja dan weet ik het ook niet
Ik ben nooit zo te vinden in speciaalzaken omdat mijn maat overal wel hangt Succes met zoeken verder!
Oud 06-09-2006, 14:03
terror koekjes
Citaat:
Minami schreef op 06-09-2006 @ 14:52 :
Krom? Had je wel de goede maat dan?
Heel veel kleiner dan cup A gaan tieten niet, Minami Mijn bekoorlijke lijf is ook niet erg vadsig, hoewel ik twee dagen niet gerookt heb
Oud 06-09-2006, 14:06
Minami
Minami is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 06-09-2006 @ 15:03 :
Heel veel kleiner dan cup A gaan tieten niet, Minami Mijn bekoorlijke lijf is ook niet erg vadsig, hoewel ik twee dagen niet gerookt heb
Mijn excuses
Oud 06-09-2006, 19:36
grandmommy
grandmommy is offline
ik vind dat dit in het zoektopic hoort, korsetten hebben nada discussiewaarde, tenzij je 'lelijk' en 'mooi' discussiefahige antwoorden vind. overigens heb ik een bustier ( wat hier werd omschreven als corset) van H&M. een bustier is heel iets anders als een corset.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 20:20
Haligh
Haligh is offline
ik zal het als ik jou was niet doen mutant.
Oud 06-09-2006, 20:23
grandmommy
grandmommy is offline
zelfs ik krijg al dikke vetrollen van een korset of een bustier, en ik weeg maar 5 kilo ofzo. ik vind dikke mensen in korsetten zo ontzettend within temptation
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 20:30
tante Bep
tante Bep is offline
Citaat:
Mutant schreef op 05-09-2006 @ 21:18 :
Zijn er toevallig mensen die weten waar ik goede corsetten kan cinden of laten maken voor redelijke prijzen?

En dan heb ik het niet over van die nagemaakte dingetjes met plastieken baleinen die je tegenwoordig in elke altowinkel of zelfs in de gewone winkel vindt, ook geen gothic dingen, maar het fatsoenlijke, ondersteunende corset, liefst natuurlijk ook goed uitziend ^^ (dus liever geen huidskleurige tenten die slechts voor steun zorgen).

En verder mag je best discussiëren of zeggen dat je het lelijk vindt, maar daar heb ik verder geen boodschap aan .
Als je belooft dat je nooit foto's post waarop je er eentje aanhebt wil ik je best een adresje geven waar je een mooi corset kunt vinden ; )
Oud 06-09-2006, 20:33
Verwijderd
Haha Ik zal er geen op lifestyle posten dan . Daarnaast worden er sowieso weinig foto's van me gemaakt en spendeer ik weinig tijd met een camera om ze van mezelf te maken, zoals je waarschijnlijk aan de enorme hoeveelheid foto's die ik heb gepost kunt zien . Maar graag.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 20:34
Haligh
Haligh is offline
gelukkig.
Oud 06-09-2006, 20:36
tante Bep
tante Bep is offline
http://www.pabo.nl/
Oud 08-10-2006, 15:46
Tuna
Tuna is offline
www.fairygothmother.co.uk
zit in engeland, belachelijk duur, weet niet zeker of ze ook van die ondersteunende dingen hebben, maar ze hebben wel erg mooi spul
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 16:04
teenager
teenager is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 06-09-2006 @ 21:23 :
zelfs ik krijg al dikke vetrollen van een korset of een bustier, en ik weeg maar 5 kilo ofzo. ik vind dikke mensen in korsetten zo ontzettend within temptation
De zangeres van within temptation is niet dik.

H&M heeft soms mooie korsetten, niet van die hoerige gothic dingen met kant en veters en velours...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 16:54
evilernie
evilernie is offline
deze is serieus mooi: http://www.fairygothmother.co.uk/pp06.htm
Oud 08-10-2006, 19:11
Amon Din
Amon Din is offline
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 19:21
Electriq
Electriq is offline

Oud 08-10-2006, 19:23
Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Electriq schreef op 08-10-2006 @ 20:21 :
[afbeelding]

Dat mag niet.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 19:23
dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Electriq schreef op 08-10-2006 @ 20:21 :
[afbeelding]

die is echt kklelijk!
Oud 08-10-2006, 19:25
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Amon Din schreef op 08-10-2006 @ 20:23 :
Dat mag niet.
het zou idd verboden moeten worden
HIHIHIHAHAHAHOHOH

Oud 08-10-2006, 19:28
Amon Din
Amon Din is offline
Citaat:
Electriq schreef op 08-10-2006 @ 20:25 :
het zou idd verboden moeten worden
HIHIHIHAHAHAHOHOH

Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 20:08
Tuna
Tuna is offline
praktisch alles op die site is mooi
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 11:28
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Corsetten kunnen alleen als je runway loopt voor Victoria's Secret.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2006, 22:51
Tuna
Tuna is offline
tuurlijk niet, kan ook gewoon boven als vervaning voor een shirt ofzo, en voor bedspelletjes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten